2022-08-08, 06:36
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Jag måste fråga och hoppas att det går bra denna gång:

Vissa FKK-klubbar lockar med "Gratis wifi". Vad jag förstått är inte mobiltelefoner välkomna, innebär då detta att man kan ta med sin laptop? Det kan ju vara bra att ha med den om man stannar länge.

Eller har man numera lättat på mobilförbuden för att inte avskräcka kunder?
Jag menar då, att det för unga personer kan vara traumatiskt att inte ha tillgång till sin mobil. Det har sagts (apropå förlag om mobilförbud i skolor) att det för ungdomar kan kännas som att bli amputerad, att bli berövad sin mobil.

Är du på riktigt?
Det är väl inga ” ungar” som besöker FKK?
Citera
2022-08-08, 10:13
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Är du på riktigt?
Det är väl inga ” ungar” som besöker FKK?
Inte bara ungar som är unga. Förhoppningsvis är de flesta tjejer på FKK unga.
På FKK vill jag knulla 25-åringar.
Jämnåriga kvinnor kan jag ju hitta på Golden Hits.
Citera
2022-08-08, 13:27
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Inte bara ungar som är unga. Förhoppningsvis är de flesta tjejer på FKK unga.
På FKK vill jag knulla 25-åringar.
Jämnåriga kvinnor kan jag ju hitta på Golden Hits.

Nu blandar du nog ihop äpplen å päron
Det var ju tal om de som fick ångest och kände sej nakna utan den förbannade gamnackeframkallande telef.
Citera
2022-08-08, 13:55
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Nu blandar du nog ihop äpplen å päron
Det var ju tal om de som fick ångest och kände sej nakna utan den förbannade gamnackeframkallande telef.
Åren går fort. De som var unga nyss är redan i 25-årsåldern kanske. Och nog kan de tänkas besöka FKK, eller är det bara för gubbar?

Hur som helst gällde min fråga erbjudanden om "gratis wifi". Om det innebär att man kan med sig en laptop?
Allt om "de unga" var bara en hypotes kring ev. lättnad av mobilförbud, om det är så nu.
Citera
2022-08-08, 14:28
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Åren går fort. De som var unga nyss är redan i 25-årsåldern kanske. Och nog kan de tänkas besöka FKK, eller är det bara för gubbar?

Hur som helst gällde min fråga erbjudanden om "gratis wifi". Om det innebär att man kan med sig en laptop?
Allt om "de unga" var bara en hypotes kring ev. lättnad av mobilförbud, om det är så nu.

Man får lägga den i skåpet för plånbok od, dom gillar inte att någon tar den med sej in i härligheten med fotografering som risk.
Citera
2022-08-08, 14:58
Medlem
Citat:
Man får lägga den i skåpet för plånbok od, dom gillar inte att någon tar den med sej in i härligheten med fotografering som risk.
Okej, tack för svar.
Då är erbjudande om gratis wifi totalt meningslöst för män (det kanske riktar sig till tjejer, om de har andra regler att förhålla sig till).

Min laptop saknar kamera f.ö., men det kan ju inte de veta.
Citera
2022-08-08, 15:03
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:

Citat:
Okej, tack för svar.
Då är erbjudande om gratis wifi totalt meningslöst för män (det kanske riktar sig till tjejer, om de har andra regler att förhålla sig till).

Det kan vara väldigt olika regler för om man får använda mobil på klubbarna eller inte.

På Artemis och Mainhattan är det totalt förbjudet. Om man vill surfa, får man sitta i receptionen eller på toaletten.

På ACA Gold däremot sitter var och varannan och surfar på sin mobil i hela anläggningen.

Generellt erbjuds inte gratis wifi till de manliga gästerna. Men jag vet att tjejerna har tillgång till gratis wifi på en del klubbar.
Citera
2022-08-08, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Det kan vara väldigt olika regler för om man får använda mobil på klubbarna eller inte.

På Artemis och Mainhattan är det totalt förbjudet. Om man vill surfa, får man sitta i receptionen eller på toaletten.

På ACA Gold däremot sitter var och varannan och surfar på sin mobil i hela anläggningen.

Generellt erbjuds inte gratis wifi till de manliga gästerna. Men jag vet att tjejerna har tillgång till gratis wifi på en del klubbar.
Tack för klargörande!
Men, hm, just Mainhattan lockar med "Free wi-fi", i vad som ingår i entréavgiften ...
Ok, jag har läst här på forumet om tjejer med mobiler. Det kan ha varit något du skrivit om ACA Gold. Kanske styr jag kosan dit. För mig framstår det som en stor fördel om man kunde ta med sig laptopen och förströ sig med, vid en riktigt lång vistelse (10 h +). Mobilen, bara sådär.
Fast å andra sidan lockar Mainhattan mest - tur att det finns sport på tv!
Citera
2022-08-18, 14:18
Medlem
Är helt grön på detta och mina frågor kan ha tagits upp tidigare i tråden.

Hur fungerar betalningen inne på stället? Går man runt med en bunt sedlar hela tiden?

Jag diggar saker som rimjob(båda hållen),prostatamassage och throatfuck. Finns det möjlighet till detta? Vad jag läst här verkar det inte vara mycket sånt.

Förtydligande: menar alltså inne på Artemis.
Citera
2022-08-18, 14:42
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumanAlien
Är helt grön på detta och mina frågor kan ha tagits upp tidigare i tråden.

Hur fungerar betalningen inne på stället? Går man runt med en bunt sedlar hela tiden?

Jag diggar saker som rimjob(båda hållen),prostatamassage och throatfuck. Finns det möjlighet till detta? Vad jag läst här verkar det inte vara mycket sånt.

Förtydligande: menar alltså inne på Artemis.
Man har kontanter och telefonen inlåst i värdeskåpet vid entrén.

De olika extratjänsterna får du prata med tjejerna om. Det du räknar upp är nog inte standardutbudet, så räkna inte med att många gör detta.

Som grön är det alltid bra att läsa in sig på forumet. Här står mycket bra.
Inför FKK-tur, läser jag här och på ISG minst ett år bakåt och noterar alla namn som nämns med positiva eller negativa åsikter. Den listan har jag sen med i telefonen och checkar mot.
Citera
2022-08-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Man har kontanter och telefonen inlåst i värdeskåpet vid entrén.

De olika extratjänsterna får du prata med tjejerna om. Det du räknar upp är nog inte standardutbudet, så räkna inte med att många gör detta.

Som grön är det alltid bra att läsa in sig på forumet. Här står mycket bra.
Inför FKK-tur, läser jag här och på ISG minst ett år bakåt och noterar alla namn som nämns med positiva eller negativa åsikter. Den listan har jag sen med i telefonen och checkar mot.

Okej tack för svar. Jo jag har börjat läsa in mig här. Vad står ISG för?

Ingen annan som har erfarenhet av dessa extratjänster? Haft möjligheten att betala extra för det eller är det nästan helt uteslutet? Andra klubbar jag borde besöka i så fall?
Citera
2022-08-18, 21:21
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumanAlien
Okej tack för svar. Jo jag har börjat läsa in mig här. Vad står ISG för?

Ingen annan som har erfarenhet av dessa extratjänster? Haft möjligheten att betala extra för det eller är det nästan helt uteslutet? Andra klubbar jag borde besöka i så fall?

ISG står för InternationalSexGuide, googla..

Extratjänsterna finns på t ex Artemis. Men du kan inte dundra in valfri tisdag kl.13 och hitta 80+ tjejer som erbjuder dina tjänster.

Softa en stund och prata med tjejerna. Om du efterfrågar något speciellt så kommer dom meddela tjejerna som erbjuder det och dom tar kontakt med dig.

Jag har blivit erbjuden många tjänster jag tackat nej till. Lite mycket vanilj kanske .

Det är det som är det bästa med FKK, relax och soft. Bränna ett antal timmar bland nakna kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in