2015-07-23, 04:03
Medlem
Ops, mitt inlägg blev för långt ^^ Valde att bryta efter 2 tjejer och här kommer fortsättningen då...

Efter det blev det mer slappande på uteområdet. Det var riktigt fint väder hela dagen så det var skönt att sitta i solen medans man laddade om Passade också på att käka lite. Det var helt okej mat ändå tyckte jag stekt potatis och köttgryta.

Efter lite mer solande och en dusch begav jag mig in i loungen igen och fick nästan direkt sällskap av en trevlig dam Alexis / Alexia från Serbien. Hon tyckte att vi skulle leka en lek och gå till nedervåningens kino. Hade inte ens varit där nere och kollat innan så jag tyckte det lät som en bra idé. Vi gick ner och satte oss där, någon kass p-rulle på skärmen. Vi pratade ett tag till och smekte varandra lite lätt, fick rätt så bra kontakt med henne. Pratar lite om hennes hemland och som tur var kunde jag några fraser på Bosniska (Som är i princip samma språk som Serbiska). Väldigt trevlig och glad tjej. Det ena ledde till det andra och vips så satt hon och gav mig en riktigt bra avsugning. Detsamma skedde även i soffan framför för ett annat par. Den tjejen placerade sig nästan som en 69'a för honom i sittande position så det blev ju även en trevlig utsikt för mig

Men men fokuserade sen istället på mitt egna och hon höll ögonkontakt nästan hela tiden och sög väldigt bra. Till slut föreslog hon att vi skulle gå någonstans lite mer privat. Som tur var fanns det ju rum där nere också bara några meter bort så vi var snart igång igen. Hon hade verkligen bra inlevelse under hela akten. Det märktes att hon tyckte om sex och inte bara såg det som business. Hon höll mycket ögonkontakt under bj och missionären. Sedan fick hon rida lite både bak & framlänges. Sen tyckte jag ändå att det var dags för doggy där jag gillar att avsluta. Hon hade en väldigt skön rumpa att klämma tag på medans man pumpade på. Efter ett tag känner jag att det snart är dags så jag ökar takten och hon är med på noterna och juckar emot. Till slut kommer jag och jag tror nog att varenda droppe kom med ut.

Alexis / Alexia
Hon var nog runt 25 år och från Serbien. Ljusbrunt hår som liksom ramade in ansiktet och ett rätt så speciellt ansikte hade hon. Svårt att förklara men hon var väldigt söt

Kropp 6/10 En rätt så "vanlig" kropp skulle jag säga, några märken och celluliter här och där. Runt 165-170cm lång. Inte pinnsmal och inte direkt mullig men en bra blandning. Hennes B kupor var lite småhängiga. Men det störde mig inte över huvud taget. Väldigt fyllig rumpa så det fanns lite att greppa tag i.
Ansikte 7/10 Som sagt väldigt speciellt ansikte. Mer söt än snygg skulle jag säga.
Service 10/10 Mycket bättre än mina 2 tidigare tjejer. Vi klickade bra och hon var väldigt aktiv under sexet och körde inget upsell snack. Det lönar sig verkligen att sitta och prata med tjejen ett tag innan man beger sig till ett rum. Så synd att dom flesta typ kör med 4 standardfrågor Namn? Från? Ålder? Upp på rum?

Efter detta kände jag mig ganska nöjd men när man ändå är här så kan man ju inte gå hem redan tänkte jag. Klockan var då runt 22 så det hade hunnit bli lite för kyligt för att sitta ute så får slå mig ner i loungen. Det börjar bli mer folk och väldigt varmt och rökigt inne i loungen. Letar lite efter de tjejer jag hört ska vara bra men har ju inte så många sätt att känna igen dessa damer på.
Dom som jag kände igen var ju tjejen med en pistol tatuerad på låret. Nu minns jag ju inte hennes namn men hon skulle tydligen hålla bra service i alla fall.
Samt Asiatiska Suna som man känner igen på hennes school girl kjol. Dom såg man i max 5 minuter innan dom gick upp till ett rum igen, väldigt populära damer.
Det var nästintill omöjligt att få kontakt med dom då de oftast satt och pratade med någon annan när dom väl var nere. Jag var ändå ganska nära att få Suna till mig.
Fick lite ögonkontakt när hon var en bit bort och vi log åt varandra men hon snappades upp ändå.... AV KILLEN I SOFFAN BREDVID. Säkert jag som var för blyg för att gå fram till henne också. hade säkert kunnat ordna det.

Någon här som varit med henne? Stämmer det jag hört? Grävde mig lite över det hela kvällen sen och hade svårt att hitta någon annan som jag var sugen på.

Hade nu nästan suttit här i 3 timmar och kände att jag behövde ta en dusch innan jag på allvar börjar leta efter nästa tjej. Var sjukt varmt där inne. Går ut och tar en dusch vid bastun där nere och hämtar med en cola på vägen in till loungen igen. Såg ett par tiopoängare men dom snappades ju upp snabbt som attans. Till slut får jag ändå sällskap av en rätt så snygg liten rumänska som sätter sig i mitt knä. Hon var ganska rakt på sak. Men jag lugnade ner henne lite och vi satt och pratade en stund. Fick ett sådär intryck av henne men klockan började bli mycket och jag började bli trött. Ville bara ta en sista omgång och bege mig mot hotellet för att sova.

När vi väl kom upp till ett rum så visade det sig att allt var tillåtet. Hon tungkysste med bra inlevelse. Nafsade lite vid öronsnibbarna och bröstvårtorna och vi låg och kysstes lite, väldigt trevligt! Efter det följde en 69'a och hon verkade njuta av mitt tungarbete, hon pressade sig ner mer och mer mot mitt ansikte tills jag var tvungen att komma ut för att hämta luft. Hennes bj var också det väldigt bra. Och sexet var helt underbart, vi körde av de vanliga positionerna. Hon var väldigt liten och flexibel. Hade någon riktigt märklig ställning när vi körde missionären. Försökte lägga upp hennes fötter på mina axlar men hon var för kort för det så det gick liksom inte. Hon förde ner dom igen och låg på rygg med fötterna vid rumpan nästan som i fosterställning fast liggande på rygg. Det blev lite svårt att komma in hela vägen, rent utav omöjligt då hennes ben också var emellan våra kön. Tyvärr har jag ingen FB-Dase
Men det var rätt nice att se henne i den ställningen också. Hon var som sagt väldigt flexibel.

Tjej 4
Nu var vi tillbaka på banan med att inte komma ihåg namnen. Rumänska, runt 20 väldigt petite, ca 160cm 45kg.

Kropp 9/10 Gillar man små petite'a tjejer så är hon helt perfekt. Hennes flexibilitet gjorde det också lite extra sexigt. Väldigt spinkig, kände revbenen väldigt tydligt när vi låg i 69'an. Men ändå fyllig på rätt ställen (Rumpa och lår)
Ansikte 7/10 Normal / Snygg. Busig blick men inget direkt anmärkningsvärt.
Service 10/10 Hon var visst den 1 av 100 som den första tjejen snackade om Kul att man hittade rätt en gång till. Förväntade mig inte det men hon var fantastisk. Så bra så att jag gav henne 20€ i dricks och hon lös upp rejält när hon fick det och vi pussades och kramades och sa hejdå.

Ett bra slut på en bra dag. Nu var nog klockan runt halv 4 och jag var trött som tusan. Hade ju nästan varit här sedan öppning så det var dags att bege sig mot hotellet som bara låg ungefär 2km bort så tog en promenad dit och slocknade typ direkt när jag landa i sängen.

En mycket speciell upplevelse. Beroendeframkallande? Det tror jag säkert. Men skulle nog vilja testa på någon av de andra klubbarna där servicen är viktigare för tjejerna. Jag hade nog rätt tur som fick bra service av 50% av tjejerna på Artemis. Man märker ju på många tjejer att de har en ganska taskig attityd där. Som en shark som kom fram till mig och frågade med jättegullig röst om mitt namn, vart jag var ifrån etc, om jag var sugen att hänga med upp. Sa som det var att "Im still recharging after my last... OK BYE" Sa hon bara då lite surt och vände snabbt om till nästa stackare...

Många svenskar där för övrigt. Hörde lite svenska snackas lite här och där. Kanske någon FB'are? I Måndags den 20 Juli?
Citera
2015-07-24, 02:51
Medlem
Trevlig läsning jgtm!

Själv sticker jag dit den 7e augusti! Ska bli en rolig upplevelse. Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, men jag tar det som de kommer.
Ska försöka lyssna på råden här att inte falla för slamperiförsäljarsnacket, utan hålla emot lite och verkligen få kontakt med någon först. Dock ska jag ändå testa en 2-4 tjejer så alla lär väl inte vara perfekta, men vi får väl se.

En ren nyfikenhetsfråga, hur gamla är ni/de generella kunderna på Artemis? Är de flesta 40+?
Senast redigerad av SwishaHouse 2015-07-24 kl. 02:57.
Citera
2015-07-24, 08:14
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwishaHouse
Trevlig läsning jgtm!

Själv sticker jag dit den 7e augusti! Ska bli en rolig upplevelse. Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, men jag tar det som de kommer.
Ska försöka lyssna på råden här att inte falla för slamperiförsäljarsnacket, utan hålla emot lite och verkligen få kontakt med någon först. Dock ska jag ändå testa en 2-4 tjejer så alla lär väl inte vara perfekta, men vi får väl se.

En ren nyfikenhetsfråga, hur gamla är ni/de generella kunderna på Artemis? Är de flesta 40+?

Jag är strax över 40 och när jag varit på Artemis har besökarna huvudsakligen varit mellan 40-60. Speciellt dagtid finns där många äldre stamkunder. En och annan yngre kille ser man också men de riktigt unga sticker ut bland alla gubbar. Det brukar ofta finnas grupper av Italienare där och de är också lite yngre.
Citera
2015-07-24, 10:53
Medlem
Tusen tack Jgtm för en grym resension.
Citera
2015-07-24, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwishaHouse
Trevlig läsning jgtm!

Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Tusen tack Jgtm för en grym resension.

Tackar tackar

Håller med om att det för det mesta är 40+ där jag var kanske inte ensam om att vara -30 där men inte långt ifrån.
Citera
2015-07-24, 12:38
Medlem
Att åldersspannet ligger på 40 och uppåt på Artemis ser jag som att det finns förväntade naturliga förklaringar till.

1. Möjligheten för en 40- och inte minst 60-åring att lägga omkull en fin tjej på 20+ utan ersättning är begränsade.
2. Många i det åldersspannet har familj/förhållande och väljer därför en smidig och enkel väg.
3. Den privatekonomiska situationen är ofta bättre.
Citera
2015-07-24, 16:39
Medlem
Jag kan ju definitivt förstå att de flesta är 40+. Dock är jag lite yngre, strax under 30 gränsen. Dock ska jag och två polare dra till Tyskland och uppleva lite andra saker också och då måste man ju nästan testa på Artemis också.

Det ska ju tydligen vara en speciell upplevelse enligt många här.
Citera
2015-07-25, 16:19
Medlem
porsches avatar
Era jäkla nollor
gillar man inte Artemis borde man inte få knulla alls.
Efter ett par ggr så lär man sig hur det ska skötas.
Nån frågade om kundernas ålder o jag har märkt
att i år va där många fler under 40.
Träffade en del svenskar som bara va strax över 20.

Suna thailändskan är jävligt snygg även för oss som
normalt inte älskar thai.
Hon är hyfsat trevlig, suger bra o med på noterna
hela passet.

De som fått en stund med tyskan Debby vet hur bra det faktiskt
kan vara på Artemis.
Ons - tors verkar passa mig bäst

2:a oktober fyller Artemis 10 år å då är det
full fart med gratis bira sägs det.
Citera
2015-07-25, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
Era jäkla nollor
gillar man inte Artemis borde man inte få knulla alls.

Kan ju bero på att du aldrig har besökt riktigt bra FKK-klubbar.
Då tycker man om turisthålor som Artemis och Palace.

Citat:
Ursprungligen postat av porsche
2:a oktober fyller Artemis 10 år å då är det
full fart med gratis bira sägs det.

Ja, och det kommer att bli smockfullt. Räkna med att det redan kl 15 på eftermiddagen är kö hela trappan upp till övervåningen om du ska till ett rum.

Du borde veta bättre att man just ska undvika sådana här partydagar och inte dricka sig full när man ska ha sex.....
Senast redigerad av Vitalio 2015-07-25 kl. 22:57.
Citera
2015-07-26, 08:41
Medlem
BlueStars avatar
Ett flertal inlägg flyttade till den allmänna frågetråden om FKK där den diskussionen mer hör hemma:

(FB) Den stora frågetråden om FKK (sammanfogad/mod)

/Mod
Citera
2015-07-29, 01:03
Medlem
Då hade jag äntligen fått möjlighet till en snabbtur till Berlin och ett besök på Artemis. Har varit här två gånger tidigare med ca 2 års mellanrum. Artemis och FKK är som många tidigare sagt ett Disney World för vuxna män. Denna plats är som en drog, har man varit här en gång och fått smak kommer man säkert att titta hit igen när man är i närheten av Berlin.

Jag hade bokat boende på Hotel Rasthof Avus som var ett prisvärt hotel ca 7 minuters gångväg till Artemis.

Kom till Artemis en torsdag i mitten på juli kring kl 15 och betalade inträdesavgiften och fick min tofflar och badrock. In på omklädesrummet och sen ut för en sightseeing. Att öppna dörren till rummet med huvud baren och än en gång se säkert minst 30st vackra kvinnor som följer dig med blicken innebär enbart ett stort leende. Sist gång jag var här var på vintern och då fanns inte den nya utomhus delen så var nyfiken på hur den var. Nu var vädret ca 18 grader så var ganska dött utomhus idag.

In igen hitta en lämplig plats vid baren för att fylla på med lite väska. Som vanligt kom det fram en hel del vackra flickor men ville inte jäkta så avisade dem. Sa att jag precis kommit och kanske det kunde bli aktuellt senare.

NINA TYSKLAND POTSDAM
Efter ett tag kom en vacker blond tjej från Tyskland och Potsdam och satte sig bredvid mig. Minns inte åldern men var ca 30 år. Hon hade ett vackert ansikte och vackra ögon och att hon var Tyska tycker jag är ett stort plus. Har haft bra erfarenhet av just Tyskor. Sällan något bottennapp. Brukar ställa lite kontrollfrågor och Nina sa att allt det normala ingår under 30 minuter inkl kyssar. Så efter ca tio minuter bar det upp för trappan till rummet. Som vanligt gick man ett steg bakom tjejen för att spana in hennes former. Nina hade en vacker kvinnlig kropp. Väl på rummet visade Nina högsta klass! En äkta GFE med härliga heta kyssar. Sen fall hon snabbt på knä och gjorde ett bra arbete med sin mun och tunga. Fortsatte i sängen med 69an. Här behövdes inget glidmedel. Hon njöt på ett härligt sätt liksom mig. Hon frågade vilken position som jag gillade bäst och svarade att vi kan börja med att hon rider mig och på vilket sätt hon gjorde det. Underbart att se hennes fina bröst med fina styva bröstvårtor åka upp och ned. Ett litet minus var att hon hade silikon och några små ärr. Vi avslutade med doggi och körde på ganska hårt innan det var dags att skjuta iväg dagens första salva. Ned för en betalning och 20 Euro i dricks. Det lär ha funnits en Nina från Tjeckien som för många sågs som en av de bästa men hon har nu fått en bra efterträdare med samma namn.

Nina Tyskland ca 28-30 år
ANSIKTE: 9/10
KROPP: 8/10
SERVICE/ATTITYD: 10/10
PRESTATION/NÄRVARO: 10/10
BLOWJOB: 10/10
Träffa igen: Absolut. En riktig het tjej med en äkta GFE upplevelse.

Efter att checka ut från Artemis för att besöka centrum var jag tillbaka igen kring kl 21.00. Det var nu säkert 45-50st kvinnor och flera män.
Började med att gå runt på de olika ställena för att få en överblick av utbudet. Som vanligt var majoriteten av kvinnorna runt huvudbaren. Nere vid bion var det tomt och likaså vid relaxavdelningen och vid gymmet. Även utomhus var det inte så många som var där. Men ett plus att detta finns, skönt att få lite frisk luft efter en session eller att man varit inne vid baren för länge. Ett minus med Artemis är att det är tillåtet med rökning och säkert 75% av kvinnorna här brukar röka kring baren.

Hade ännu en gång sätt mig i en stol vid baren. Tycker själv att man får bäst överblick från denna plats.
Under kvällen så blev det mest vanlig läsk och någon kaffe sort som både ingår i entrepengen liksom deras buffe. För många öl och alkohol gör att man blir lite trött och detta kan hämna prestationen.
Eftersom jag skulle med morgonplanet hem till Sverige så var planen att stanna till max kl 1.00 och min budget var att hinna med ytterligare två skönheter. Nu fick jag syn på den klart vackraste kvinnan jag någonsin sett på ett FKK. En blond långbent skönhet med en pannband av silver. Beslutade att jag väntar med henne som avslutning. Det dröjde inte länge innan en mörkhårig tjej från Bulgarien satte sig bredvid mig. Lite mer exotiskt utseende men för mig spelar det inte så stor roll vilket land en kvinna kommer från. Hennes engelska var inte den bästa men en riktig modellkropp. Vackra ben och en mycket välsvarvad rumpa. Brösten var kanske lite för små för att få högsta poäng.

Dags att bege sig till rummen igen. Förklarade att jag ville ha en 30 minuters session. När detta var bestämt tog hon fram något rengöringsmedel och sprutade på mina händer. Lite avtändande. Hon erbjöd inte några kyssar eller GFE och var inte alls så service minded. Hon började med en avsugning med ville inte att jag skulle ge tillbaka. Hon var riktig duktig på att rida och valde också här att avsluta med en doggi.

Mörkhårig tjej från Bulgarien 25 år
KROPP: 9/10
SERVICE/ATTITYD: 6/10
PRESTATION/NÄRVARO: 7/10
BLOWJOB: 8/10
Träffa igen: Nej jämförelse med upplevelsen från Nina tidigare var det långt ifrån. Väljer man en tjej enbart på utseende så JA.

Mira 27 år superblodin från Rumänien
Nu ville jag vila upp mig lite och valde och gå utomhus och softa lite i poolen. Pratade med en Tysk bensinmacksägare som rest ca 30 mil över dagen i bilen och gjort sin första resa till Artemis. Han berättade att han själv föredrog mindre FKK som han menade hade kvinnor med större servicegrad eftersom de oftast var där längre och då var det självklart viktigt gentemot deras stammisar att de hade gjort ett bra jobb. På Artemis som besöks av många flera turister och kvinnor som var där kortare tid var inte detta lika viktigt.

Då var det dags igen och gå in till baren och se om man kunde hitta en bra kvinna att avsluta sin dag med? Det tog inte lång tid innan jag på andra sidan baren fick syn på den vackra blonda långa kvinna som jag tidigare spanat in. Vi fick lite ögonkontakt men hon var inte den Sharky typen som springer fram till alla män utan lite mera reserverad. Valde då själv att ta kontakt, trist om någon annan hann före. Satte mig i stolen bredvid henne och presenterade mig. Frågade lite vart hon kom från, ålder, vart hon kom från mm. Beställde in ytterligare en kaffe latte som är lite uppiggande. Hade gått upp kl 4.00 tidigare samma dag och inte sovit så bra på natten innan låg efter med sömnen. Hon berättade att hon hette Mira och att hon kom från Rumänien och att hon jobbat på Artemis i ca 2 månander. Hon hade tidigare varit i Wien på Golden Time (en annan av mina favoriter). Hon bodde i Berlin med en väninna som också jobbade på Artemis.

Mira hade väldigt bra engelska och var den snyggaste tjej jag sett på Artemis. Ett stort stort leende när vi gick upp för trappan till rummet och man fick en möjlighet att scanna av henne . En längd på 1,78cm, lång blont hår (var blonderat), långa helt fantastiska ben och vilken rumpa. WOW WOW WOW.

Enda nackdelen var att hon inte erbjöd kyssar och GFE. Inte så vanligt att tjejerna erbjuder detta. När man väl lagt sig på bädden dröjde det inte lång tid innan hon snabbt började med ett riktigt bra blowjob. Vilken energi och inlevelse. Efter en stund så bytte vi till 69an. Kan inte vara på en bättre plats! Helt fantastisk kropp och hon gnydde på härligt när jag gav tillbaka med min tunga. Berättade att jag uppgraderade till 1 timme. Fortsatte nu med missionären och även den var underbar. Hon gav mig djupa och kåta blickar. Vi fortsatte med doggi och helt underbart att ha en äkta 10 poängare i alla dess former från den positionen. Avslutade med denna gång att hon red mig och vilken härlig fart i hennes underliv. Dröjde inte så länge innan det var dags för tredje gången för dagen.
Sen låg vi pratade resten av tiden och kände mig mycket nöjd. Bästa Artemis besöket hittills!

Mira superblondin 27 år från Rumänien. BEST EVER!!!
ANSIKTE: 10/10
KROPP: 100/100
Träffa igen: Vackraste kvinnan som jag någonsin haft sex men och har varit på några FKK och vid Red Light i Amsterdam några gånger.
Avslutningsvis så var min tredje resa till Artemis avslutad och än en gång levererade denna klubb. Nina gav mig första klassens GFE. Men starkaste minnet var från Mira. Hade hon varit där nästa gång jag besöker det så hade jag bokat upp henne hela kvällen!!!!
Citera
2015-07-29, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe-wild69
Då hade jag äntligen fått möjlighet till en snabbtur till Berlin och ett besök på Artemis. Har varit här två gånger tidigare med ca 2 års mellanrum. Artemis och FKK är som många tidigare sagt ett Disney World för vuxna män. Denna plats är som en drog, har man varit här en gång och fått smak kommer man säkert att titta hit igen när man är i närheten av Berlin.

Jag hade bokat boende på Hotel Rasthof Avus som var ett prisvärt hotel ca 7 minuters gångväg till Artemis.

Kom till Artemis en torsdag i mitten på juli kring kl 15 och betalade inträdesavgiften och fick min tofflar och badrock. In på omklädesrummet och sen ut för en sightseeing. Att öppna dörren till rummet med huvud baren och än en gång se säkert minst 30st vackra kvinnor som följer dig med blicken innebär enbart ett stort leende. Sist gång jag var här var på vintern och då fanns inte den nya utomhus delen så var nyfiken på hur den var. Nu var vädret ca 18 grader så var ganska dött utomhus idag.

In igen hitta en lämplig plats vid baren för att fylla på med lite väska. Som vanligt kom det fram en hel del vackra flickor men ville inte jäkta så avisade dem. Sa att jag precis kommit och kanske det kunde bli aktuellt senare.

NINA TYSKLAND POTSDAM
Efter ett tag kom en vacker blond tjej från Tyskland och Potsdam och satte sig bredvid mig. Minns inte åldern men var ca 30 år. Hon hade ett vackert ansikte och vackra ögon och att hon var Tyska tycker jag är ett stort plus. Har haft bra erfarenhet av just Tyskor. Sällan något bottennapp. Brukar ställa lite kontrollfrågor och Nina sa att allt det normala ingår under 30 minuter inkl kyssar. Så efter ca tio minuter bar det upp för trappan till rummet. Som vanligt gick man ett steg bakom tjejen för att spana in hennes former. Nina hade en vacker kvinnlig kropp. Väl på rummet visade Nina högsta klass! En äkta GFE med härliga heta kyssar. Sen fall hon snabbt på knä och gjorde ett bra arbete med sin mun och tunga. Fortsatte i sängen med 69an. Här behövdes inget glidmedel. Hon njöt på ett härligt sätt liksom mig. Hon frågade vilken position som jag gillade bäst och svarade att vi kan börja med att hon rider mig och på vilket sätt hon gjorde det. Underbart att se hennes fina bröst med fina styva bröstvårtor åka upp och ned. Ett litet minus var att hon hade silikon och några små ärr. Vi avslutade med doggi och körde på ganska hårt innan det var dags att skjuta iväg dagens första salva. Ned för en betalning och 20 Euro i dricks. Det lär ha funnits en Nina från Tjeckien som för många sågs som en av de bästa men hon har nu fått en bra efterträdare med samma namn.

Nina Tyskland ca 28-30 år
KROPP: 8/10
Träffa igen: Absolut. En riktig het tjej med en äkta GFE upplevelse.

Efter att checka ut från Artemis för att besöka centrum var jag tillbaka igen kring kl 21.00. Det var nu säkert 45-50st kvinnor och flera män.
Började med att gå runt på de olika ställena för att få en överblick av utbudet. Som vanligt var majoriteten av kvinnorna runt huvudbaren. Nere vid bion var det tomt och likaså vid relaxavdelningen och vid gymmet. Även utomhus var det inte så många som var där. Men ett plus att detta finns, skönt att få lite frisk luft efter en session eller att man varit inne vid baren för länge. Ett minus med Artemis är att det är tillåtet med rökning och säkert 75% av kvinnorna här brukar röka kring baren.

Hade ännu en gång sätt mig i en stol vid baren. Tycker själv att man får bäst överblick från denna plats.
Under kvällen så blev det mest vanlig läsk och någon kaffe sort som både ingår i entrepengen liksom deras buffe. För många öl och alkohol gör att man blir lite trött och detta kan hämna prestationen.
Eftersom jag skulle med morgonplanet hem till Sverige så var planen att stanna till max kl 1.00 och min budget var att hinna med ytterligare två skönheter. Nu fick jag syn på den klart vackraste kvinnan jag någonsin sett på ett FKK. En blond långbent skönhet med en pannband av silver. Beslutade att jag väntar med henne som avslutning. Det dröjde inte länge innan en mörkhårig tjej från Bulgarien satte sig bredvid mig. Lite mer exotiskt utseende men för mig spelar det inte så stor roll vilket land en kvinna kommer från. Hennes engelska var inte den bästa men en riktig modellkropp. Vackra ben och en mycket välsvarvad rumpa. Brösten var kanske lite för små för att få högsta poäng.

Dags att bege sig till rummen igen. Förklarade att jag ville ha en 30 minuters session. När detta var bestämt tog hon fram något rengöringsmedel och sprutade på mina händer. Lite avtändande. Hon erbjöd inte några kyssar eller GFE och var inte alls så service minded. Hon började med en avsugning med ville inte att jag skulle ge tillbaka. Hon var riktig duktig på att rida och valde också här att avsluta med en doggi.

Mörkhårig tjej från Bulgarien 25 år
KROPP: 9/10
SERVICE/ATTITYD: 6/10
PRESTATION/NÄRVARO: 7/10
BLOWJOB: 8/10
Träffa igen: Nej jämförelse med upplevelsen från Nina tidigare var det långt ifrån. Väljer man en tjej enbart på utseende så JA.

Mira 27 år superblodin från Rumänien
Nu ville jag vila upp mig lite och valde och gå utomhus och softa lite i poolen. Pratade med en Tysk bensinmacksägare som rest ca 30 mil över dagen i bilen och gjort sin första resa till Artemis. Han berättade att han själv föredrog mindre FKK som han menade hade kvinnor med större servicegrad eftersom de oftast var där längre och då var det självklart viktigt gentemot deras stammisar att de hade gjort ett bra jobb. På Artemis som besöks av många flera turister och kvinnor som var där kortare tid var inte detta lika viktigt.

Då var det dags igen och gå in till baren och se om man kunde hitta en bra kvinna att avsluta sin dag med? Det tog inte lång tid innan jag på andra sidan baren fick syn på den vackra blonda långa kvinna som jag tidigare spanat in. Vi fick lite ögonkontakt men hon var inte den Sharky typen som springer fram till alla män utan lite mera reserverad. Valde då själv att ta kontakt, trist om någon annan hann före. Satte mig i stolen bredvid henne och presenterade mig. Frågade lite vart hon kom från, ålder, vart hon kom från mm. Beställde in ytterligare en kaffe latte som är lite uppiggande. Hade gått upp kl 4.00 tidigare samma dag och inte sovit så bra på natten innan låg efter med sömnen. Hon berättade att hon hette Mira och att hon kom från Rumänien och att hon jobbat på Artemis i ca 2 månander. Hon hade tidigare varit i Wien på Golden Time (en annan av mina favoriter). Hon bodde i Berlin med en väninna som också jobbade på Artemis.

Mira hade väldigt bra engelska och var den snyggaste tjej jag sett på Artemis. Ett stort stort leende när vi gick upp för trappan till rummet och man fick en möjlighet att scanna av henne . En längd på 1,78cm, lång blont hår (var blonderat), långa helt fantastiska ben och vilken rumpa. WOW WOW WOW.

Enda nackdelen var att hon inte erbjöd kyssar och GFE. Inte så vanligt att tjejerna erbjuder detta. När man väl lagt sig på bädden dröjde det inte lång tid innan hon snabbt började med ett riktigt bra blowjob. Vilken energi och inlevelse. Efter en stund så bytte vi till 69an. Kan inte vara på en bättre plats! Helt fantastisk kropp och hon gnydde på härligt när jag gav tillbaka med min tunga. Berättade att jag uppgraderade till 1 timme. Fortsatte nu med missionären och även den var underbar. Hon gav mig djupa och kåta blickar. Vi fortsatte med doggi och helt underbart att ha en äkta 10 poängare i alla dess former från den positionen. Avslutade med denna gång att hon red mig och vilken härlig fart i hennes underliv. Dröjde inte så länge innan det var dags för tredje gången för dagen.
Sen låg vi pratade resten av tiden och kände mig mycket nöjd. Bästa Artemis besöket hittills!

Mira superblondin 27 år från Rumänien. BEST EVER!!!
ANSIKTE: 10/10
KROPP: 100/100
Träffa igen: Vackraste kvinnan som jag någonsin haft sex men och har varit på några FKK och vid Red Light i Amsterdam några gånger.
Avslutningsvis så var min tredje resa till Artemis avslutad och än en gång levererade denna klubb. Nina gav mig första klassens GFE. Men starkaste minnet var från Mira. Hade hon varit där nästa gång jag besöker det så hade jag bokat upp henne hela kvällen!!!!

Intressant läsning!
Blir väl att se om man kan hitta denna skönhet Mira när man är där (ska dit om några dagar).

Tänkte dra dit på en fredag runt 13-14 tiden. Har bara chans en fredag eller lördag, så jag antar att ni skulle rekommendera att man drar dit runt den tiden för att undvika ett smockfullt ställe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in