Citat:
Ursprungligen postat av
bjorklov
Bra grabben, du börjar bli riktigt rutinerad.
Planerar du att vara kvar på A ända till 05:00 då de stänger? Blir ju inte jättemånga timmar på hotellet i så fall.
Som alternativ till FKK, om du har tid dag två, kan du j även testa Royal
https://royalgirl.de/ och Van Kampen
https://newvankampen.de/. Ska tydligen vara bra men jag har ej testat dem själv.
Rutinerad har man definitivt blivit. nu har jag varit på Artemis 3 gånger detta år, jag kom tillbaka ganska nyligen från Tyskland. Jag var där till ca 04 nånting tror jag då tjejerna började bli färre samt att jag var 4 gånger i rummet och orkade ej mer. Blev inget besök på någon vanlig lägenhetsbordell dag 2. och ja det blev inte så många timmar på hotellet, kändes ej värt 8-900 kr för det.
Hursomhelst så var det ganska tomt när jag var där. Kanske 20-30 brudar totalt om ens det som mest.
Definitivt mycket nice att vara där på sommaren vid utedelen.
Det värsta denna gång var att jag knappt fick upp den med de 2 första brudarna, speciellt tjej nummer 2 var katastrof och fick inte upp den mot slutet. av totalt 4 sessions lyckades jag komma endast 1 gång och detta efter rejäl ansträngning. jag som annars hade problem med extremt tidig utlösning. kanske en effekt av de antidepressiva jag fått mot tidig utlösning eller bara stress.
Det som var nice var att jag såg Raissa denna gång, jag som fegade ur och inte vågade snacka med henne under mitt besök under våren. Hon kände igen mig och sa att hon minns att vi varit i rummet innan. Blev så klart en session med henne och det kändes ofattbart att ens kunna vara med en så snygg tjej och ha sex med henne. Skulle inte ens kunna drömma om en sådan vacker brud i verkliga livet.
session nummer 2 var katastrofalt. detta var med en kvinna som jag sett innan på tidigare besök men aldrig pratat med. tyckte hon var intressant så gick upp med henne. big mistake var det... jag borde ha pratat med henne ordentligt innan. hon stressade igenom och blev väldigt aggressiv när jag ej kunde komma och var allmänt otrevlig. då avbröt jag sessionen.
jag såg min favorit nummer 1 of all time där. så klart tog jag upp henne 2 gånger. hon var lite mer kall mot mig denna gång kändes det som men hon var så fantastisk och tog hand om mig så bra. nästan gfe. mot slutet av besöket gick det en gäst fram till henne och försökte snacka men när jag stod nära så avvisade hon honom och sa att hon skulle med mig istället. vilket kändes nice och fick en känsla av att hon gillar mig. hon sa till mig " you are a very nice man" och pussade mig på kinden i rummet och hon är professionell.
kommer nog bara välja henne och Raissa, eller andra som jag uppfattat som trevliga vid framtida besök. vill inte riskera några dåliga sessions på ett sharkställe som Artemis.
Som alltid längtar jag redan tillbaka även om jag blev frustrerad när jag var där. Nu i efterhand är det literally heaven on earth (om man har mycket pengar och kan åka ner till Tyskland när man vill).
Men de senaste gångerna jag varit där har jag fått andra vibbar. Typ som att tjejerna inte är lika intresserade och inte många som raggar. Kanske en effekt av att man varit där några gånger nu och vissa känner igen en? jag gick till och med fram till vissa och sa hej men de ville knappt prata med mig. wtf?
de första gångerna man var där blev man påhoppad av alla påstridiga tjejer. nu var det nästan som att man var på krogen i sverige och fick söka kontakt med damerna.