2023-12-06, 16:59
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewInGothenburg
Tänkte dra igenom GTAV, men minns från förra gången att det dröjde innan man fick några roliga vapen. Kan man få tag på några från start. Gärna pistol med silencer om det går. Inga mods eller så.
här har du en vapen guide för gta https://gtaforums.com/topic/696088-w...ions/#comments
Citera
2023-12-06, 17:13
Medlem
NewInGothenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
här har du en vapen guide för gta https://gtaforums.com/topic/696088-w...ions/#comments

Wow, grymt! Stort tack!
Citera
2023-12-12, 12:50
Medlem
NewInGothenburgs avatar
Finns det någon tråd för Gamepass/xbox-versionen av spelet?
Hittar ingen.
Citera
2024-02-10, 00:26
Medlem
När jag skaffade en ny dator, så har allt sparat i GTA 5 rensats(både multiplayer och storyn). Går det att få tillbaka det gamla så jag slipper börja om allt? Samma sak förut, när jag provade en annan dator till GTA 4 så kunde jag inte komma åt det som var sparat, trots jag var inloggad till samma Steam konto..

Eller är GTA fuckad, så man kan inte köra det som är sparat på flera datorer?
Citera
2024-02-10, 08:12
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swutch
När jag skaffade en ny dator, så har allt sparat i GTA 5 rensats(både multiplayer och storyn). Går det att få tillbaka det gamla så jag slipper börja om allt? Samma sak förut, när jag provade en annan dator till GTA 4 så kunde jag inte komma åt det som var sparat, trots jag var inloggad till samma Steam konto..

Eller är GTA fuckad, så man kan inte köra det som är sparat på flera datorer?

Ska funka genom cloud/rockstar social club, Märkligt.
Citera
2024-02-11, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Ska funka genom cloud/rockstar social club, Märkligt.
Jo det funkar, ser nu. Var tvungen bara att klara av ett mission för att fortsätta som vanligt..

Btw, har mycket alaising blurrande.
Citera
2024-02-28, 17:25
Fan vad V:ans radio är dålig. Spelet äger men jämfört med tidigare spel så är radion verkligen undermålig. Speciellt reklaminslagen som saknar den gamla goda energin. Vilket var det sista spelet med bra radio? Fan vad töntigt att hellre spela GTA på datorn .
Citera
2024-02-29, 21:40
Går ju knappt att lyssna på radion heller på Youtube. Det är.RIKTIG reklam stup I kvarten. Vad är det för jävla h-ungar.som laddar.upp radion och trycker in skitreklam för att själva tjäna pengar? Jävla idiot, det är Rockstar som äger skiten och allt du gjorde var att ladda upp en video med andras innehåll. Dessa människor borde mördas. Man kan klaga mycket på mainstream media och dylikt men det är bara att se vad vanligt folk gör med friheten - 10 annonser.på en 15.minuter video. Jesus.
Citera
2024-03-10, 01:07
Medlem
Stötte på den här modden på gta5-mods idag. Har någon testat? Är det bra? Tycker trailern var jävligt fet iaf!

https://youtu.be/6TbyXt0zxLQ?si=gUypdT5HfR3IQ_dN
Citera
2024-03-10, 01:10
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Går ju knappt att lyssna på radion heller på Youtube. Det är.RIKTIG reklam stup I kvarten. Vad är det för jävla h-ungar.som laddar.upp radion och trycker in skitreklam för att själva tjäna pengar? Jävla idiot, det är Rockstar som äger skiten och allt du gjorde var att ladda upp en video med andras innehåll. Dessa människor borde mördas. Man kan klaga mycket på mainstream media och dylikt men det är bara att se vad vanligt folk gör med friheten - 10 annonser.på en 15.minuter video. Jesus.

Lägg in egen då?
Citera
2024-03-10, 01:11
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Lägg in egen då?

Vet inte hur man gör.
Citera
2024-03-10, 01:13
Medlem
fearreapers avatar
Citat: