2014-02-05, 01:13
Medlem
Haha "och det gör mig till en bättre människa än dig".

Vet inte om resten av "svenska folket" som Emelie så ofta pratar om håller med.
Citera
2014-02-05, 01:16
Medlem
Xfiless avatar
http://imageshack.com/a/img809/112/et6g.png

Bild på Emelie före o efter sillisarna
Citera
2014-02-05, 01:16
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
På previewen inför nästa avsnitt spoilade de i vanlig ordning vilka som satt som finalpar:

Men fyhelvete vad arg jag skulle bli om Jeppe vann, så otroligt genomvidrig människa, visst han kanske har spelat spelet men då kan man ju göra det på ett snyggt sätt som Nicklas gjorde istället för att gå över lik och pissa folk rätt i ansiktet. Tur man inte är från Skåne för hade jag sett Jeppe hade en käftsmäll inte varit otänkbart!

Jeppe skiter uppenbarligen i vad resterande WT's i det där programmet tycker om honom, och i mina ögon så är han en värdig vinnare.

Paradise hotel går inte ut på att den bästa och snällaste människan ska vinna. Ryck upp dig för i helvete.
Citera
2014-02-05, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123

Haha ja, det här tyckte jag var hysteriskt roligt.

Jag har inte gillat Mia sen början av programmet. Att hon sen har mage att sitta och säga i pandoras att hon förtjänar att vinna det är ju ett skämt. Kan också tycka att Anja är lite väl oresonlig och verkar tro att hon & Samir är gifta. Han gjorde ett stort misstag när han låg med Emelie, men det med Linnea, där har han ju knappast gjort någonting fel. Sen tror jag även att Emelie har någonting med det att göra, det va hon som berättade i pandoras vad som stod på benet, inte Linnea. Konspirationsteorier.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
http://imageshack.com/a/img809/112/et6g.png

Bild på Emelie före o efter sillisarna

Knappt att jag tror det är samma människa.
Citera
Medlem
Misconstructions avatar
Visst hade jag mer gärna sett Samir eller Niklas som vinnare, men Jeppe har ju spelat bra så hoppas allt att han vinner över Thobias och Mia som för övrigt är en skelögd och dryg jävla bitch, ska inte ens uttala mig om Emelie, tror inte det behövs.
Citera
2014-02-05, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123

Trodde hon på allvar att hon skulle "gå hem" hos folket i stugorna? Hon är nog den vidrigaste människan jag sett. Niklas,Samir och Aina verkar vara dom enda i detta program som verkar ha vett i skallen.
Citera
2014-02-05, 01:21
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Jeppe skiter uppenbarligen i vad resterande WT's i det där programmet tycker om honom, och i mina ögon så är han en värdig vinnare.

Paradise hotel går inte ut på att den bästa och snällaste människan ska vinna. Ryck upp dig för i helvete.

Håller med dig. Försöker sätta mig in i hur jag agerat vid ett sådant erbjudande som Jeppe fick när han skickade ut Paulina, och jag hade nog, uppriktigt sagt, inte väntat så länge som han gjorde med att ställa upp min partners bild. Jag hade inte tvekat en sekund.

Det är tragikomiskt hur människor beskyller Jeppe för att spela ett fult spel. Det finns ingenting som heter "fult spel", antingen så spelar du ett spel eller inte. Och gör du inte det, så finns det verkligen ingenting på Paradise Hotel att göra. Tacka Jeppe och Niklas för att säsongen stundtals var värd att följa.
Citera
2014-02-05, 01:24
Medlem
Xfiless avatar
Paradise Hotel-Emelie utkastad efter storbråk

Festen slutade i tårar och slagsmål när de gamla deltagarna återvände till Paradise Hotel i kvällens avsnitt. Men det var när hässleholmstjejen Emelie Rydberg, 23, började slå vilt omkring sig som situationen urartade totalt. Hon tvingades lämna hotellet på grund av sitt våldsamma beteende.
– Så här efteråt ångrar det jag gjorde, säger hon till Kvällsposten.

– Jag blev ganska berusad och minns inte så mycket av vad som hände sen, säger Emelie till Kvällsposten.

Niklas blandade sig i bråket och kallade henne "en fet kossa".
– Han känner till att jag hade det svårt i skolan på grund av min vikt och visste exakt vilken knapp han skulle trycka på, säger Emelie.
– Jag var förbannad redan innan men då brast det för mig.

Eftersom våld inte accepteras på Paradise Hotel beslutades det att hon skulle lämna hotellet utan att medverka i finalavsnittet där vinnarna koras.
– Jag förstår deras beslut för våld är aldrig okej. Men samtidigt har produktionsteamet sett många av oss bli kränkta och hotade utan att ingripa, säger Emelie.
Nu när det har gått ett tag sedan inspelningen har hon lämnat ilskan bakom sig. Hon beskriver sin relation till de övriga deltagarna som god.
– Det är en fantasivärld i Mexico och det är bara deras förlust om de lever kvar i vad som hände där. Nu är jag tillbaka i verkligheten, säger hon.

http://www.expressen.se/kvp/noje/paradise-hotel-emelie-utkastad-efter-storbrak/
Citera
2014-02-05, 01:25
Medlem
Misconstructions avatar
Kollar förlängda pandoras ask nu... kan säga att jag blir bara mer och mer förbannad, och jag ska fan upp till jobbet om 5 timmar -.-
Citera
2014-02-05, 01:29
Medlem
Pellenss avatar
Har sedan första avsnittet gillat Samir och Niklas, och min åsikt har absolut inte förändrats. Utan tvekan dom två ärligaste och godhjärtade. Samir är en riktigt jävla snäll person asså. Minns när Björn var med i programmet och dom flesta deltagarna hånade honom utanför programmet och tyckte han var mesig och konstig. Men Samir talade väldigt gott om honom och sade att han var en riktigt schysst och trevlig person, samt tyckte att det var synd om honom då han visste vad dom andra deltagarna hade för åsikter om honom.

Glömde nästan, fuck Emelie. Så äckligt jävla horvidrig person, ville bara spy när jag såg den förlängda versionen av kvällens pandoras. Hoppas du får en feeeeeeeeet jävla käftsmäll någon gång ditt äckliga jävla fittansikte.
Citera
2014-02-05, 01:30
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=inqAgEWgi58

Här har ni bråket mellan Niklas och Emelie igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in