2014-07-22, 12:21
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
Hon har ju tidigare uttryckt sin preferens för stora penisar.
Samtidigt så klagar hon och hennes gelikar på penetrationsnorm och att det är så få kvinnor som kan uppnå vaginalorgasm.
Ja, inkonsekvent. Att det finns ett medfött, naturligt sätt för heterosexuella människor att ha sex känns besvärligt att förneka.
Citera
2014-07-22, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Ja, inkonsekvent. Att det finns ett medfött, naturligt sätt för heterosexuella människor att ha sex känns besvärligt att förneka.

Jag är villig att lyssna på att de flesta kvinnor inte kan få vaginalorgasm och att det är klitorisstimulation som gäller. Vad jag däremot inte är villig att lyssna på är när dessa kvinnor först skriver om hur viktigt det är att partnern har stor penis, när de därefter klagar på att männen tror att det är penisen som är avgörande för den kvinnliga sexuella njutningen.

Hade jag varit lite mer medgörlig hade jag kanske gissat att dessa kvinnor känner sig ratade eftersom de inte uppfyller traditionella skönhetsnormer och nu ska sparka tillbaka på männen de upplever har ratat dem, där det känns ordentligt. Numera tror jag bara att det handlar om att de vill provocera.
Citera
2014-07-22, 12:38
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Jag är villig att lyssna på att de flesta kvinnor inte kan få vaginalorgasm och att det är klitorisstimulation som gäller. Vad jag däremot inte är villig att lyssna på är när dessa kvinnor först skriver om hur viktigt det är att partnern har stor penis, när de därefter klagar på att männen tror att det är penisen som är avgörande för den kvinnliga sexuella njutningen.

Hade jag varit lite mer medgörlig hade jag kanske gissat att dessa kvinnor känner sig ratade eftersom de inte uppfyller traditionella skönhetsnormer och nu ska sparka tillbaka på männen de upplever har ratat dem, där det känns ordentligt. Numera tror jag bara att det handlar om att de vill provocera.
Det där med att dom/hon önskar stora penisar är väl tänkt som ett sätt att killar ska få känna på hur det är med svåruppnådda ideal. Min erfarenhet är att sunda kvinnor oftast gillar "lagom stora" penisar.
Citera
2014-07-22, 12:42
Medlem
Citat:
Det där med att dom/hon önskar stora penisar är väl tänkt som ett sätt att killar ska få känna på hur det är med svåruppnådda ideal. Min erfarenhet är att sunda kvinnor oftast gillar "lagom stora" penisar.

Ja, för det är ju inte så att de har en massa andra krav också.
Citera
2014-07-22, 12:47
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ja, för det är ju inte så att de har en massa andra krav också.
Alla krav som finns för män verkar inte alls existera för kvinnor som Fanny. Min uppfattning är att kravbördan är ganska jämnt fördelad mellan könen.
Senast redigerad av Floragatan 2014-07-22 kl. 12:52.
Citera
2014-07-23, 12:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

men hon frångår ju sig heterosexuella relationer så vad har penisstorleken då för betydelse? Undrar om laxsill hade stor. Lagomt är bäst, för stor gör ont och för liten känns knappt. Dock njuter jag mer sexuellt och är mer nära orgasm om jag blir penetrerad. Något då som Fanny kanske förkastar eller inte. Då spelar ju storleken på penisen ingen roll.
Citera
2014-07-23, 12:47
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Hon har ju tidigare uttryckt sin preferens för stora penisar.
Samtidigt så klagar hon och hennes gelikar på penetrationsnorm och att det är så få kvinnor som kan uppnå vaginalorgasm.

vad har hon och hennes vänner med andra kvinnors orgasmer att göra? Många kvinnor har aldrig fått orgasmer och det är väl heller inte lika lätt för kvinnor att få det då vi inte fortplantar oss på det sättet.
Citera
2014-07-23, 21:32
Medlem
TexasTigers avatar
Citat:
Det där med att dom/hon önskar stora penisar är väl tänkt som ett sätt att killar ska få känna på hur det är med svåruppnådda ideal.

Nä. Det är tänkt som det är skrivet. Klarspråk.
Citera
2014-07-24, 21:35
Medlem
http://ask.fm/arsinoes/answer/115019480606 Det här borde tala för sig själv.
Citera
2014-07-24, 22:32
Medlem
Figzys avatar
Citat:
http://ask.fm/arsinoes/answer/115019480606 Det här borde tala för sig själv.

ask.fm är en värdelös fjortissida.
Trodde inte Fanny som anser sig vara så intellektuell,
hängde på såna sidor.
Å andra sidan spenderar hon mycket tid på smörja som Twitter,
så varför inte.

Men trots allt, så var frågan som ställdes underhållande.
Citera
2014-07-28, 15:09
Medlem
https://twitter.com/sinoes/status/493419555344363521 Fanny unnar sig en välbehövlig paus från sitt otroligt ansträngande jobb som åsiktsmaskin på twitter.
Citera
2014-08-01, 18:38
Medlem
FJLGs avatar
https://twitter.com/sinoes/status/494978570771369984

Fanny visar att hon inte helt gått över till flatsidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in