Tänkte dra igenom GTAV, men minns från förra gången att det dröjde innan man fick några roliga vapen. Kan man få tag på några från start. Gärna pistol med silencer om det går. Inga mods eller så.
När jag skaffade en ny dator, så har allt sparat i GTA 5 rensats(både multiplayer och storyn). Går det att få tillbaka det gamla så jag slipper börja om allt? Samma sak förut, när jag provade en annan dator till GTA 4 så kunde jag inte komma åt det som var sparat, trots jag var inloggad till samma Steam konto..
Eller är GTA fuckad, så man kan inte köra det som är sparat på flera datorer?
När jag skaffade en ny dator, så har allt sparat i GTA 5 rensats(både multiplayer och storyn). Går det att få tillbaka det gamla så jag slipper börja om allt? Samma sak förut, när jag provade en annan dator till GTA 4 så kunde jag inte komma åt det som var sparat, trots jag var inloggad till samma Steam konto..
Eller är GTA fuckad, så man kan inte köra det som är sparat på flera datorer?
Ska funka genom cloud/rockstar social club, Märkligt.
Fan vad V:ans radio är dålig. Spelet äger men jämfört med tidigare spel så är radion verkligen undermålig. Speciellt reklaminslagen som saknar den gamla goda energin. Vilket var det sista spelet med bra radio? Fan vad töntigt att hellre spela GTA på datorn .
Går ju knappt att lyssna på radion heller på Youtube. Det är.RIKTIG reklam stup I kvarten. Vad är det för jävla h-ungar.som laddar.upp radion och trycker in skitreklam för att själva tjäna pengar? Jävla idiot, det är Rockstar som äger skiten och allt du gjorde var att ladda upp en video med andras innehåll. Dessa människor borde mördas. Man kan klaga mycket på mainstream media och dylikt men det är bara att se vad vanligt folk gör med friheten - 10 annonser.på en 15.minuter video. Jesus.
Går ju knappt att lyssna på radion heller på Youtube. Det är.RIKTIG reklam stup I kvarten. Vad är det för jävla h-ungar.som laddar.upp radion och trycker in skitreklam för att själva tjäna pengar? Jävla idiot, det är Rockstar som äger skiten och allt du gjorde var att ladda upp en video med andras innehåll. Dessa människor borde mördas. Man kan klaga mycket på mainstream media och dylikt men det är bara att se vad vanligt folk gör med friheten - 10 annonser.på en 15.minuter video. Jesus.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!