2022-06-29, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
Kan bekräfta informationen gällande Magnum. Jag träffade på en tjej på Funpalast i Wien som varit där under en tid och sa att det var mycket knark.

Det var det även när jag var på Sharks senast. Var och varannan tjej tjatade om kola.
Citera
2022-07-02, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Lägg grubblerierna åt sidan, boka flyg till Frankfurt och en hyrbil som väntar på dig där (alternativt Karlsruhe Baden-Baden Airport som du var inne på en gång). Sen kan du besöka så många olika FKK:s du hinner. Det är mycket smidigt och lätt att köra till Sharks, Palace och Oase med bil med hjälp av google maps. Väljer du Karlsruhe Baden-Baden Airport har du dessutom bara 13 minuters bilresa till Fkk Monte Carlo https://www.fkk-montecarlo.de/ambiente/ vilket jag nämnt tidigare och som du kan bli först att rapportera om här.

Jag ska definitivt åka. Dessa ställen är enormt beroendeframkallande så finns ingen anledning att inte åka. Varför jag "grubblar" är att de "billiga" flygen med Ryanair är typ 2 ggr i veckan till Köln/ Karlsruhe. innebär att jag måste vara i Frankfurt i minst 4 dagar/nätter. Har dessutom inte råd att besöka alla 4 stora klubbar utöver hotell i 4 dagar samt dyr flygresa till Frankfurt (dyrare än Berlin). går nog på minst 20 000. fan önskar man va färdig läkare nu så kunde jag åka varje månad på FKK. i alla fall
Funderar istället på att åka ner till Frankfurt och vara där 1-2 dagar. Första dagen besöka Mainhattan eller Oase och sedan dra till Berlin, besöka Artemis och flyga hem. mkt billigare flyg hem från Berlin samt att jag aldrig varit där under sommaren, undrar hur utomhusdelen är under sommaren sen så saknar jag vissa brudar där.
Har för övrigt fixat nytt sommarjobb men första lönen från den kommer slutet av augusti. så kanske blir 2 trips till FKK land innan hösten.
den första kommer förmodligen bli som jag beskrev, frankfurt en dag och sen berlin. frågan är bara vilken frankfurt klubb som är mest värt om man bara kan köra 1 av dom. Mainhattan har väldigt mixed reviews på ISG. vissa är väldigt missnöjda. vissa extremt nöjda, men verkar mest va stammisar.
Senast redigerad av thisisnotniceatall 2022-07-02 kl. 02:34.
Citera
2022-07-02, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
Jag ska definitivt åka. Dessa ställen är enormt beroendeframkallande så finns ingen anledning att inte åka. Varför jag "grubblar" är att de "billiga" flygen med Ryanair är typ 2 ggr i veckan till Köln/ Karlsruhe. innebär att jag måste vara i Frankfurt i minst 4 dagar/nätter. Har dessutom inte råd att besöka alla 4 stora klubbar utöver hotell i 4 dagar samt dyr flygresa till Frankfurt (dyrare än Berlin). går nog på minst 20 000. fan önskar man va färdig läkare nu så kunde jag åka varje månad på FKK. i alla fall
Funderar istället på att åka ner till Frankfurt och vara där 1-2 dagar. Första dagen besöka Mainhattan eller Oase och sedan dra till Berlin, besöka Artemis och flyga hem. mkt billigare flyg hem från Berlin samt att jag aldrig varit där under sommaren, undrar hur utomhusdelen är under sommaren sen så saknar jag vissa brudar där.
Har för övrigt fixat nytt sommarjobb men första lönen från den kommer slutet av augusti. så kanske blir 2 trips till FKK land innan hösten.
den första kommer förmodligen bli som jag beskrev, frankfurt en dag och sen berlin. frågan är bara vilken frankfurt klubb som är mest värt om man bara kan köra 1 av dom. Mainhattan har väldigt mixed reviews på ISG. vissa är väldigt missnöjda. vissa extremt nöjda, men verkar mest va stammisar.

Skaffa Klarna-kortet eller liknande så kan du betala med det först och sen betala på riktigt med pengar 30 dagar senare, räntefritt, när du fått din lön. Ju längre du väntar med att boka, desto dyrare blir flygbiljetterna. Betydligt fler gubbar att konkurrera med på klubbarna i slutet av augusti jämfört med slutet av juli. Sharks och Oase har riktigt bra utomhusavdelningar med gräsmattor, pooler, solstolar etc. Artemis utomhusavdelning är helt OK men saknar gräsmatta och är lite av en betongbunker i jämförelse. Palace har ingen utomhusavdelning. Mainhattan har jag aldrig varit på.
Citera
2022-07-02, 14:10
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Skaffa Klarna-kortet eller liknande så kan du betala med det först och sen betala på riktigt med pengar 30 dagar senare, räntefritt, när du fått din lön. Ju längre du väntar med att boka, desto dyrare blir flygbiljetterna. Betydligt fler gubbar att konkurrera med på klubbarna i slutet av augusti jämfört med slutet av juli. Sharks och Oase har riktigt bra utomhusavdelningar med gräsmattor, pooler, solstolar etc. Artemis utomhusavdelning är helt OK men saknar gräsmatta och är lite av en betongbunker i jämförelse. Palace har ingen utomhusavdelning. Mainhattan har jag aldrig varit på.
Mainhattan har en trevlig uteträdgprd med grill solstolar partytält osv
Tyvärr ingen pool
Men är nummer ett för mej
Citera
2022-07-02, 16:06
Medlem
Vad gör ni när ni inte är på rummet och ligger?

Eftersom man inte får ha telefon vet jag inte vad jag ska göra med dötiden haha. Känns som många snubbar är i kompisgäng och tjejerna kan man inte snacka allt för länge med innan de vill gå på rum så det blir lite långtråkigt att sitta i soffan med en bärs och bara glo en hel dag. Speciellt när man precis kommit ut från ett rum och inte är så kåt längre

Åker ni dit med kompisgäng eller sitter ni också i någon soffa och bara glor på brudar? Snackar ni med andra gäster?

När ni badar har i poolen eller jacuzzin har ni på er badshorts?
Citera
2022-07-02, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Mainhattan har en trevlig uteträdgprd med grill solstolar partytält osv
Tyvärr ingen pool
Men är nummer ett för mej

Jag får rätta dig kring Mainhattan, de har både bubbelpool inomhus och vanlig pool utomhus. (Kanske att du var där nu under våren när uteplatsen stängd för renovering).
Senast redigerad av Koibito1 2022-07-02 kl. 16:43.
Citera
2022-07-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IBMIBMIBM
Vad gör ni när ni inte är på rummet och ligger?

Eftersom man inte får ha telefon vet jag inte vad jag ska göra med dötiden haha. Känns som många snubbar är i kompisgäng och tjejerna kan man inte snacka allt för länge med innan de vill gå på rum så det blir lite långtråkigt att sitta i soffan med en bärs och bara glo en hel dag. Speciellt när man precis kommit ut från ett rum och inte är så kåt längre

Åker ni dit med kompisgäng eller sitter ni också i någon soffa och bara glor på brudar? Snackar ni med andra gäster?

När ni badar har i poolen eller jacuzzin har ni på er badshorts?

Ta med något att läsa är mitt tips.

Nej det här är ju nudistklubbar så här badas det naket. :-)
Senast redigerad av Koibito1 2022-07-02 kl. 16:44.
Citera
2022-07-02, 21:08
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
Jag får rätta dig kring Mainhattan, de har både bubbelpool inomhus och vanlig pool utomhus. (Kanske att du var där nu under våren när uteplatsen stängd för renovering).
Jag har vari där 4 gånger
Men bara sett bubbelpoolen , så fan vet var du såg en stor pool?
Citera
2022-07-03, 01:29
Medlem
Citat:

Vad märkligt att du lyckats missa den! Den är utomhus nära fönstrena mot restaurangen. Går inte att missa om man går mot restaurangen och tittar ut genom fönstrena i den långa korridoren.

Ta en titt på hemsidan och 360° rundgang eller första bilden på deras Instagram. Det fotot togs när jag var där senast.
Senast redigerad av Koibito1 2022-07-03 kl. 02:01.
Citera
2022-07-03, 10:28
Medlem
kaks avatar
Citat:
Här ser man båda poolerna: https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=CHaGxTHB3wg
Citera
2022-07-03, 19:20
Medlem
Hej!
Jag tänkte besöka Artemis för första gången om ett par veckor, det blir även mitt första besök på en bordell.

Skulle vilja ha så mycket tips och råd som det bara går.
Det jag har snappat upp här är t.ex att man bör ha en egen klocka på sig, men från när börjar den ticka?
Om jag t.ex är i porrbiografen och får en avsugning i 5 min innan vi går för att hitta ett rum i 10 min, har det då gått 15 min av mina 30 min?

Sen läste jag ett tips om att man bör gå in i Loungen för första gången via en diskret dörr som är i andra änden av duschrummet för att inte hamna inom sharksems radar, har jag förstått vägbeskrivningen rätt?

En annan sak, vad bör man förhandla om och spika innan man går upp på rummen?
Är det t.ex rimligt att ställa som krav att om vi ska bestämma oss för 1 timme att det då är 1 timme med flera sprut? Eller kommer de flesta inte gå med på det?

Jag kommer vara där 2 dagar mitt i veckan, är onsdagar där kvinnor klär sig i diverse outfits en bra dag att gå på?

Alla tips tas emot tacksamt!
Citera
2022-07-05, 03:27
Medlem
Citat:

Jag har ett par tusenlappar sparade nu så jag kan åka till Tyskland. Men när jag kollar flygbiljetter tur och retur under juli till Frankfurt så ligger det på ca 9.5k. helt sjukt. som du sa biljetterna blir dyrare ju mer man väntar. Åker jag slutet av augusti/september ligger det på runt 2.5k.
så helt klart bättre att åka senare. med 700 euro kan man besöka flera klubbar.

Tills dess överväger jag att åka ner en snabbis till Berlin då flygen är mkt billigare. kan fixa flyg och hotell 2 nätter (novum hotel kronprinz på gångavstånd till artemis) totalt för ca 4000kr. bara flygen är 7000kr billigare nu i juli. tänker att 300 euro bör räcka i Artemis, täcker inträdet och 3 tjejer. då kostar hela resan 7000kr vilket är fortfarande 2000kr mindre än vad flyget till frankfurt är om man ska åka nu i juli.

Jag tycker som sagt tidigare att Artemis har varierande service beroende på brud men det är mkt mer enklare och billigare att ta sig dit just nu. sen så är totalupplevelsen där rätt så nice ändå.

vet ej bara om det är värt att åka ner nu eller skita i det helt och bara bege mig till frankfurt men vänta minst 7-8 veckor till.
Jag är så sugen på att åka till ett FKK igen och kan ej sova om nätterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in