2017-11-25, 17:52
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Kommer att jobba i Göteborg hela december och januari och veckopendla. (Från Stockholm)
Så bra tänkte jag att det skule vara enkelt att slinka iväg till Artemis utan att frugan behöver veta att jag ens är borta tänkte jag, men.......... inga direktflyg till Berlin, skit också!

Har lyckats lista ut att det går direktflyg till Frankfurt men vet ni om det går direktflyg även till någon annan stad med lättillgänglig FKK från Landvetter?

(Kan högst vara borta en natt)

Även jag sörjer Air Berlins frånfälle då de hade 4 dagliga avgångar till Berlin från Arlanda. Nu när de är borta har Norwegian/SAS höjt priserna rätt ordentligt.

Men det finns hopp. Eurowings ligger i startgroparna att ta över linjen och jag gissar att detta även gäller Landvetter då Air Berlin körde även denna. Tror på start i mars/april.
Citera
2017-11-25, 18:14
Medlem
Ja trist med Air Berlin, frågan är bara hur fkk-scenen ser ut efter årsskiftet mht nya registreringskravet.
Citera
2017-11-25, 18:15
Medlem
Någon som vet om det går bra att förvara en normalstor handbagage-väska på Palace? d.v.s har de något förvaringsrum för bagage
55 x 40 x 20 cm
Citera
2017-11-25, 18:34
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ja trist med Air Berlin, frågan är bara hur fkk-scenen ser ut efter årsskiftet mht nya registreringskravet.

Ja, ska onekligen bli intressant att se vad som sker efter årsskiftet. Som tur är så fyndade undertecknad lite biljetter till Black Friday-pris igår, så en rapport lär komma under januari.

Jag misstänker att inget lär bli bättre av de nya registreringskraven. Antalet tjejer kommer säkert minska och därmed även servicenivån. Så man får väl vara lycklig om Artemis ens ligger kvar när man kommer dit?
Citera
2017-11-25, 19:11
Medlem
Det blir en resa i januari alltså?
Tänk att det finns sådana hjältar som du, chansar hej vilt

Du borde få medalj
Citera
2017-11-25, 22:08
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Någon som vet om det går bra att förvara en normalstor handbagage-väska på Palace? d.v.s har de något förvaringsrum för bagage
55 x 40 x 20 cm

Jag har inte testat med väska på Palace men det borde kunna gå. På Artemis har de ett bagagerum vid receptionen. På Livingroom verkade de ovana vid sådana behov. Jag dök upp med väska där och tjejen i receptionen gick och hämtade ryssen som äger stället och han var väldigt ovillig. Jag erbjöd mig att öppna väskan och försäkrade att det inte var någon bomb i den. Han öppnade den inte men jag fick lova att inte spränga stället
Citera
2017-11-26, 03:52
Medlem
heropsychodreamers avatar
Hur är den allmänna sociala känslan män emellan på FKK? Alltså män som inte känner varandra sen tidigare? Är det vanligt att man samtalar och småpratar eller fokuserar alla på kvinnorna? Om det förekommer samtal, pratar man allmänt om vad som helst eller är det mest prat om det man är där för?
Citera
2017-11-26, 04:59
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Hur är den allmänna sociala känslan män emellan på FKK? Alltså män som inte känner varandra sen tidigare? Är det vanligt att man samtalar och småpratar eller fokuserar alla på kvinnorna? Om det förekommer samtal, pratar man allmänt om vad som helst eller är det mest prat om det man är där för?

Det kan nog vara väldigt olika beroende på hur du är som person.
Men visst händer det. Oftast börjar det med någon händelse på stället t ex att någon tappar nåt eller gör något dumt. Sedan fortsätter samtalet om allt möjligt okontroversiellt, bilar, tjejer eller mat o s v.
Jag har aldrig varit med om några djupare filosofiska diskussioner. Utan lite normal konversation.
Citera
2017-11-26, 14:18
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer

De flesta män sköter sitt och ingen stör någon annan. Ibland har jag snackat med någon i bastun. Det blir mest frågor varifrån man kommer och om man ofta besöker klubben. Ibland får man tips om andra klubbar. Hör jag att det finns svenskar på klubben så ger jag ibland mig till känna och snackar med dem.
Citera
2017-12-07, 11:10
Medlem
Hej !

Vi är ett gäng som tänkte åka till Hamburg efter årskiftet.

Självklart blir det FKK. Dom flesta har aldrig varit på något sånt ställe innan.

Vilket ställe skall man välja ? Fördelar/nackdelar ?

Blir även hotell 1 natt.

Vad gäller / hur fungerar det på dessa ställen?

Hoppas ni vill dela med er !

Hejsvejs
Citera
2018-01-08, 15:11
Medlem
tänkte svara på Myggan87

Babylon: ligger i centrala Hamburg , fräsch ställe men många sharks, här kan man inte roa sig med tanke på hur mycket tjejerna trycker på. inträde tror jag ligger för 60 Euro.

En del massage ställen (Thai) som är helt ok.

Atmos : ligger lite utanför centrala Hamburg rättare sagt i Harburg, gammal och slitet ställe, fina brudar och här skiljer sig priset, det finns inget som heter typ 50 euro per halvtimme, en vanlig blowjob och sex för en halvtimme kostar typ 70Euro, så ska du ha lite roligt i rummet så får du räkna med en 100Euro för en halvtimme, tjejerna gillar inte o prata högt om priserna då var och en vill hålla det hemligt och detta beror också om bruden är fin eller mindre fin.

Harmony: detta ställe ligger långt utanför Hamburg och Harburg, närmare Seevetal, Nytt fräscht och god mat , trevlig service inträde 65 Euro, fina brudar och här kan du komma undan med 60 Euro per halvtimme, men passa dig ,,,, de flesta brudarna är fina men inte alla är lika billiga om man ska hålla sig till budgeten, Nackdelen med denna klubb är att den stänger kl 02,00 tyvärr.
Senast redigerad av Mannen1111 2018-01-08 kl. 15:13.
Citera
2018-01-08, 15:17
Medlem
Jag vill däremot lägga en fråga till alla men till dels Hermann och Arnold och det är:

Hur ser det ut med parkerings platser till de olika klubbarna i Hessen området och Düsseldorf området?

typ om jag tänkte hyra bil och vill förflytta mig i Düsseldorf då tänker man

Aca velbert
Livingroom dusseldorf
dolcevita dusseldorf
sharks Darmstadt

med flera om ni vet

tack för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto