2013-11-11, 14:19
Medlem
gavlips avatar
Någon har sagt till henne att göra reklam för att knarka.
Citera
2013-11-11, 14:24
Medlem
Vini1994s avatar
Det har sina bra sidor och dåliga sidor.

Det som är bra är att det blir mer accepterad av samhället, folk ifrågasätter svenska mentalitet mot cannabis, folk börjar gå mot statens regler angående cannabis(i slut ändan, troligen aldrig i Sverige för fåren kommer aldrig sug statens kuk).

Sen det negativa är att hon målar fram en dålig bild av cannabis, den ursäkta mint ord av val "yolo,swag" stilen som är helt retarderad, helt respektlöst mot cannabis och kommer få alla nybörjare att tro man ska röka som hon, JB och wizz kalifa osv osv. Ja man kan fast det är den tråkiga och meningslösa sättet att röka. De kommer bara se det som en "drog" man gör för att passa in, för att vara cool och allt det negativa med weed.

Så hon gjorde något bra, dåligt och inget nytt för folk som har länge rört sig runt cannabis och dess galenskap och harmoni
Citera
2013-11-11, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mulken
Troll. Uppenbart troll. Skada sig själv och andra med hjälp av cannabis? Alla fisar i den lokalen är mer skadliga än 1000 jointar i samma rum.

Hade du ens rökt ett år hade du tagit reda på den informationen. Förutsatt att du är en person som bryr dig om vad du stoppar i kroppen dvs. Det var ett ganska dumt antagande av mig.

Uppenbart att du inte är den smartaste i högen. Men bra jobbat på att tolka det jag skriver helt och totalt fel.
Citera
2013-11-11, 14:35
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mulken
Kan du utveckla det lite mer än att bara kasta ut ett påstående?

Det är knappast esoterisk information jag sitter på när jag säger att cannabis är lagligt i Amsterdam.
Cannabis är faktiskt tekniskt sett olagligt i Nederländerna, men det är sällan man blir straffad för det om man inte till exempel sitter på större mängder.
Citera
2013-11-11, 14:50
Medlem
mulkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Cannabis är faktiskt tekniskt sett olagligt i Nederländerna, men det är sällan man blir straffad för det om man inte till exempel sitter på större mängder.

Du har helt rätt, men när du har över 300 butiker etablerade i huvudstadens kärna som betalar skatt och personalavgifter; som säljer denna olagliga vara. Kan det vara så att det här är en av de mer tekniska poänger som gjorts på forumet?
Citera
2013-11-11, 14:52
Medlem
Mobbarens avatar
Judiskägd MTV levererar degenererad skit till dagens barn som vanligt.
Senast redigerad av Mobbaren 2013-11-11 kl. 15:02.
Citera
2013-11-11, 15:18
Medlem
Goose420s avatar
Jag missade hela "hata Miley Cyrus" grejer redan från början så jag har inte någon koll på varför vuxna människor sitter och slänger ut sig både det ena och det andra. Men för att ge svar på frågan så vill jag bara klargöra att det är aldrig fel att tända en joint
Citera
2013-11-11, 15:23
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobbaren
Judiskägd MTV levererar degenererad skit till dagens barn som vanligt.

Cannabis går lätt att odla själv för "privatpersoner" så det är svårt att profitera på till skillnad från grejjer som MDMA och kokain. När cannabis blir lagligt så kan nån finans-jude sitta och tjäna pengar på att sälja färdigförpackat braj till folk och göra så att de blir rejält sega i kolan.
Citera
2013-11-11, 15:48
Medlem
Å gu va crazy!
Och sen Justin bäver hos en prostituerad,
vad händer härnäst?!
Citera
2013-11-11, 15:57
Medlem
Pixlars avatar
Miley är en frisk fläkt i en unken och återupprepande bransch.
Citera
2013-11-11, 16:03
Medlem
Miley gör som vilka andra artistkändisar som helst i USA; använder skandaler som PR.
Kan garantera att detta har planerats i samråd med agenter osv då man vill skapa headlines och attrahera rebelliska tonåringar.
Citera
2013-11-11, 16:07
Medlem
Pyramids avatar
Hon själv och hennes fans tror att det är hennes egen stil men i själva verket sitter det rika, sionistiska judar och gnuggar huvudena ihop för att hitta på den mest degenererade och utmanande imagen som kan bryta ner de vita folkens (övriga folk är en bonus) moral.
Det skall vara sexualiserat, rasblandande och droger med i bilden, gärna något som pissar på tradiotinella vita kärnfamiljen också. Sionisterna bakom Miley Cyrus nya image har förhoppningen att unga vita tjejer skall identifiera sig med Miley och ta efter hennes oansvariga beteende, på så sätt blir de vita folken lättare att styra över och hamsterhjulet rullar på och accelererar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in