2015-03-17, 20:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
https://twitter.com/sinoes/status/577780116723539968

Vad menar hon här? Är det hennes hållning att det är mannens fel att hon själv saknar impulskontroll, eller är det hennes fixa idé med avbrutet samlag som preventivmetod?

Har inte legat med många men har aldrig varit med om det hon beskriver. Men det stärker min tes att hon verkar hoppa i säng med väldigt många och söker bekräftelse i form av sex också och ja då blir det lätt fel män
Citera
2015-03-17, 21:44
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Har inte legat med många men har aldrig varit med om det hon beskriver. Men det stärker min tes att hon verkar hoppa i säng med väldigt många och söker bekräftelse i form av sex också och ja då blir det lätt fel män
Detta är rätt vanligt att radikalfeminaziz tidigare har slampat ut sig rejält, för att sedan ångra det och för att finna frid i sin ångest fabulerat fram att de blivit tvingade/våldtagna. Fanny och Lady d är de två största exemplen på detta.
Citera
2015-03-17, 21:58
Medlem
https://twitter.com/sinoes/status/577905281348341760
Ok, vem är det som tror att det på fullt allvar går att prata med Fanny?
Citera
2015-03-17, 22:01
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Detta är rätt vanligt att radikalfeminaziz tidigare har slampat ut sig rejält, för att sedan ångra det och för att finna frid i sin ångest fabulerat fram att de blivit tvingade/våldtagna. Fanny och Lady d är de två största exemplen på detta.

Vad grundar du din tes på? Jag är enbart nyfiken och ifrågasätter verkligen inte din åsikt. Är väl med det jag skrev inne på spår som skulle kunna likna dina. Jag har ångrat några av de ligg jag gjort. Men jag skulle aldrig anmäla de männen för våldtäkt eller så det som att de förgripit sig på mig. Jag gick med på att ha sex med dom och i samtliga fall har de slutat då jag bett om det. Eller ångrar är ett starkt ord, det är väl inget jag direkt kan tänka tillbaka på som bra ligg men gjort är gjort.

Fanny skrev nån gång i sin blogg om det här med att alla män är våldtäktsmän. Hon beskrev situationer där hon varit med killar och de velat haft sex men inte hon, då har de lyckats kåta upp henne och så har de haft sex. Detta var enligt henne övergrepp. Om hon nu verkligen inte vill ha sex så får hon va tydlig med det, men blir hon kåt så. Hade de däremot haft sex med henne mot hennes vilja och tvingat sig på henne så kan vi börja diskutera. Då är jag en våldtäktskvinna då jag lyckats kåta upp mina pojkvänner. Skulle kunna sätta 1000 kronor på att hon gjort samma sak.

Ja jag är feminist ut i fingerspetsarna.
Citera
2015-03-17, 22:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
https://twitter.com/sinoes/status/577905281348341760
Ok, vem är det som tror att det på fullt allvar går att prata med Fanny?

Du ska veta att Fanny gör ofta så här då folk inte tycker som henne, eller så tar hon bort deras kommentarer eller bara ignorerar dom. Att ha en vettig debatt där man lyssnar/läser vad den andra har att säga verkar inte intressera henne. Däremot ska hon ju verkligen inte ta upp en diskussion med de idioter som kallar henne fitta och hora, de som dömer ut alla feminister som manshatare etc. Det rör sig oftast om omogna idioter som enbart vill reta upp så det känns lönlöst att diskutera med dem. Är bara att kolla runt lite bland trådarna i jämställdhet och feminism forumet här för att se att många inte har mer att komma med än att skriva hora och fitta åt en om man vill uppnå mer jämställdhet.
Citera
2015-03-18, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Du ska veta att Fanny gör ofta så här då folk inte tycker som henne, eller så tar hon bort deras kommentarer eller bara ignorerar dom. Att ha en vettig debatt där man lyssnar/läser vad den andra har att säga verkar inte intressera henne.

Det är därför jag undrar vem som fortfarande på allvar tror att det finns någon mening i att försöka diskutera saker på allvar med henne.
Jag funderar också på hur hon hävdar att hon alltid har blivit utsatt i sina relationer med män. När män klagar på att de hela tiden misslyckas i relationer med kvinnor, då är rådet att de ska se på den enda konstanta faktorn. Fannys modus operandi verkar däremot vara att se på allt annat än den enda konstanta faktorn.
Undrar hur hon kommer att argumentera när det spricker med Linn.
Citera
2015-03-18, 12:16
Medlem
Foerklaedeshaexans avatar
Fannyskapet kallar sig alltså, om jag har förstått saken rätt, för lesbisk, trots att hon är tillsammans med Snoppan, en kille som åtminstone för tillfället vill vara tjej. Jag är vidsynt, men att kalla sig för lesbisk och vara ihop med en besnoppad är ju bara skrattretande.
Citera
2015-03-18, 13:24
Medlem
https://twitter.com/Vitt_fluff/statu...47904166100992 Här är förövrigt ännu ett exempel på varför jag tror att Fannys flickvän är ungefär lika uppblåst och självgod som Fanny är. Förkortningen är regexp, från regular expression.
Citera
2015-03-18, 21:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Det är därför jag undrar vem som fortfarande på allvar tror att det finns någon mening i att försöka diskutera saker på allvar med henne.
Jag funderar också på hur hon hävdar att hon alltid har blivit utsatt i sina relationer med män. När män klagar på att de hela tiden misslyckas i relationer med kvinnor, då är rådet att de ska se på den enda konstanta faktorn. Fannys modus operandi verkar däremot vara att se på allt annat än den enda konstanta faktorn.
Undrar hur hon kommer att argumentera när det spricker med Linn.

Sen är det såhär att en viss typ av kvinnor söker sig och dras till skitstövlar. De är gång på gång i relationer där de på ett eller annat sätt blir illa behandlade. Fanny är kanske en sådan dam. Jag må vara feminist men jag förstår att jag som kvinna har också ett ansvar i mina relationer. Det är jag som väljer mina partners och måste då se till att det är bra killar.
Citera
2015-03-19, 18:29
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Är det bara jag som har noterat att Fannys tjat om sin sterilisering verkar ha avtagit rätt rejält?

Väntat, förstås. Hade hon tänkt göra det på riktigt hade det redan varit gjort.
Citera
2015-03-19, 22:43
Medlem
William Hainess avatar
Att sterilisera sig som kvinna är ju knappast samma sak som att göra det som man där man "bara" knipsar sädesledaren.

Kan inte tro att någon vettig kvinna vill genomgå den operationen om inte nödvändigt.
Citera
2015-03-20, 02:57
Medlem
En totalt humorbefriad och självömkande tjej med noll förmåga att se sina egna resonemang utifrån. Ju mer det går åt skogen för henne ju mer är det de andras fel, dvs Patriarkatets fel, och ju mer ointaglig blir hennes rätt att sitta och fördöma alla andra. Tycker hon själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in