2018-07-01, 14:52
Moderator
Neksnors avatar
Raderade två inlägg om hur viss tysk sexköpslagstiftning tillämpas i helt andra sammanhang än FKK.

/Mod
Citera
2018-07-08, 15:52
Medlem
Hejsan, ser att det skrivits lite om GoldenTime i Düsseldorf (Brüggen) här i en del goda ordalag. Däremot verkar inte tongångarna lika positiva på ISG. Någon som varit där hyfsat nyligen? Vilka typer av damer jobbar där och hur mycket folk kan det tänkas vara där under helgerna? Någon annan klubb i närheten som är bättre? Har tidigare besökt Artemis (flest gånger), Oase, World och Sharks där Artemis har varit den bästa erfarenheten men även Sharks och Oase var bra. Lite tråkig planlösning på Sharks där relaxen inte är särskilt avskild från resten av klubben. World kändes lite nedgånget med högst mediokra tjejer. Alla var rumäner och såg likadana ut.

Sedan, någon som har erfarenhet av dessa events som klubbarna skyltar med ibland med olika teman och lite uppträdanden så som erotiska shower och annat? Innebär dessa mer folk? Blir det mer stimmigt och mindre utrymme för spa och relax under dessa events?
Citera
2018-07-08, 18:08
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KajanKarlsson
Hejsan, ser att det skrivits lite om GoldenTime i Düsseldorf (Brüggen) här i en del goda ordalag. Däremot verkar inte tongångarna lika positiva på ISG. Någon som varit där hyfsat nyligen? Vilka typer av damer jobbar där och hur mycket folk kan det tänkas vara där under helgerna? Någon annan klubb i närheten som är bättre? Har tidigare besökt Artemis (flest gånger), Oase, World och Sharks där Artemis har varit den bästa erfarenheten men även Sharks och Oase var bra. Lite tråkig planlösning på Sharks där relaxen inte är särskilt avskild från resten av klubben. World kändes lite nedgånget med högst mediokra tjejer. Alla var rumäner och såg likadana ut.

Sedan, någon som har erfarenhet av dessa events som klubbarna skyltar med ibland med olika teman och lite uppträdanden så som erotiska shower och annat? Innebär dessa mer folk? Blir det mer stimmigt och mindre utrymme för spa och relax under dessa events?

Har inte själv varit på GT, men....
Golden Time i Brüggen upplever goda tider. Många klienter från Belgien, Holland och Frankrike som åker dit. Träffade vid mitt sista besök i Düsseldorf en belgare av turkisk härkomst på Acapulco Gold. Jag frågade varför han inte åkte till GT som ligger närmare? Han svarade att han inte blir insläppt för att han är turk och har svart hår. Med tanke på den mördande konkurrens som råder om klienterna mellan klubbarna i NRW, så har GT alltså fortfarande råd att neka icke-europeiska klienter att komma in. Tyder ju på att det går riktigt bra för klubben.

Annat är det med Living Room som jag nyss besökte. Den största nedgången sedan jag började besöka denna klubb för 4 år sedan. Kommer mer info om detta i Düsseldorf-tråden.
Citera
2018-07-09, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Har inte själv varit på GT, men....
Golden Time i Brüggen upplever goda tider. Många klienter från Belgien, Holland och Frankrike som åker dit. Träffade vid mitt sista besök i Düsseldorf en belgare av turkisk härkomst på Acapulco Gold. Jag frågade varför han inte åkte till GT som ligger närmare? Han svarade att han inte blir insläppt för att han är turk och har svart hår. Med tanke på den mördande konkurrens som råder om klienterna mellan klubbarna i NRW, så har GT alltså fortfarande råd att neka icke-europeiska klienter att komma in. Tyder ju på att det går riktigt bra för klubben.

Annat är det med Living Room som jag nyss besökte. Den största nedgången sedan jag började besöka denna klubb för 4 år sedan. Kommer mer info om detta i Düsseldorf-tråden.

Ville Fråga Arnold om du kunde nämna vad som har hänt med Livingroom för jag bokat o ska åka om 3/4 dagar, kan du vara snäll o meddela oss, för jag besöker denna klubb från tid till en annan o det tillfredsställer mig alltid.
Tack
Citera
2018-07-10, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KajanKarlsson

GT kan vara lite hit-and-miss. Har du otur så kan lineupen vara rätt dålig, har du tur så kan den vara jävligt bra.
Som förstagångsbesökare så är kanske en helg inte jättebra, då många av dom bästa tjejerna lätt bli uppbokade av stammisar. Det blir lätt till en korvfest.
Åldern på tjejerna är väl generellt sett lite högre, dvs inte speciellt många 18-22 åringar och en del 30plus. Det finns dock många tyskor. Helt klart den klubb i Tyskland som jag varit på som har högst andel tyska tjejer. Utan konkurrens.
Med allt det sagt så kan jag säga att jag personligen gillar GT väldigt mycket. Servicen är generellt sett bra, likaså utseende nivån.
Citera
2018-07-10, 23:45
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1111
Ville Fråga Arnold om du kunde nämna vad som har hänt med Livingroom för jag bokat o ska åka om 3/4 dagar, kan du vara snäll o meddela oss, för jag besöker denna klubb från tid till en annan o det tillfredsställer mig alltid.
Tack

Får se om Arnold kan ge ett bättre svar men enligt forumet ISG så har Livingroom haft en hel del problem med myndigheterna angående lokaler m.m. Det resulterade bland annat i indraget alkoholtillstånd en period men nu är ölen tillbaka. Under den här perioden minskade antalet kunder vilket har resulterat i att ett antal tjejer har lämnat klubben för andra klubbar.

Men enligt de senaste rapporten så finns det fortfarande tillräckligt med tjejer på klubben och servicenivån är fortfarande hög.

Glöm inte skriva en recension när du har varit där.
Citera
2018-07-12, 11:03
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Får se om Arnold kan ge ett bättre svar men enligt forumet ISG så har Livingroom haft en hel del problem med myndigheterna angående lokaler m.m. Det resulterade bland annat i indraget alkoholtillstånd en period men nu är ölen tillbaka. Under den här perioden minskade antalet kunder vilket har resulterat i att ett antal tjejer har lämnat klubben för andra klubbar.

Men enligt de senaste rapporten så finns det fortfarande tillräckligt med tjejer på klubben och servicenivån är fortfarande hög.

Det stämmer.

Som sagt var, många av stamtjejerna har lämnat (t.ex. hög attraktiva Daria och Lorena).
Nya tjejer som attraktiva Anastasia har kommit, men vi får se hur länge hon stannar....
eftersom det är färre kunder. Det finns alltså gott om tjejer att välja på.
De tyska stamklienterna som bara sitter i tältet och äter och dricker - och inte går till några rum - är naturligtvis kvar.
Senast redigerad av Arnold15 2018-07-12 kl. 11:08.
Citera
2018-07-16, 17:19
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Vad gäller på FKK eller för horor i allmänhet. Om man köper 1h är det då ett sprut under denna timman som gäller? Eller får man köra på 2-3 omgångar tills sessionen är slut? Man köper väl damens sällskap säg 1h och bör således få köra vidare med ny omgång om man är tidigt ute? Vad är era erfarenheter? Något man bör fråga damen om innan och komma överens om då det inte är självklart?
Citera
2018-07-16, 18:22
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorgenstorm99
Vad gäller på FKK eller för horor i allmänhet. Om man köper 1h är det då ett sprut under denna timman som gäller? Eller får man köra på 2-3 omgångar tills sessionen är slut? Man köper väl damens sällskap säg 1h och bör således få köra vidare med ny omgång om man är tidigt ute? Vad är era erfarenheter? Något man bör fråga damen om innan och komma överens om då det inte är självklart?

Det varierar mycket från tjej till tjej, har jag märkt. Vissa har klätt på sig och gått iväg så snart jag kommit, andra har sagt till mig när jag själv tänkt ta på mig tofflor och badrock att: "Vart ska du? Tiden är inte slut ännu", och erbjudit lite massage, samtal eller t.o.m. lite hångel. Vet du att du säkert kan komma mer än en gång under en timme kan du fråga henne innan ni går till ett rum om det är OK att komma mer än en gång under den tid du betalar för.
Citera
2018-07-17, 14:20
Medlem
Då bär det av till Artemis om några dagar. Taggad och hård, inte tömt på 7 dagar nu. Har lite nybörjarfrågor.

1. Hur samarbetsvilliga brukar tjejerna vara på att byta ställning?
2. Vill gärna ta på lite bröst, hur mycket extra kostar det?
3. Kan vara där torsdag, fredag eller lördag. Vilken dag och tid är bäst?

Tack på förhud!
Citera
2018-07-17, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realityyy
Då bär det av till Artemis om några dagar. Taggad och hård, inte tömt på 7 dagar nu. Har lite nybörjarfrågor.

1. Hur samarbetsvilliga brukar tjejerna vara på att byta ställning?
2. Vill gärna ta på lite bröst, hur mycket extra kostar det?
3. Kan vara där torsdag, fredag eller lördag. Vilken dag och tid är bäst?

Tack på förhud!
1. Ska inte vara några problem att köra olika ställningar. Finns ju säkert tjejer som skulle gnälla över detta men jag kan inte minnas att jag träffat någon faktiskt.
2. Det ingår, betala inte extra för detta.
3. Alltid svårt att säga. Tror inte det har någon betydelse för upplevelsen.
Citera
2018-07-19, 16:18
Medlem
Liten statusuppdatering från Hamburg.
Tisdag eftermiddag / kväll var jag på Atmos.Helt misslyckat från FKK perspektiv sett. För litet antal tjejer, och bara turkar som kollade på tjejer.Provade 2 tjejer, och var helt nöjd på det sättet. men inget kul att hänga kvar allt för länge.
Onsdag eftermiddag / kväll på Harmony.Ok line-up på tjejerna. Ganska lite med folk.
Totalt 3 tjejer under kvällen. Den första ville vara i bio rummet. Detta var en unik upplevelse för en blyg/tillbakadragen kille som jag. Både män och tjejer som tittade in och snabbt kollade på. Ändå rätt ok. En upplevelse.Sista tjejen hittade jag en liten pärla. Kanske 19-20år, väldigt liten och otroligt vacker. Hela resans behållning.
Ett par frågor...Varje tjej brukade landa på ca 100-120euro. Det var extra för BJ utan kondom, licking och i något fall kissing.Är det nu vanligt med denna prissättning?Ingen av tjejerna använde kondom vid BJ, men så betalade jag extra för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in