2014-02-05, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuperXg
Om din spoliera verkligen stämmer, då kan hela produktionen dra åt helvete! Att båda paren skall få dela på 500k är fan sinnessjukt varför ska de tidigare deltagarna ens rösta då?

Varför har dom haft parceremonier? Jag som knappt tycker illa om Aina efter att Emelie tagit över showen helt.

Thobias däremot, han kan dra åt helvete. Vidriga människa.
Citera
2014-02-05, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf

Ska utöver det, innan tråden spårar ur under kvällen, tacka dig, Bernt-Benny, B'stard, Holisistic och Cimaron(förlåt om jag missade någon(Edit:Otrolig, hur kunde jag glömma dig?)) för att ni, bland många andra, förgyllt den här tråden med era kommentarer som nästan varit lika underhållande som programmet i sig. Missar tyvärr kvällens avsnitt då jag inte kommer ha tillgång till varken tv eller dator under kvällen, så får se avsnittet imorgon istället och läsa igenom tråden. Men det har verkligen varit ett par underbara månader med er, och jag hoppas ni 5 kommer tillbaka nästa år, för visst fan ska vi ha en till säsong av den här skiten!
Nog att den här säsongen har varit skit i jämförelse med tidigare och utländska upplagor av programmet, men visst skall vi ha en säsong till med tillhörande tråd.
Eftersom Emelie inte kommer bidra med något mer så ser jag inte varför jag skulle skriva något mer i denna tråden, och tackar därför för mig. Med reservation för att jag kanske ändrar mig om hon dyker upp här eller där, så klart.

Vi ses nästa år, i nästa tråd!
Citera
2014-02-05, 21:13
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentHemlig
Vill inte slå mig på bröstet, men jag såg hennes problem från början. Det måste ju alla gjort? Detta var ingen nyhet, blev inte ens förvånad när hon flippade ur.

Hon har ju ljugit sig igenom hela tävlingen, typiskt likt en tjej med dåligt självförtroende.
Det är skillnad på "att spela spelet", och att konstant ljuga.

Jag undrar fortfarande över en sak -

HUR I HELA FRIDEN GENOMSKÅDADES INTE HENNES KONSTANTA LÖGNER av de andra?

Hennes konstanta lögner är förmodligen inte lögner som vi definierar det. Jag tror hon är helt omedveten om hur sjuk hon är. Sjukdomsinsikt är ju första steget till bättring och det saknar hon helt. Hon tror på riktigt att hon är bättre än alla, ärligare än alla och hederligare än alla trots att motsatsen visas för oss alla vecka efter vecka. Om hon hade haft någon som helst distans till sig själv hade hon sett på programmen hur hon beter sig och omedelbart sökt nån form av hjälp. Men nä, hon har "gått vidare".. Stackars, stackars hennes nya kille. Han kommer få ett helvete. Undrar hur ofta han kommer få höra henne skrika till honom på fyllan: Din hund, vet din plats, gå och lägg dig...
Citera
2014-02-05, 21:18
Medlem
Z1gmas avatar
* Min avsky-nivå *

Emelie: 10/10
Thobias: 7/10
Mia: 5/10
Citera
2014-02-05, 21:30
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Undrar hur ofta han kommer få höra henne skrika till honom på fyllan: Din hund, vet din plats, gå och lägg dig...
Mycket märkligt dessutom att ens använda hund som skällsord, har aldrig hört talats om att hund i det svenska språket och kulturen skulle klassas som det. Däremot gör det ju det i arabiska länder, kan det vara därför hon väljer att kalla Samir för en hund för att han har påbrå därifrån?
Citera
2014-02-05, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Mycket märkligt dessutom att ens använda hund som skällsord, har aldrig hört talats om att hund i det svenska språket och kulturen skulle klassas som det. Däremot gör det ju det i arabiska länder, kan det vara därför hon väljer att kalla Samir för en hund för att han har påbrå därifrån?

Tror att det snarare beror på att Emelie hänger med blattar av Mellanöstern-påbrå. Hon har väl inte lärt sig något bättre än att bråka från alla arbetslösa sociala fall i förorten. De kan bara bråka. Jag är själv invandrare men hatar de packen. Jävla smuts som leker ghetto. Skaffa jobb istället. Den mentaliteten skriker över hela Emelie. Stora ord - liten verkstad.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-02-05 kl. 21:42.
Citera
2014-02-05, 21:41
Medlem
simonvps avatar
Haha, vem är egentligen mest psykisk sjuk av Emelie och Jeppe? Psykopatklockorna ringer ganska duktigt kring de båda. Jeppe är dock fan så mycket mer kontrollerad än Emelie som totalt verkar sakna självinsikt. Båda är i alla fall solklara exempel på människor man bara ska hålla sig undan ifrån.

Angående Anja så känns hon som ett ganska klart fall av HSP http://www.hsperson.se/
Citera
2014-02-05, 21:44
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig

Givetvis är det så. Medvetet eller omedvetet. Hon hade inte kallat Niklas för det.
Citera
2014-02-05, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Givetvis är det så. Medvetet eller omedvetet. Hon hade inte kallat Niklas för det.
Instämmer helt och hållet här, hur kan man inte förstå att det är endast pga hans påbrå?
Citera
2014-02-05, 22:03
Medlem
Grankulas avatar
Sådär nu kör vi ! hoppas jeppe vinner och inte bög tobbe och ful mia
Citera
2014-02-05, 22:03
Medlem
Nu när finalen inte längre är någon överraskning ser jag mest fram emot Studio Paradise och få se hur deltagarna är med varandra, det verkar som att de flesta hatar varandra vid det här laget...
Citera
2014-02-05, 22:12
Bannlyst
Kommer det vara någon studio p idag efter avsnittet? och i så fall med vilka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in