2013-09-28, 19:49
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Så, då har jag fått hem 1g av den helt nya substansen 4F-PVP, jag har ingen aning vad som kommer ske men det kommer bli en panna IV på kanske.. 50mg? Kanske halva det.

Till detta experimentet så tillhör det att jag redan varit vaken i 4 dygn och har en del syn"hallisar" men mår prima ändå.

Så, återkommer med rapport så gott jag kan.. har tendens att fastna vid något.

- KK
Citera
2013-09-28, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkar-Kocken
Så, då har jag fått hem 1g av den helt nya substansen 4F-PVP, jag har ingen aning vad som kommer ske men det kommer bli en panna IV på kanske.. 50mg? Kanske halva det.

Till detta experimentet så tillhör det att jag redan varit vaken i 4 dygn och har en del syn"hallisar" men mår prima ändå.

Så, återkommer med rapport så gott jag kan.. har tendens att fastna vid något.

- KK

saxat från annat forum

"almost as much of a disappointment as alpha-ppp and mdppp for the lab manager but if the ferrets had to pick their favorite, it would be this one. The effects are, like the other two, short acting and relatively mild. Of the three it is the only one that is not unpeasant to smoke but it does not really have other effects past a gentle stimulation and motivation enhancement. Euphoria is minimal but is there and when the ferrets first tried it at the tail of an epic (and their last) MDPV binge, it was barely effective. Like all the MDPV analogs, it is a disappointment in that the high is not nearly so intense, but then again neither are the side effects. It did not trigger any psychosis, vasoconstriction was minimal, the stimulation was smooth and lucid, and did not cause confusion or mental burnout that MDPV inevitably dose at higher doses"
Citera
2013-09-28, 20:14
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
20:03 - Tog jag en panna på 100mg.. Det slog på som milt tjack.. Men det eskalerar fortfarande. jag ser möblerna röra sig, rätt dissociativt men rätt euforiskt, Speedad som en gris och blev duktigt nojjig över allt på ett gott sätt, men än så länge så funkar det bra, fryser lite om fötterna

20:15 - Nu trippar det på rätt bra, min motorik är helt borta, och jag mår dunder!

Som tur är så har jag mt-45 att landa på
Senast redigerad av Knarkar-Kocken 2013-09-28 kl. 20:17.
Citera
2013-09-29, 19:21
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
en liten samlingsrapport här då:

ungefär en halvtimma-timma så återdoserar jag för tyckte inte det hände så mycket mer, Det var ett misstag.
jag tog nog en 150mg denna gången och det slår på likadant igen, fast denna gången eskalerar det mycket snabbare.. och allt blir som en annan värld, börjar se fraktalmönster, alllt jag ser delar upp sig i delar, tyckte jag såg en spindel på marken så tittade igen och då var det 2 där, 0.1 sek så var det hundratals som jagade efter mig, Jag fick en sån SJUKT grov dissociativ hallucination!! Jag kunde inte röra på mig, jag kunde inte ens prata utan hackade fast vid samma ord, allt var otrevligt att titta på...

Sen så började det sticka till i kroppen, som knivhugg.. väldigt obehagligt.. och allt blev bara värre och värre, så höll det på i en timma kanske.. jag var rädd där ett tag och tänkte ringa 112 men jag tog 30mg stes och då lugnande det sig..

Så, VÄLDIGT potent drog.. kraftigt stimulerande,, jag tog nyss en panna på 100mg och ser vissa ljusdrag vid sidan av ögonen, ni vet sånna småhallisar.. Men för övrigt så mår jag bra! dock ingen serotogen effekt på denna stimulant.

Jag kan säga att det var värre än Etylfenidat 600mg IV

Jag tar allt IV förresten.

Kan tilläggas dock att jag någon timma innnan detta hände hade käkat lyrica och går på 700mg utskrivet om dagen. så dom 700 kan ha spelat stor roll.

Än så länge.

+ Potent
+ Stimulerande effekt och man vill göra saker
+ Känns ungefär som tjack som smakar skit

- Det i rapporten
- Lite huvudvärk
- Gör så att dina kärl drar ihop sig ganska lätt, fryser om händerna medans jag tycker det är rätt varmt.

all and all.. 380kr för 1g.... Gillar man det så är det ett bra pris.

Nu har jag varit eran testkanin.

Lycka till och överdosera för guds skull inte.
Citera
2013-10-02, 19:56
Medlem
LightClouds avatar
Har beställt hem ett gram av denna. Kommer att börja i väldigt låga doser och arbeta mig uppåt. Biverkningarna lät inte trevliga åtminstone vid för höga doser. Jag kommer nog att hålla mig till rektalt och nasalt dessutom.
Citera
2013-10-03, 20:52
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Nja man ska passa sig, nu senaste dagarna har jag kört på utan större biverkningar förutom huvudvärk och jääääävligt skev

Så potent som satan, dock inte värt priset så blir inte igen, samma sak med a-PBP
Citera
2013-10-09, 04:20
Medlem
E.t.V.s avatar
TYcker det later skumt med hallisar sa dar bara. Varit vaken lange eller. Trodde 4 f-PVP var en ren stimulant eller har jag missuppfattat. Om den kan jamforas med mdpv och liknande sa kan jag forsta att hj'rnan kortsluter i en fargsprakande psykos.... HAr du lyrca pa recept mot psykotiskt tillstand i vanliga fall. Fick ocksa en pase 4f-PVP smakade lite och somnade direkt, hahaha. Smaken var giftig kan jag saga......Avvaktar pa obestamd tid savida inga mirakel upplevelser rapporteras
Citera
2013-10-11, 11:01
Medlem
tycker det är en mycket bra substans, mycket bättre en A.pbp
Citera
2013-10-11, 11:27
Medlem
Gjorde en coctail 4f-pvp och mt45 i samma panna slog sjukt skönt
Citera
2013-10-11, 12:38
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singo85
tycker det är en mycket bra substans, mycket bättre en A.pbp

Utveckla!

Är den mer lik MDPV än A-PBP var?
Citera
2013-10-11, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
Utveckla!

Är den mer lik MDPV än A-PBP var?

Har inte provat MDPV, m
Men denna är inte så intensiv som A-pbp lägre rus och mycket mer välmånnde. INTE samma återdoserings tankar..
Nej mycket bättre en A-pbp
Citera
2013-10-11, 15:43
Medlem
Oskarss avatar
Fenomenal. Ingen rc-expert, jag har provat etyl, 6apb och 3,4 ctmp. Gillade inte den senare eftersom den satt för länge.

Detta känns som en korsning mellan ett helt ok ladd och etyl nästan. Har tagit mindre dos för att "känna på" men ska klubba på det ikväll. Inte samma återdosbehov och AT-krasch som etyl men brukar inte cs ofta så en dopaminfattig tjackishjärna kanske har en annan uppfattning.

Euforin tickar på i ca 35-50 min och övergår i mild stimulans.

Fattar inte vad det är för hallisar och mordorskit folk snackar om. Om man är frisk i övrigt o inte skjuter ett halvt g på en timme så behöver man inte oroa sig .

Trevlig helg fb!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in