2013-11-13, 20:34
Medlem
xtrftw1337s avatar
Hon gjorde fel att tända en joint offentligt sådär för hon har väldigt unga tjejer som ser upp till henne.
Hon får gärna knarka sig sönder och samman för min del.. men gör det bakom "låsta dörrar"..
Citera
2013-11-13, 20:51
Medlem
Tycker inte det va Ok att tända en på mtv-galan(troligtvis fejk) men ändå. Hon kunde gått på en Coffee shop efteråt, men kändisar söker bara nya sätt att bli mer kända. Tragiskt. Puss
Citera
2013-11-13, 23:43
Medlem
swapzs avatar
Fan vad bra gjort, folk behöver få upp ögonen för cannabis! Allt för många fortsätter tro på massa propaganda om cannabis, specielt i Sverige. Så där fick hon min respekt
Citera
2013-11-13, 23:50
Medlem
DrogadProfets avatar
Tycker det är patetiskt av henne att ändra sin image så hastigt från "Americas sweetheart" till en vild slampa som röker spliff på scen, eftersom hennes fangrupp till största del består av små tonårsflickor som påverkas av hennes aktioner. Dock så är ju själva akten i sig inte så märkvärdig, jag menar vilken kändis brukar inte droger?
Citera
2013-11-14, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Fan vad bra gjort, folk behöver få upp ögonen för cannabis! Allt för många fortsätter tro på massa propaganda om cannabis, specielt i Sverige. Så där fick hon min respekt

Och på vilket sätt tycker du att folk "får upp ögonen för cannabis" nu?
Citera
2013-11-14, 00:53
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=gbqwaqf_ZY8
Citera
2013-11-14, 00:59
Medlem
AlliserThornes avatar
Hon ballar ur MAXIMAAAAAAAAAAAALT!

Synd.
Citera
2013-11-14, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramid
Hon själv och hennes fans tror att det är hennes egen stil men i själva verket sitter det rika, sionistiska judar och gnuggar huvudena ihop för att hitta på den mest degenererade och utmanande imagen som kan bryta ner de vita folkens (övriga folk är en bonus) moral.
Det skall vara sexualiserat, rasblandande och droger med i bilden, gärna något som pissar på tradiotinella vita kärnfamiljen också. Sionisterna bakom Miley Cyrus nya image har förhoppningen att unga vita tjejer skall identifiera sig med Miley och ta efter hennes oansvariga beteende, på så sätt blir de vita folken lättare att styra över och hamsterhjulet rullar på och accelererar.

Du sa sant.
Den som inte håller med är blind.
Citera
2013-11-14, 18:37
Medlem
Maunss avatar
äsch skippa all moral. tycker att hon gör rätt. Det blir mer vanligt än man tror och åldrarna sjunker ner till Redbull nivå. Next generation säger jag med ett leende på läpparna! men klart att det miss unnar någon det gör det alltid oavsätt vad det är.
Citera
2013-11-14, 22:36
Medlem
Jag tycker att det är bra. Det som försiggår i USA, den utbredda användningen av cannabis hos kändisar (inte minst i filmer) leder utan tvekan till en mer liberal syn på det hela. Även i Sverige. Som sagt, nästa generation.
Citera
2013-11-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrogadProfet
Tycker det är patetiskt av henne att ändra sin image så hastigt från "Americas sweetheart" till en vild slampa som röker spliff på scen, eftersom hennes fangrupp till största del består av små tonårsflickor som påverkas av hennes aktioner. Dock så är ju själva akten i sig inte så märkvärdig, jag menar vilken kändis brukar inte droger?
Kanske har växt upp bara.. Men förstår inte problemet med att hon tänder en spliff i ett land där det är lagligt och socialt accepterat. Borde väl bara påverka andra länders legaliseringskamp positivt.
Citera
2013-11-15, 16:46
Medlem
DrogadProfets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Kanske har växt upp bara.. Men förstår inte problemet med att hon tänder en spliff i ett land där det är lagligt och socialt accepterat. Borde väl bara påverka andra länders legaliseringskamp positivt.
Nej asså det stör ju verkligen inte mig personligen eftersom jag är ganska liberal när det kommer till droger. Förstår dock inte varför denna incident skulle påverka andra länders legaliseringskamp. Varför tror du att det skulle påverka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in