Flashback bygger pepparkakshus!
2015-04-13, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Inte långt kvar nu gubbar vad har ni laddat upp med inför denna högtid?

Själv har man väntat på denna dag väldigt länge och tagit semester resten av veckan, fejkat en förkylning för min sambo, lagt ölen på kylning och lite annat smått och gott.

Själv är man sjukskriven en tid framöver, tyvärr...

Snus, bärs och godis.
Citera
2015-04-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Nä tar och lägger mig, sätter larmet på 00.50 och drar igång tagg musik på spotify sen blir det game on hela natten!!

Tagga grabbar!!

Förväntar mig ett inlägg från dig 00:51 så att vi vet att du inte sover.
Citera
2015-04-13, 23:54
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Du får ju möjlighet att ändra utseendet på din karaktär och det blir ju nästan som om du skulle ha börjat om från början. Sen kan du givetvis börja på en ny karaktär efter att du flyttat över din gamla och fått tillgång till de extra tilläggen.
Ja jo det är ju sant. Flyttar nog över karaktären och kör på ett tag i alla fall.

Nu startar jag nedladdningen än en gång, tappat räkningen på hur många gånger det blivit nu. Som administratör denna gång, skulle tydligen ha löst problemen för någon annan. Men fan i mig om det inte rullar på när jag vaknar imorgon! Då blir Mjukisbyxan förvandlad till Styvbyxan och blir jävligt grinig.
Citera
2015-04-14, 00:15
Medlem
chessjamts avatar
Var precis i valet och kvalet på om man skulle förköpa spelet från Steam och få bonuspengarna tidigare idag. Men jag tror jag väntar ett år eller så tills den dyker upp under någon rea-kampanj istället. Har så jäkla många spel oinstallerade och ospelade på steambiblioteket att det bara är dumt att köpa ett nytt (nåja) svindyrt spel som man kanske inte kommer att köra asmycket med direkt efter man köpt det. Lika bra man lirar sönder några andra spel under tiden.

Är inte så het heller på onlinefunktionen då jag inte riktigt fattat tjusningen med det.
Citera
2015-04-14, 00:21
Medlem
Resanias avatar
Om någon har problem med och installera postade dem precis:

Citat:
In preparation for launch, we have come across an issue with Windows usernames containing certain characters. Below is a solution for anyone that may be affected by this issue.

http://steamcommunity.com/games/2715...17144670191197
Citera
2015-04-14, 00:26
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resania
Om någon har problem med och installera postade dem precis:

http://steamcommunity.com/games/2715...17144670191197
Inte det problemet jag lider av i alla fall. Mitt namn är inom ramarna. Skulle väl dock inte göra något egentligen om det inte gick att puttra igång förrän det har släppts. Risken finns väl att Online är ospelbart till en början och storyn har jag spelat igenom tre gånger så den är jag inte så het på längre.
Citera
2015-04-14, 00:49
Medlem
Magic87s avatar
Får detta felmeddelande när jag försöker starta
"Ett fel inträffade under uppdateringen av Grand Theft Auto V (innehåll fortfarande krypterat)"

Någon annan som får detta också? eller är det för att det släpps 01:00 som detta dyker upp??
Citera
2015-04-14, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magic87
Får detta felmeddelande när jag försöker starta
"Ett fel inträffade under uppdateringen av Grand Theft Auto V (innehåll fortfarande krypterat)"

Någon annan som får detta också? eller är det för att det släpps 01:00 som detta dyker upp??

Det är pga att det inte är släppt ännu. Testa igen om 7 minuter.
Citera
2015-04-14, 00:53
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akabelieve
Förväntar mig ett inlägg från dig 00:51 så att vi vet att du inte sover.

Haha hallå! Syns vi online kanske
Citera
2015-04-14, 01:01
Medlem
Fermatrons avatar
Det funkar inte för mig
Citera
2015-04-14, 01:01
Medlem
Hur länge ska det bli försenat nu då?
Citera
2015-04-14, 01:02
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fermatron
Det funkar inte för mig

Shit det har gått en minut. Vad är det för fel på folk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in