2015-05-15, 08:44
Medlem
JoeBidens avatar
Har någon rolig polismod släppts än alternativt är på g?
Citera
2015-05-15, 10:12
Medlem
Syeks avatar
Jag kanske är lite dum i huvudet nu.. Men Kamura bilen som man får efter första heisten.. vart är den?
Citera
2015-05-15, 10:26
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syek
Jag kanske är lite dum i huvudet nu.. Men Kamura bilen som man får efter första heisten.. vart är den?

Du får den inte, du får tillgång att köpa den. Finns på nätet, om du kollar under "Flight and transport" eller liknande, finns på en utav hemsidorna där, tror t o m överst.
Citera
2015-05-15, 10:28
Medlem
Syeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Du får den inte, du får tillgång att köpa den. Finns på nätet, om du kollar under "Flight and transport" eller liknande, finns på en utav hemsidorna där, tror t o m överst.

Gött! Köpte den med en gång
Citera
2015-05-15, 11:10
*VIKTIGT*'

Vill bara passa på att varna folk som håller på att modda GTA V till PC. Två stycken mods har tydligen kommit med keylogger-virus, dessa mods är: Angry Planes och No Clip. Om ni inte har dessa två, LÅT BLI DOM! Har ni laddat ner någon av dom (som jag...) se länk.

Källor/Ta-bort-guide:https://www.gta5-mods.com/

http://gtaforums.com/topic/794383-ma...es-noclip-mod/
Citera
2015-05-15, 12:27
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Finns det en FPSmätare inbyggt i spelet?

är väl bara använda fraps så har du mätare i alla spel.
Citera
2015-05-15, 12:37
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syek
Tjenare!

När man har gjort klart en setup med 4st så oftast så dödar de mig med en gång när man spanar igen.. Är det så att alla heist pengarna försvinner då?

Bara sätt på passive mode innan du joinar en heist, så slipper man sån skit.

Någon som har ett lätt sätt och låsa upp alla bil mods, så jävla drygt och vinna 44 (eller vad det är) race med varje sort.
Citera
2015-05-15, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
är väl bara använda fraps så har du mätare i alla spel.
Ja men jag tycker siffrorna är så stora å fula.
Citera
2015-05-15, 16:11
Medlem
Gavves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resania
Bara sätt på passive mode innan du joinar en heist, så slipper man sån skit.

Någon som har ett lätt sätt och låsa upp alla bil mods, så jävla drygt och vinna 44 (eller vad det är) race med varje sort.
Varje sort? Så länge det är ett landfordon (utom cykel tror jag) låser du upp till alla. Så du behöver totalt vinna så många race vare sig du kör motorcykel eller gräsklippare. Jag har inte kört ett enda race med muskelbilar som exempel och har ändå turbo och steg 2 i motorn i min muskelbil.

Criminal Record är hur som helst racet jag rekommenderar om du kör mot kamrat i spelet. Ett varv tar kanske 30 sekunder. Bara att låta kamraten stå stilla och du vinner enkelt och snabbt.
Citera
2015-05-15, 16:24
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavve
Varje sort? Så länge det är ett landfordon (utom cykel tror jag) låser du upp till alla. Så du behöver totalt vinna så många race vare sig du kör motorcykel eller gräsklippare. Jag har inte kört ett enda race med muskelbilar som exempel och har ändå turbo och steg 2 i motorn i min muskelbil.

Criminal Record är hur som helst racet jag rekommenderar om du kör mot kamrat i spelet. Ett varv tar kanske 30 sekunder. Bara att låta kamraten stå stilla och du vinner enkelt och snabbt.

Utgick från att class = muscle / sport / super osv.

Men fan va najs då.
Citera
2015-05-15, 16:36
Medlem
Gavves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resania
Utgick från att class = muscle / sport / super osv.

Men fan va najs då.
Det är du inte ensam om att ha gjort från början. Det är ju inte direkt uppenbart att de menar class = landfordon, cyklar, båtar eller flyg.
Citera
2015-05-15, 18:43
Medlem
Overminds avatar
Man älskar singleplayer, så jävla bra optimerat och skit. Mycket vackert spel. Nog top 5 Världens snyggaste spel med miljön, ljuset, solen, skuggorna etc etc.

MEN! Så kommer man online. Flera gånger per dag så "ikarus07 has left" och alla andra spelare lämnar servern = jag disconnectar från freemoden. Det händer bara i freemode läget också. Hänt någon enstaka gång på missions med 4 spelare.

Vad fan är detta??? När skall Rockstar fixa servrarna?? Network error meddelande kommer upp ibland också.

Blir så jävla arg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in