Citat:
Ursprungligen postat av
Jugdish
Detta är rätt vanligt att radikalfeminaziz tidigare har slampat ut sig rejält, för att sedan ångra det och för att finna frid i sin ångest fabulerat fram att de blivit tvingade/våldtagna. Fanny och Lady d är de två största exemplen på detta.
Vad grundar du din tes på? Jag är enbart nyfiken och ifrågasätter verkligen inte din åsikt. Är väl med det jag skrev inne på spår som skulle kunna likna dina. Jag har ångrat några av de ligg jag gjort. Men jag skulle aldrig anmäla de männen för våldtäkt eller så det som att de förgripit sig på mig. Jag gick med på att ha sex med dom och i samtliga fall har de slutat då jag bett om det. Eller ångrar är ett starkt ord, det är väl inget jag direkt kan tänka tillbaka på som bra ligg men gjort är gjort.
Fanny skrev nån gång i sin blogg om det här med att alla män är våldtäktsmän. Hon beskrev situationer där hon varit med killar och de velat haft sex men inte hon, då har de lyckats kåta upp henne och så har de haft sex. Detta var enligt henne övergrepp. Om hon nu verkligen inte vill ha sex så får hon va tydlig med det, men blir hon kåt så. Hade de däremot haft sex med henne mot hennes vilja och tvingat sig på henne så kan vi börja diskutera. Då är jag en våldtäktskvinna då jag lyckats kåta upp mina pojkvänner. Skulle kunna sätta 1000 kronor på att hon gjort samma sak.
Ja jag är feminist ut i fingerspetsarna.