Citat:
Ursprungligen postat av
KajanKarlsson
Hejsan, ser att det skrivits lite om GoldenTime i Düsseldorf (Brüggen) här i en del goda ordalag. Däremot verkar inte tongångarna lika positiva på ISG. Någon som varit där hyfsat nyligen? Vilka typer av damer jobbar där och hur mycket folk kan det tänkas vara där under helgerna? Någon annan klubb i närheten som är bättre? Har tidigare besökt Artemis (flest gånger), Oase, World och Sharks där Artemis har varit den bästa erfarenheten men även Sharks och Oase var bra. Lite tråkig planlösning på Sharks där relaxen inte är särskilt avskild från resten av klubben. World kändes lite nedgånget med högst mediokra tjejer. Alla var rumäner och såg likadana ut.
Sedan, någon som har erfarenhet av dessa events som klubbarna skyltar med ibland med olika teman och lite uppträdanden så som erotiska shower och annat? Innebär dessa mer folk? Blir det mer stimmigt och mindre utrymme för spa och relax under dessa events?
GT kan vara lite hit-and-miss. Har du otur så kan lineupen vara rätt dålig, har du tur så kan den vara jävligt bra.
Som förstagångsbesökare så är kanske en helg inte jättebra, då många av dom bästa tjejerna lätt bli uppbokade av stammisar. Det blir lätt till en korvfest.
Åldern på tjejerna är väl generellt sett lite högre, dvs inte speciellt många 18-22 åringar och en del 30plus. Det finns dock många tyskor. Helt klart den klubb i Tyskland som jag varit på som har högst andel tyska tjejer. Utan konkurrens.
Med allt det sagt så kan jag säga att jag personligen gillar GT väldigt mycket. Servicen är generellt sett bra, likaså utseende nivån.