2013-11-11, 13:42
Medlem
Julistajas avatar
Miley Cyrus tänder en joint på MTV-gala! Helt otroligt! Det trodde jag aldrig! Hon var i Amsterdam iofs. Hon är inte den enda kändisen som rökt en spliff där och det vet ni med! Men, vad tycker ni? Gjorde hon rätt eller fel som tände en spliff?
Citera
2013-11-11, 13:48
Medlem
owitsyous avatar
Hon är för mycket.
Citera
2013-11-11, 13:49
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julistaja
Men, vad tycker ni? Gjorde hon rätt eller fel som tände en spliff?

Hela hon är ett enda stort fel, så nä hon gjorde verkligen inte rätt. Hoppas hon blir dömd för det också om hon, inte redan blivit.
Citera
2013-11-11, 13:49
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Vill tösen röka en spliff låt hon, vill hon twerka så låt hon göra det va fan. Skönt med någon som vågar va speciell.
Citera
2013-11-11, 13:52
Medlem
Nice!
Citera
2013-11-11, 13:55
Medlem
frozendragons avatar
Har aldrig varit fan av henne innan men nu blir man sugen när man vet detta.
Citera
Medlem
ctheys avatar
Reagerar mer på att hon röker inomhus på offentlig plats.
Citera
Medlem
Marimus avatar
http://www.youtube.com/watch?v=vngMu8yx9X8

http://www.youtube.com/watch?v=TmDolNBkhlY
Citera
2013-11-11, 13:57
Medlem
mulkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Hela hon är ett enda stort fel, så nä hon gjorde verkligen inte rätt. Hoppas hon blir dömd för det också om hon, inte redan blivit.

Hur ska hon bli dömd för det menar du? Hon gör inget olagligt.
Citera
2013-11-11, 13:58
Bannlyst
Jag själv röker cannabis och har gjort det i 7-8 år. Men det här är bara patetiskt, ska detta representera cannabis? Ska denna horan verkligen representera detta? Nej, äckligt är detta, hon har ingen respekt och det är vad alla ser, att hon skadar sig själv och andra med hjälp av cannabis. VIDRIGT.
Citera
2013-11-11, 13:58
Medlem
man får hoppas att hon tar en överdos av någon härlig substans och dör snart då
Citera
2013-11-11, 14:00
Medlem
mulkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Jag själv röker cannabis och har gjort det i 7-8 år. Men det här är bara patetiskt, ska detta representera cannabis? Ska denna horan verkligen representera detta? Nej, äckligt är detta, hon har ingen respekt och det är vad alla ser, att hon skadar sig själv och andra med hjälp av cannabis. VIDRIGT.

Troll. Uppenbart troll. Skada sig själv och andra med hjälp av cannabis? Alla fisar i den lokalen är mer skadliga än 1000 jointar i samma rum.

Hade du ens rökt ett år hade du tagit reda på den informationen. Förutsatt att du är en person som bryr dig om vad du stoppar i kroppen dvs. Det var ett ganska dumt antagande av mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in