• 1
  • 2
2013-10-18, 10:55
Medlem
EpicureNo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
Men för i helvete, höll på att spy upp morgonkaffet.

Citat:
Är det ens möjligt att alstra så mycket hudavlagringar vid ett och samma tillfälle?

Javisst. Låt bara bli att duscha på ett par månader. Det fanns mer att ta från benen, men jag ides inte börja rensa bort håren.

Citat:
Nåja, alla har vi våra fritidsintressen. Vad hade du tänkt göra med kuben när den är färdiglagrad? Kanske fixa ett ostadigt bord eller annat möblemang?

Jag funderar på att lägga den på ett kaffefat tillsammans med en sked och kanske en persiljekvist. Sedan dela den på mitten med ett rakblad och fotografera. Om jag ids så kanske jag blöder lite näsblod över den eller garnerar med snor.

Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Haha, vad i helvete!
Hur luktar kuben nu? Du måste ju göra nya uppdateringar varje vecka och ladda upp på youtube så man ser från "begynnelse till slutet". Heder åt dig, med hudavlagringar åt folket.

Jag märkte ingen doft när jag fotade av den, men jag nosade inte direkt på kuben. Jag har nyss bajsat, så jag får vänta ett tag innan jag kan lukta på den närmare. Den skall få ligga kvar på badkarskanten.
Citera
2013-10-18, 11:43
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicureNo2
Jag märkte ingen doft när jag fotade av den, men jag nosade inte direkt på kuben. Jag har nyss bajsat, så jag får vänta ett tag innan jag kan lukta på den närmare. Den skall få ligga kvar på badkarskanten.
Ok, du verkar vara en liten märklig individ som samlar på hudavlagringar.

Låt den sitta kvar på badkaret så att den får mogna ordentligt. Men vi kräver bilder.
Citera
2013-10-18, 14:32
Medlem
donaukinds avatar
Citat:
Haha, vad i helvete!
Hur luktar kuben nu? Du måste ju göra nya uppdateringar varje vecka och ladda upp på youtube så man ser från "begynnelse till slutet". Heder åt dig, med hudavlagringar åt folket.
Ja, nåt sånt här

TS kan du inte försöka sälja det som ost till rika människor? Typ ostbricka där du gömmer en "kub" av dina hudavlagringar bland den vanliga
Citera
2013-10-19, 02:55
Medlem
pluto-s avatar
Citat:

Jag har den kvar. Den har börjat bli lite mörkare. Jag tänkte dela den på mitten när den fått torka en månad, och kan posta en bild då. Kanske det vattnas mer i din mun när den fått lagras?

Citera
2013-10-19, 03:19
Medlem
EpicureNo2s avatar
Citat:
Ok, du verkar vara en liten märklig individ som samlar på hudavlagringar.

Låt den sitta kvar på badkaret så att den får mogna ordentligt. Men vi kräver bilder.

Det är ju det som är poängen, att göra något märkligt. Vem hade brytt sig om det vore en normal samling av något? Ibland får man uppoffra sig för att äckla andra, och jag skall ta bättre bilder senare, med bättre ljussättning.

Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Ja, nåt sånt här

TS kan du inte försöka sälja det som ost till rika människor? Typ ostbricka där du gömmer en "kub" av dina hudavlagringar bland den vanliga

Sälja vetefan, men man skulle kunna lura någon på en bjudning. Kanske blanda in lite smegma och svampavskrap från under min drabbade stortånagel, för doftens skull. SÅ äcklig är jag dock inte, men tanken är intressant.
Citera
2013-11-15, 12:59
Medlem
EpicureNo2s avatar
Goddag alla gourmander!

Nu har det gått drygt en månad sedan jag gjorde hudkuben, och nu har den lagrats klart och färdig att servera!

Jag skar två skivor med ett rakblad och försökte lägga upp den fint med tilltugg:

http://oi41.tinypic.com/2drfe34.jpg

Här ser man ytorna på skivorna lite bättre:

http://oi39.tinypic.com/2pts47m.jpg

Smaklig spis!
Citera
2013-11-15, 13:46
Medlem
Citat:
Goddag alla gourmander!

Nu har det gått drygt en månad sedan jag gjorde hudkuben, och nu har den lagrats klart och färdig att servera!

Jag skar två skivor med ett rakblad och försökte lägga upp den fint med tilltugg:

http://oi41.tinypic.com/2drfe34.jpg

Här ser man ytorna på skivorna lite bättre:

http://oi39.tinypic.com/2pts47m.jpg

Smaklig spis!

Du är inte ens rolig, du är bara riktigt jävla äcklig! fyfan alltså.
Citera
2013-11-15, 15:49
Medlem
Hahah fy fan vad vidrigt!!!
Citera
2013-11-16, 00:45
Medlem
Testa om det går att röka.
Citera
2013-11-16, 05:04
Medlem
EpicureNo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweatlok
Du är inte ens rolig, du är bara riktigt jävla äcklig! fyfan alltså.

Vattnas det inte ens lite i munnen?

Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Hahah fy fan vad vidrigt!!!

Tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Kamelhund
Testa om det går att röka.

Fan heller! Brända hudavlagringar luktar antagligen som bränt hår, men det värsta är ju att om jag skulle testa att röka dem så skulle jag inte kunna dela med mig av doften och smaken till er på ett tillfredsställande sätt.
Citera
2015-10-10, 00:59
Medlem
Closters avatar
Håller du fortfarande på? Jag skulle vilja se en kub bestående av 2 års hudavlagringar. Det vore allt något att berätta för barnbarnen
Citera
2015-10-10, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Closter
Håller du fortfarande på? Jag skulle vilja se en kub bestående av 2 års hudavlagringar. Det vore allt något att berätta för barnbarnen
Få inte igång honom nu. Vi kommer alla att ångra det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in