• 1
  • 2
2013-10-11, 01:56
Medlem
EpicureNo2s avatar
Igår begick jag hygien för att känna mig fräsch så här till hösten, och medan jag led i duschen så fick jag idén att samla ihop hudavlagringarna jag gnuggade av min fuktiga hud. Det blev en del från ryggen, magen, bröstet och armarna. Även en del från benen, men det följde med lite för många hårstrån som jag fick plocka bort, så avskrapet från resten av kroppen fick räcka.

Det blev till en ca 2x2x2 cm kub.

http://oi43.tinypic.com/2e24dp3.jpg

Innan den blev kuben på bilden så gjorde jag andra figurer, som en boll och en pyramid. Rolig lek som gör hygienstunden genomlidbar. Kuben skall få torka på badkarskanten någon vecka.

Hoppas att ni har nytta av mitt tips, och har ni andra idéer om vad man kan göra i badkaret så är det välkommet. Så länge det inte handlar om att rulla i avföring, då jag helst avstår från det.
Citera
2013-10-11, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicureNo2
Hoppas att ni har nytta av mitt tips, och har ni andra idéer om vad man kan göra i badkaret så är det välkommet.
Koppla av möjligtvis? Läsa något, lyssna på musik, surfa eller liknande. Det är ju då saker du kan göra när du inte sitter och sliter av din hud.

Du gillar inte att duscha alltså? Men din årliga, så kallade "höstdusch", känner du dig tvungen till? Duschar du flera gånger i veckan så kan du ju säkert starta en samling med skinnmasker samt att andra i din närhet klarar av din närvaro, tills de får reda på att du packar skinn.

Trevligt...
Citera
2013-10-11, 03:38
Medlem
EpicureNo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Koppla av möjligtvis? Läsa något, lyssna på musik, surfa eller liknande. Det är ju då saker du kan göra när du inte sitter och sliter av din hud.

Koppla av kanske vore något.

Citat:
Du gillar inte att duscha alltså? Men din årliga, så kallade "höstdusch", känner du dig tvungen till? Duschar du flera gånger i veckan så kan du ju säkert starta en samling med skinnmasker samt att andra i din närhet klarar av din närvaro, tills de får reda på att du packar skinn.

Nej fyfan, jag blir trött bara av att tänka på att begå kroppshygien. Jag lär dock duscha igen strax före jul. Duschar man för ofta så kan man inte samla ihop så mycket hudavlagringar, och att spara dem allt eftersom gör hudklumpen till en bakteriehärd. Jag stinker inte. Jag svettas bara av ansträngningar, vilket inte händer så ofta, och när kalsongerna börjar dofta så pudrar jag dem med bikarbonat. Då försvinner doften för ett par veckor till.
Citera
2013-10-11, 11:02
Medlem
TetrisNinjas avatar
Har du prövat att slicka på den?
Citera
2013-10-11, 16:11
Medlem
EpicureNo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TetrisNinja
Har du prövat att slicka på den?

Nej, men när jag startade tråden funderade jag på att fråga om någon vill äta den, men då hade nog tråden flyttats till Recycle your stuff. Hudkuber påminner om små bakelser. När de torkat ett tag blir ytan seg, men innehållet mjöligt.
Citera
2013-10-12, 00:31
Medlem
pluto-s avatar
Jag blir i princip aldrig äcklad. Jag skulle kunna äta middag från golvet 5cm från en bajshög, men det här?
Citera
2013-10-17, 06:19
Medlem
EpicureNo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluto-
Jag blir i princip aldrig äcklad. Jag skulle kunna äta middag från golvet 5cm från en bajshög, men det här?

Jag har den kvar. Den har börjat bli lite mörkare. Jag tänkte dela den på mitten när den fått torka en månad, och kan posta en bild då. Kanske det vattnas mer i din mun när den fått lagras?
Citera
2013-10-17, 10:06
Medlem
Basfrostens avatar

Nu går det utför med världen.
Citera
2013-10-17, 14:24
Medlem
Vindlings avatar
Ditt jävla vider!

Citera
2013-10-18, 04:17
Medlem
EpicureNo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindling
Ditt jävla vider!

Tack!

Citat:

Förra gången när jag gjorde en mindre hudkub så erbjöd jag mig att tillverka yatzytärningar åt en vän och hans flickvän, men han avböjde.

Så här ser den ut just nu, efter snart en vecka: http://oi43.tinypic.com/1jwaap.jpg
Citera
2013-10-18, 10:15
Medlem
Kluffs avatar
Men för i helvete, höll på att spy upp morgonkaffet. Är det ens möjligt att alstra så mycket hudavlagringar vid ett och samma tillfälle? Nåja, alla har vi våra fritidsintressen. Vad hade du tänkt göra med kuben när den är färdiglagrad? Kanske fixa ett ostadigt bord eller annat möblemang?
Citera
2013-10-18, 10:20
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicureNo2
Tack!

Förra gången när jag gjorde en mindre hudkub så erbjöd jag mig att tillverka yatzytärningar åt en vän och hans flickvän, men han avböjde.

Så här ser den ut just nu, efter snart en vecka: http://oi43.tinypic.com/1jwaap.jpg
Haha, vad i helvete!
Hur luktar kuben nu? Du måste ju göra nya uppdateringar varje vecka och ladda upp på youtube så man ser från "begynnelse till slutet". Heder åt dig, med hudavlagringar åt folket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in