2013-09-29, 13:00
Medlem
headsteps avatar
Aaaaahhhhhhhh måste bita ihop.... Snälla säg att det enda syftet med barnafödande-inlägget var att verka extrem och radikal! Eller så är det hennes typ av humor, hon sitter egentligen och skrattar åt fårflocken (kommentarsfältet) som faktiskt håller med henne.

- Fanny: Jag tycker det är orättvist att bara kvinnor får stå ut med graviditet, vi måste hitta en annan lösning (!)
- Anna: Men jag tycker inte man ska hålla på å mixtra så mycket med människor, graviditet och kloner.
- Fårflocken: Jaså, så du tycker inte man ska mixtra så mycket, så du är emot mediciner och rymdresor?
- Fanny: Ja Anna, är det verkligen så?

Kan nån spänna upp Fannys mun så ska jag spy och bajsa i hennes mun.
Citera
2013-09-29, 13:32
Medlem
erik1s avatar
Fanny, du ser ut som en potta med skit.
Citera
2013-09-29, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erik1
Fanny, du ser ut som en potta med skit.

Onödigt.
Hennes texter är så fulla av hemskheter att det räcker gott att kritisera dom.
Citera
2013-09-29, 14:23
Medlem
Beluas avatar
Fy fan.

Jag avskyr verkligen feminism trots att jag står åt vänster. Jämställdhet är något man ska kämpa för men sån här galen feminism utan gränser skapar bara mer segregation mellan könen och bidrar till onödiga konflikter, såna här rödvinsfeminister är inga jag vill bekanta mig med.
Citera
2013-09-29, 14:49
Medlem
Missingno.s avatar
Många feminister brukar faktiskt ha en del vettiga säker att säga. Men det är är inte ett sådant fall.
Hon är otroligt insnöad och enögd och jag själv kommer inte att spendera mer tid på hennes tankar och åsikter.
Senast redigerad av Missingno. 2013-09-29 kl. 14:53.
Citera
2013-09-29, 15:22
Medlem
Jämställdhet mellan könen är i grunden en rättvisefråga - har väldigt lite med feminism att göra. Grunden i all feminism är manshat. Hatarna är nästan uteslutande kvinnor som saknar förmåga att attrahera det motsatta könet. Naturen har konkurrerat ut dem - de är förlorare i den eviga kampen om överlevnad och har lägre sannolikhet att få sprida sin avkomma. Detta gör dem bittra, hatiska och till slut blir de feminister. Att män av naturliga orsaker styr världen är en sak som verkar väldigt svår för dem att förstå. Kanske är det för att vi då talar om vetenskap - inte slutna begränsade tankesystem (ideologier)?

Är det kvinnors lägre intelligens som är förklaringen till att de inte förstår hur världen fungerar?

Källa:

http://www.newvision.co.ug/news/6324...han-women.html
Citera
2013-09-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyngstad
Jämställdhet mellan könen är i grunden en rättvisefråga - har väldigt lite med feminism att göra. Grunden i all feminism är manshat. Hatarna är nästan uteslutande kvinnor som saknar förmåga att attrahera det motsatta könet. Naturen har konkurrerat ut dem - de är förlorare i den eviga kampen om överlevnad och har lägre sannolikhet att få sprida sin avkomma. Detta gör dem bittra, hatiska och till slut blir de feminister. Att män av naturliga orsaker styr världen är en sak som verkar väldigt svår för dem att förstå. Kanske är det för att vi då talar om vetenskap - inte slutna begränsade tankesystem (ideologier)?

Är det kvinnors lägre intelligens som är förklaringen till att de inte förstår hur världen fungerar?

Källa:

http://www.newvision.co.ug/news/6324...han-women.html

det är ju tvärtom... feminismens ursprung härrör från jämställdhetsfrågan.

eller är det mannens högre (genomsnitts) intelligens som utnyttjar världen till sin egna fördel?
Citera
2013-09-29, 20:07
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorEbba
Du måste komma ihåg att de flesta killar som hänger på flashback helt saknar kvinnliga vänner, eller något vettigt att göra om dagarna, så därför klankar de ner så mycket på feminister.
Tja, det är ju ganska lätt att tracka grupper såsom kommunister, islamister, nazister och feminister.

Just Fanny lyckas ju placera sig i mer en en av de grupperna...

De har förövrigt något gemensamt, något som de alltid tar förgivet samtidigt som de utnyttjar den för sina egna syften - demokrati-föraktet.

Genom sina våldsbejakande ideologier så demonstrerar Fanny ett extremt förakt för just det demokratiska systemet. Vad hon inte fattat är att ett sådant system måste tillåta alla grupper att få komma till tals. Till och med de som själva är anti-demokratiska, såsom nazister eller kommunister.

Det hela är troligtvis en mognadsfråga.

Citat:
Fanny skriver:
16 september, 2013 kl. 11:15
Jag är inte beredd att dö för nazisters rätt att uttrycka sig nej. Däremot är jag beredd att dö i kampen emot dem.

Erik skriver:
Jo det förstår jag efter allt du skrev. Motdemonstrationer är bra på detta sätt, att visa att många fler inte är av samma åsikt som dem.

Jag förstår bara inte varför du tycker att personer med en annan åsikt än vad du har, inte skulle ha rätten att uttrycka den och att polisen i detta läge just ska skydda DINA åsikter och inte deras.

Fanny skriver:
Det handlar inte om att de har andra åsikter utan om att de har hemska och förtryckande åsikter.

Erik skriver:
Ok. Jag reagerade på att du inte tyckte att polisen skulle skydda deras rätt att uttrycka deras åsikt.

Fanny skriver:
Jag vet. Jag tycker som du kanske märker att du har helt fel.

Erik skriver:
Vad synd att vi inte ska kunna ha en öppen debatt i samhället, oavsett vad det gäller för frågor.

Fanny skriver:
Vad synd att du accepterar nazism.

Ifrågasätter man deras våldsamma och odemokratiska metoder så "accepterar man nazism".
Senast redigerad av 72mm 2013-09-29 kl. 20:09.
Citera
2013-09-29, 20:42
Medlem
Teh_Masterers avatar
Verkar ju som att det blev totalhaveri i sperma-tombolan när den där rödstrumpan kläcktes. Äckligt är bara förnamnet och hon står, inte helt oväntat, för förtryck och åsiktsdiskriminering. Om man inte tycker som henne stöttar man nazism och om man stöttar yttrandefriheten så är man nazist själv.

Det kan givetvis härledas till att hon är så ful och förmodligen även har en våldsamt frånstötande personlighet, vilket är mer en regel än undantag för alla rabiata feminister. Så upptagna med att se mäns skuld i allt att de varken kan resonera eller fungera normalt.
Citera
2013-09-29, 20:48
Medlem
Jugdishs avatar
http://www.arsinoe.se/valdtakt/

Detta tolkar jag som att all sex mellan man och kvinna i grunden är en våldtäkt.
Citera
2013-09-29, 20:56
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
http://www.arsinoe.se/valdtakt/

Detta tolkar jag som att all sex mellan man och kvinna i grunden är en våldtäkt.
Ja, i alla fall om kvinnan bestämmer att så är fallet. All eventuell kommunikation innan sexet är inte att lita på eftersom kvinnor tydligen är så viljesvaga att de inte ens kan uttrycka vad de vill. Hon omyndigförklarar halva mänskligheten. Tur att jag är man så jag inte behöver känna mig intellektuellt kränkt, nu är det hela bara pinsamt.
Citera
2013-09-29, 20:59
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missingno.
Många feminister brukar faktiskt ha en del vettiga säker att säga. Men det är är inte ett sådant fall.
Det finns dock en gräns för hur vettig man kan vara och fortfarande kalla sig feminist. Begreppet är ju fullständigt kapat av mans-hatande vänsterextremister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in