2014-03-20, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Fick ett PM av en person som sa att den inte var bra alls. Men jag har ju inte provat det själv än.
Okej, det låter inte så kul ju. Väntar nämligen leverans från dom.

Ingen annan som testat?
Citera
2014-03-20, 16:51
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notric
Okej, det låter inte så kul ju. Väntar nämligen leverans från dom.

Ingen annan som testat?
Det kan ju vara bra. Kan ju bara varit h*n som inte tyckte om det.
Citera
2014-03-21, 15:39
Medlem
Blandade av misstag den här med pentylone igår. Gav mig det bästa och längsta ruset jag varit med om när det kommer till rc-droger, men är verkligen helt obildad när det kommer till att blanda substanser. Är det så att om det är gött så funkar det eller ska jag vara tacksam att jag står upp idag?
Citera
2014-03-21, 17:07
Medlem
Just hämtat en gubbe av detta. Första gången för mig. Hur stor dos ska jag börja med? rövpanna eller nasalt?

Kan tillägga att jag även dragit en rövpanna tjack tidigare idag

Snabba svar uppskattas!

mvh
Citera
2014-03-21, 17:16
Bannlyst
Rövpanna, 50 mg!

Då blir du snabb mannen
Citera
2014-03-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henke19844
Rövpanna, 50 mg!

Då blir du snabb mannen

Tack för snabbt svar du gode man
Citera
2014-03-21, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Tack för snabbt svar du gode man

Hur är avtändningen på detta? Har ju bara ett gram men om jag slukar allt idag...knappt något at symptom alls? eller rena mdpv atn?
Citera
2014-03-23, 23:12
Medlem
Provocerats avatar
Citat:
Hur är avtändningen på detta? Har ju bara ett gram men om jag slukar allt idag...knappt något at symptom alls? eller rena mdpv atn?

Efter kontinuerligt bruk kan du räkna med lökringar och pupiller stora som pungkulor. Ingen märkbar ångest eller dämpad aptit. Så, ingen mardröm att gå av direkt.
Citera
2014-03-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocerat
Efter kontinuerligt bruk kan du räkna med lökringar och pupiller stora som pungkulor. Ingen märkbar ångest eller dämpad aptit. Så, ingen mardröm att gå av direkt.

Körde 500 mg rövpanna direkt. Grov överdos tack vare yrhet samt lyssnande på dåliga råd av dåliga vänner.

Sög hårt. Sabbade tjack ruset jag hade innan. Blev nykter nästan. Skyhög puls, yrsel och trötthet.

Nästa dag testade jag agtt snorta kanske 50 mg. Tyckte även det var ganska värdelöst.
AT:n var inte så farlig nej. Hade benso till hands men räckte med folköl och röka.

Har ca 300 mg kvar jag funderar på att slänga eller ge bort.
Citera
2014-03-24, 01:26
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Körde 500 mg rövpanna direkt. Grov överdos tack vare yrhet samt lyssnande på dåliga råd av dåliga vänner.

Sög hårt. Sabbade tjack ruset jag hade innan. Blev nykter nästan. Skyhög puls, yrsel och trötthet.

Nästa dag testade jag agtt snorta kanske 50 mg. Tyckte även det var ganska värdelöst.
AT:n var inte så farlig nej. Hade benso till hands men räckte med folköl och röka.

Har ca 300 mg kvar jag funderar på att slänga eller ge bort.
Riktig monsterdos det.. Vart köpte du det ifrån?
Föredrar att ta det nasalt eller röka det, upplevde att man blev lite trött i både huvud och kropp när man körde större doser, mindre doser slog mycket bättre. Det är potent, 1g~(lite övervikt) räckte i 4 dagar för mig och min kompis och vi är inte direkt nybörjare på CS

Jag gillar det iaf, och funderar på vart man ska köpa det bara.
Senast redigerad av ZEPMP 2014-03-24 kl. 01:30.
Citera
2014-03-24, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
Riktig monsterdos det.. Vart köpte du det ifrån?
Föredrar att ta det nasalt eller röka det, upplevde att man blev lite trött i både huvud och kropp när man körde större doser, mindre doser slog mycket bättre. Det är potent, 1g~(lite övervikt) räckte i 4 dagar för mig och min kompis och vi är inte direkt nybörjare på CS

Jag gillar det iaf, och funderar på vart man ska köpa det bara.

Ja det kan man nog lugnt säga att det var
Jag beställde mitt från aromer.
Citera
2014-03-24, 15:11
Medlem
Tjena!

Ursäkta om det tagits upp i tråden tidigare... Men jag ska bli insatt på Sertralin i dagarna, och jag undrar om det är någon fara att kombinera med 4F? Läste något om det men fattade noll typ... Tacksam för svar!
Mvh barbapappa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in