Citat:
Ursprungligen postat av Minssc
Nu är det äntligen dags! Har fått godkänd semester i juli så ska åka ner till Frankfurt och FKK Palace. Har aldrig varit på en FKK innan men har verkligen höga förväntningar från alla recensioner som jag har läst här på fb.
Jag undrar dock hur nära palace ligger mot centralstationen? Har hittat ett billigt och helt okej hotell för mina mått runt centralstationen och hade varit hur bra som helst med gångavstånd då jag gärna slipper taxi, iallafall på dagen. Tänkte dra dit redan vid öppning och spendera en hel dag där har jag tänkt.
Jag undrar dock hur nära palace ligger mot centralstationen? Har hittat ett billigt och helt okej hotell för mina mått runt centralstationen och hade varit hur bra som helst med gångavstånd då jag gärna slipper taxi, iallafall på dagen. Tänkte dra dit redan vid öppning och spendera en hel dag där har jag tänkt.
https://www.flashback.org/sp25284710
Aktuell pdf finns här. Till vänster om hållplatsen Industriehof finns en brun tegelmur och längre in där ser du skylten till Hotel Fleming an der Neuen Börse. Gå mot det hotellet så ser du Palace strax innan, omöjligt att missa.
Citat:
Ursprungligen postat av Minssc
Super att Ryanair åter har börjat flyga till Frankfurt från Göteborg. 1200 kr totalt för alla flygbussar i Göteborg + Frankfurt, flyg samt hotell 2 nätter... underbart!
Sedan så undrar jag om det finns några nybörjartips till en första besökare? Något man ska se upp med? Kommer tjejerna försöka att lura mig på kostnaden/tiden då dom märker att jag är ny?
Hur brukar fördelningen vara på en torsdag med damer kontra herrar? Är torsdag en bra dag?
En utförlig recension kommer såklart när jag kommer hem.
Sedan så undrar jag om det finns några nybörjartips till en första besökare? Något man ska se upp med? Kommer tjejerna försöka att lura mig på kostnaden/tiden då dom märker att jag är ny?
Hur brukar fördelningen vara på en torsdag med damer kontra herrar? Är torsdag en bra dag?
En utförlig recension kommer såklart när jag kommer hem.
Välj inte den allra snyggaste bara för att hon är snyggast, utan gör en samlad bedömning (om du är kapabel till det vid åsynen av alla läckerbitar, vilket inte alltid är så lätt
) av vem som attraherar dig mest både till utseende, stil, personlighet m.m. En lite äldre tjej (dvs runt 30) ger ofta bättre utdelning än de yngre (men absolut inte alltid). Mycket viktigt är att du inte upplever henne som stressad och att hon bara vill hasta iväg till ett privatrum direkt innan ni hunnit prata med varandra. Hon bör vara lugn (men kan självklart ha en livlig och sprallig personlighet - det gillar även jag!), vänlig, social och mentalt närvarande i stunden, om du förstår vad jag menar, och inte bara se dig som en vandrande plånbok som ska tömmas så fort som möjligt, utan tar sig tid till att snacka lite och bekanta sig med dig innan. De som uppträder på motsatt vis (stressade, alltför aggressiva, frånvarande blick osv.) bör undvikas helt. Fråga alltid INNAN ni går till ett rum för att ha sex vad hon ställer upp på och inte. På Palace är det tyvärr vanligt med s.k. upsells, dvs att tjejerna försöker få kunderna att köpa massa extratjänster som analsex, cumshots, användande av butt plug m.m till höga priser (från €50 och uppåt). Vissa begär även €50 extra för att kyssas. Vill du alltså ha något extra utöver vaginalsex och avsugning får du vara beredd på att det i regel kostar mer.
Torsdagar är mycket bra, nästan lika mycket folk som på helgerna, men oftast en något lugnare atmosfär.
Avslutningsvis: Drick inte en massa alkohol innan du går dit. En drink eller en öl är helt OK, men inte så mycket mer, det sänker ju din prestationsförmåga.
när det låter som Veck Revyns frågespalt för unga tjejer på ett prostitutionsformun.