2022-07-14, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Fortare än vi tror så är vi väl också 85+ och håller oss "unga" med vackra unga damer

En tjej på FKK Schieferhof berättade att hennes äldsta kund hade varit över 90. Jag hoppas att jag fortfarande har hälsan och kan njuta av ett aktivt sexliv när jag når den åldern. Men ag törs inte riktigt tänka på vad det skulle innebära för hur många gånger jag kommer att ha köpt sex och hur många olika tjejer jag haft sex med om jag kan fortsätta i nuvarande takt. Snarare kan ju takten bli högre när man inte längre har arbete som stör "planeringen" av resor till NRW.

Ja det vore en dröm att bo där på ålderns höst är
Citera
2022-07-17, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Inträde: 30 Euro
Rum 30 minuter: 40 Euro

Fredag-lördag: 35-40 tjejer. Övriga dagar: 15-25 tjejer.
Varierande utseende, men du kan alltid hitta någon i din stil.
När jag besökte Acapulco Gold i februari var det en hel del som tog €50, istället för €40, för 30 minuter. Samma sak förra månaden på Penelope i Castrop-Rauxel, på pappret är det en 40-Euro klubb, men det var ganska svårt att hitta någon gick med det priset. Nu ska det tilläggas att jag bara frågade de jag attraherades av, så jag vet inte om alla fetton, MILnF:ar och allmänt fula tjejer som springer omkring där tar €40.
Citera
2022-07-18, 21:27
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laterhgo
När jag besökte Acapulco Gold i februari var det en hel del som tog €50, istället för €40, för 30 minuter. Samma sak förra månaden på Penelope i Castrop-Rauxel, på pappret är det en 40-Euro klubb, men det var ganska svårt att hitta någon gick med det priset. Nu ska det tilläggas att jag bara frågade de jag attraherades av, så jag vet inte om alla fetton, MILnF:ar och allmänt fula tjejer som springer omkring där tar €40.
Kan nog vara så. Jag har ju bara stammisar på denna klubb och testar sällan någon ny.

Tjejerna har det definitivt värre nu än före pandemin. Nästan inga turister alls. Och så galopperande inflation som lök på laxen.

Jag var 4 dagar på ACA Gold alldeles nyligen och återkommer med recension.
Senast redigerad av Arnold15 2022-07-18 kl. 21:30.
Citera
2022-07-18, 21:42
Medlem
Citat:
Tjejerna har det definitivt värre nu än före pandemin. Nästan inga turister alls. Och så galopperande inflation som lök på laxen.
Jag gjorde båda mina besök på lördagar och jag vet inte hur stor andel av de besökande som var turister, men det var verkligen inte brist på kunder. Jag förstår inte varför det är så synd om tjejerna, det är inte jättelänge sedan det kostade €30/halvtimme på Acapulco Gold och då var man garanterad avsugning utan kondom.
Citera
2022-07-18, 21:59
Medlem
Citat:
Kan nog vara så. Jag har ju bara stammisar på denna klubb och testar sällan någon ny.

Jag var 4 dagar på ACA Gold alldeles nyligen och återkommer med recension.

Är det ACA Gold som gäller om man är i Düsseldorf eller finns det några andra bra ställen också? Läste något om GoldenTime men det verkar finnas två olika?
Vill gärna ha lite skön relax.
Citera
2022-07-18, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laterhgo
Jag gjorde båda mina besök på lördagar och jag vet inte hur stor andel av de besökande som var turister, men det var verkligen inte brist på kunder. Jag förstår inte varför det är så synd om tjejerna, det är inte jättelänge sedan det kostade €30/halvtimme på Acapulco Gold och då var man garanterad avsugning utan kondom.

Det är gott om klienter på fredagar och lördagar ja när det är grillad mat.
Men många är äldre tyska herrar som mest tar plats i sofforna och förkovrar sig i restaurangen dessa dagar. De kanske går på rummet 1 gång. 30 Euro i inträde dessa dagar är ju ett klipp.

Men det är inte lika gott om klienter de övriga dagarna.

För 3 veckor sedan var det 35 tjejer en lördag och kanske 100 klienter.
Nu i lördags var det 50 tjejer (jo, jag frågade faktiskt i receptionen) och kanske 60 klienter.

Det har kostat 40 Euro per halvtimme sedan jag var där första gången i november 2017.
Citera
2022-07-19, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crazybitch
Är det ACA Gold som gäller om man är i Düsseldorf eller finns det några andra bra ställen också? Läste något om GoldenTime men det verkar finnas två olika?
Acapulco Gold är billigast, i övrigt kan jag inte komma på särskilt mycket positivt om klubben. Glöm "skön relax" på Acapulco Gold, om du inte nöjer dig med en trång bastu.
Citera
2022-07-20, 08:23
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazybitch

Det är väl just relaxen som är ACA Golds svaghet. Endast en terass - utan skugga.

Bästa relax-anläggningen i Düsseldorf var tidigare Dolce Vita, men den klubben är nu nedlagd helt.

Living-Room i Kaarst inte återöppnad.
Golden Time i Brüggen nedbrunnen.
Prime i Velbert har heller ingen utedel som man kan skriva om hem till mamma.
Magnum i Ekrath helt kass.

Penelope i Castrop-Rauxel (Dortmund) kanske är bästa alternativet nära Düsseldorf, men har aldrig besökt klubben själv.
Det finns annars en massa småklubbar runt städerna Dortmund, Essen och Duisburg - som jag heller aldrig har besökt.

Prova gärna FKK Oceans (= nya Godlen Time) nära flygplatsen.
Men den ska vara en nattklubb snarare är dagklubb. Och hälften ska tydligen vara påklädda.

Annars är den bästa relax-klubben som jag besökt: Mainhattan i Frankfurt.
Senast redigerad av Arnold15 2022-07-20 kl. 08:34.
Citera
2022-07-20, 18:33
Medlem
Kanske en dum fråga men hur är det med testning av tjejerna på FKKs i Tyskland? Läste någonstans att de behöver testas mot STDs regelbundet för att komma in på jobbet, men inte kunnat hitta något konkret.
Citera
2022-07-28, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Bra grabben, du börjar bli riktigt rutinerad.
Planerar du att vara kvar på A ända till 05:00 då de stänger? Blir ju inte jättemånga timmar på hotellet i så fall.

Som alternativ till FKK, om du har tid dag två, kan du j även testa Royal https://royalgirl.de/ och Van Kampen https://newvankampen.de/. Ska tydligen vara bra men jag har ej testat dem själv.

Rutinerad har man definitivt blivit. nu har jag varit på Artemis 3 gånger detta år, jag kom tillbaka ganska nyligen från Tyskland. Jag var där till ca 04 nånting tror jag då tjejerna började bli färre samt att jag var 4 gånger i rummet och orkade ej mer. Blev inget besök på någon vanlig lägenhetsbordell dag 2. och ja det blev inte så många timmar på hotellet, kändes ej värt 8-900 kr för det.
Hursomhelst så var det ganska tomt när jag var där. Kanske 20-30 brudar totalt om ens det som mest.
Definitivt mycket nice att vara där på sommaren vid utedelen.
Det värsta denna gång var att jag knappt fick upp den med de 2 första brudarna, speciellt tjej nummer 2 var katastrof och fick inte upp den mot slutet. av totalt 4 sessions lyckades jag komma endast 1 gång och detta efter rejäl ansträngning. jag som annars hade problem med extremt tidig utlösning. kanske en effekt av de antidepressiva jag fått mot tidig utlösning eller bara stress.

Det som var nice var att jag såg Raissa denna gång, jag som fegade ur och inte vågade snacka med henne under mitt besök under våren. Hon kände igen mig och sa att hon minns att vi varit i rummet innan. Blev så klart en session med henne och det kändes ofattbart att ens kunna vara med en så snygg tjej och ha sex med henne. Skulle inte ens kunna drömma om en sådan vacker brud i verkliga livet.
session nummer 2 var katastrofalt. detta var med en kvinna som jag sett innan på tidigare besök men aldrig pratat med. tyckte hon var intressant så gick upp med henne. big mistake var det... jag borde ha pratat med henne ordentligt innan. hon stressade igenom och blev väldigt aggressiv när jag ej kunde komma och var allmänt otrevlig. då avbröt jag sessionen.

jag såg min favorit nummer 1 of all time där. så klart tog jag upp henne 2 gånger. hon var lite mer kall mot mig denna gång kändes det som men hon var så fantastisk och tog hand om mig så bra. nästan gfe. mot slutet av besöket gick det en gäst fram till henne och försökte snacka men när jag stod nära så avvisade hon honom och sa att hon skulle med mig istället. vilket kändes nice och fick en känsla av att hon gillar mig. hon sa till mig " you are a very nice man" och pussade mig på kinden i rummet och hon är professionell.
kommer nog bara välja henne och Raissa, eller andra som jag uppfattat som trevliga vid framtida besök. vill inte riskera några dåliga sessions på ett sharkställe som Artemis.

Som alltid längtar jag redan tillbaka även om jag blev frustrerad när jag var där. Nu i efterhand är det literally heaven on earth (om man har mycket pengar och kan åka ner till Tyskland när man vill).

Men de senaste gångerna jag varit där har jag fått andra vibbar. Typ som att tjejerna inte är lika intresserade och inte många som raggar. Kanske en effekt av att man varit där några gånger nu och vissa känner igen en? jag gick till och med fram till vissa och sa hej men de ville knappt prata med mig. wtf?
de första gångerna man var där blev man påhoppad av alla påstridiga tjejer. nu var det nästan som att man var på krogen i sverige och fick söka kontakt med damerna.
Senast redigerad av thisisnotniceatall 2022-07-28 kl. 02:05.
Citera
2022-07-28, 09:03
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall

Men de senaste gångerna jag varit där har jag fått andra vibbar. Typ som att tjejerna inte är lika intresserade och inte många som raggar. Kanske en effekt av att man varit där några gånger nu och vissa känner igen en? jag gick till och med fram till vissa och sa hej men de ville knappt prata med mig. wtf?
de första gångerna man var där blev man påhoppad av alla påstridiga tjejer. nu var det nästan som att man var på krogen i sverige och fick söka kontakt med damerna.

Du blir alltid bedömd oavsett det är på bordell eller krogen..

Det är deras arbete och meningen är att dra in pengar. Jag kan ha fel men jag har fått för mig att du endast kör standardhalvtimmar som du vill maximera. Det kanske inte är alla tjejers drömkund.

I Thailand kan man bli känd som ”Cheap Charlie” om tjejerna inte tycker man bidrar med tillräckligt med pengar och saker.
Lite så kan det bli även på en bordell också. En del tjejer vill sälja in mer tjänster och väntar på ”lätta” kunder.
Men det kan vara negativt att bli känd som en spender också. Som den gången fjärde rummet för dagen, ca en timma efter middagen, blev med Ella (hon har slutat nu). Trevligt rum i utedelen, körde en omgång och blev lite trött. Sov omslingrade en stund för att sedan köra en omgång till.
Total damage 480€.
Men hon slutade strax efter det så jag får se det som en avskedspresent.
Citera
2022-08-07, 22:09
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Jag måste fråga och hoppas att det går bra denna gång:

Vissa FKK-klubbar lockar med "Gratis wifi". Vad jag förstått är inte mobiltelefoner välkomna, innebär då detta att man kan ta med sin laptop? Det kan ju vara bra att ha med den om man stannar länge.

Eller har man numera lättat på mobilförbuden för att inte avskräcka kunder?
Jag menar då, att det för unga personer kan vara traumatiskt att inte ha tillgång till sin mobil. Det har sagts (apropå förlag om mobilförbud i skolor) att det för ungdomar kan kännas som att bli amputerad, att bli berövad sin mobil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in