Flashback bygger pepparkakshus!
2015-05-12, 18:57
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Antar då att dina diverse konsoler har varit x360/Ps3 med tanke på att du nämner att det känns som ett nytt spel med FPS mode. Men visst är spelet snyggare till PC om man har hårdvara som klarar av det.

Jag hade det till 360 ja, men även om man jämför med en PS4 jag har gjort som jag har gjort så är PC versionen SÅ mycket snyggare om som sagt har hårdvaran.
Citera
2015-05-12, 21:48
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
Ah okay. Kom på den idé. Att det finns en serverdator som folk kopplar sig upp med hamachi., Dvs ett lokalt LAN och via hamachi kunna nå multiplayer . Serverdatorn har givetvis pröjsat för att få cd key så den är legal gta5. Men SAMTLIGA klienter som är anslutna till serverdatorn via hamachi har ingen gta5 cd key. SKulle det funka kanske?
speler har ju massa servrar när det kommer till online och du kan ju aldrig välja vilken server du skall koppla upp dig till om du nu inte Har Personen du vill spela med i social cubb friend list. då kan du trycka join friend sesson or Crew sesson. jag tror inte du kommer hitta någon på online om du kör via hamaci låt oss säga det finns 10000 sessons och utav dessa 10000 skall du hitta just den folk med hamaci spelar på. du kommer nog få trycka på find a new sesson tills den hittar en server med folk i lycka till.
Citera
2015-05-13, 19:08
Medlem
Vart precis riktigt besviken..
Installerade om mitt OS och laddade ner GTA V på nytt då jag köpte 2 st nya SSD-diskar..
Installerar GTA och ska lira, näe. då är min sparning på Story Mode borta. (Online dock kvar)
Vart redigt less.

Så tänk på det om ni ska installera om. Ta för satan en backup på eran save.. Trodde den sparade till "molnet" på story mode också, men icke.
Så nu blev det att ladda ner ett saved game med ungefär lika många %.
Trist...
Citera
2015-05-13, 20:32
Medlem
Kaejkos avatar
Stör mig på att man inte kan byta Hjul på crossen så den har Gatdäck.
Finns det något sätt på hur man fixar det? Vet att det går till Old Gen men behöver tips till PC.
Citera
2015-05-14, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Jag hade det till 360 ja, men även om man jämför med en PS4 jag har gjort som jag har gjort så är PC versionen SÅ mycket snyggare om som sagt har hårdvaran.

Att säga att PC versionen är SÅ mycket snyggare än ps4 versionen är ändå lite att ta i. Märker i princip endast att PC versionen har mjukare skuggor. Visst ställer man sig i first person läge och står och kollar på en väggtextur och har ps4 versionen vid sidan om så ser man skillnad men annars är det inte något man direkt tänker på.
Se t.ex denna video: https://youtu.be/-Mu3J2F080Q så ser du också att det inte skiljer sig "SÅ" mycket mellan dom olika versionerna.
Citera
2015-05-14, 02:38
Medlem
För er som undrar om man blir bannad av att använda money-glitches så är svaret: Ja

Blev bannad på två av mina konton där jag lattjat med glitches, den tredje klarade sej dock men där har jag inte fuskat något extremt. Men de andra kontona var sammanlagt 10 mill+ vardera.

Dock ingen permban, blev bannad till den 16:de så två dagar till. Men eftersom jag blivit bannad en gång så är chansen större att jag blir permbannad nästa gång, så dags att de upp fuskandet med de två kontona ;-). Dock så verkar chansen vara väldigt liten att man blir permbannad direkt. Det de kan göra är att sno dina föremål / cash som du fuskat dej till + två veckors bann.

Hackare däremot har jag inte en aning om de blir permbannade, sysslar inte med hacking/moddning. Trial on error...?
Citera
2015-05-14, 08:22
Medlem
Kyotos avatar
Någon som har en likbil som skulle vilja lägga till mig som vän och hjälpa mig spawna en vid kyrkogården?

Todeswunsch heter jag om någon känner sig extra hjälpsam idag.
Citera
2015-05-14, 13:24
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
Någon som har en likbil som skulle vilja lägga till mig som vän och hjälpa mig spawna en vid kyrkogården?

Todeswunsch heter jag om någon känner sig extra hjälpsam idag.

den kan väl bara spawna offline väl ?
Citera
2015-05-14, 22:41
Medlem
Kyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
den kan väl bara spawna offline väl ?
Såg någon som körde den online därför jag ville ha en egen. Men killen va inte så sugen på att hjälpa andra att få den.
Citera
2015-05-15, 00:38
Medlem
Finns det en FPSmätare inbyggt i spelet?
Citera
2015-05-15, 02:03
Medlem
Syeks avatar
Tjenare!

När man har gjort klart en setup med 4st så oftast så dödar de mig med en gång när man spanar igen.. Är det så att alla heist pengarna försvinner då?
Citera
2015-05-15, 02:28
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syek
Tjenare!

När man har gjort klart en setup med 4st så oftast så dödar de mig med en gång när man spanar igen.. Är det så att alla heist pengarna försvinner då?
Nej, man förlorar väldigt lite av sina pengar när man blir dödad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in