2014-02-05, 00:56
Medlem
TV3 har tagit bort möjligheten att kommentera på deltagarnas bloggar, jag antar att Emelie fick lite väl mycket skit... med all rätt också, det förtjänar den tjocka kossan.
Citera
2014-02-05, 00:57
Medlem
Finns det på riktigt folk som ringer till Emmelie nu? Alltså på riktigt riktigt? *Skämskudde deluxe*
Citera
2014-02-05, 00:59
Medlem
Samir har i stort sett endast gjort ett misstag och det var att hamna i säng med den fula kossan och det misstaget stod han för. I övrigt har han skött sig exemplariskt, han och Niklas är en av få deltagare som kommer ur det här programmet med någon sorts värdighet iaf.
Citera
2014-02-05, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
TV3 har tagit bort möjligheten att kommentera på deltagarnas bloggar, jag antar att Emelie fick lite väl mycket skit... med all rätt också, det förtjänar den tjocka kossan.

Nja, hon kanske betedde sig jävligt illa. Men ingen person förtjänar alla kommentarer hon får på sin blogg.
Citera
2014-02-05, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AaaBbbCccDdd
Nja, hon kanske betedde sig jävligt illa. Men ingen person förtjänar alla kommentarer hon får på sin blogg.

Jo har man frivilligt valt rampljuset så får man stå för vad man gör i det också. Jag skulle inte bry mig nämnvärt om någon person gjorde ett snedsteg men här pratar vi ju om en hel personlighet som folk fått skåda i flera veckor i stort sätt ocensurerat. Klart folk bildar sig en åsikt och uppfattning om denne, det är åsiktsfrihet.
Senast redigerad av volwave 2014-02-05 kl. 01:04.
Citera
2014-02-05, 01:04
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Samir har i stort sett endast gjort ett misstag och det var att hamna i säng med den fula kossan och det misstaget stod han för. I övrigt har han skött sig exemplariskt, han och Niklas är en av få deltagare som kommer ur det här programmet med någon sorts värdighet iaf.

Håller helt med dig. Samir och Niklas är de två mest genuina människorna där inne, och de som hade förtjänat att stå i final. Men jag kan ändå se Jeppe som en värdig vinnare, definitivt. Spelmässigt så har han gjort allt rätt, och det var med förtjusning som jag såg honom skicka ut Paulina. Det är sådant jag vill se. Det var dock lite löjligt att han satt som en hundvalp vid Pandoras ask när Paulina och övriga konfronterade honom. Jag är övertygad om att han inte känner någonting speciellt för Paulina, och att han inte bryr sig huruvida hon vill se honom efter programmet eller inte, så det handlade nog mest om feghet ifrån Jeppes sida när han bad om ursäkt och förklarade hur mycket han vill träffa henne efter programmet.

Och som övriga - Instämmer i hatkören vad gäller Emelie och Mia. De är de två överlägset minst intelligenta på hotellet, med sämst förmåga att uttrycka sig i diskussioner, sämst självinsikt och som alltid tappar greppet och börja skälla ut andra deltagare med ord som fitta, hora och dylikt. Jag är inte övertygad, men jag ser det om en möjlighet att de båda sitter inne med någon slags bokstavskombination.

Otroligt kul att Emelie verkar anse att alla deltagare i Paradise Hotel står i någon slags skuld till det svenska folket, som hon säger, där man bara måste förmedla en ärlig bild av sig själv. Så sanslöst efterbliven.
Senast redigerad av tuffkatt 2014-02-05 kl. 01:10.
Citera
2014-02-05, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AaaBbbCccDdd

Hon slår en annan deltagare, då förtjänar man all jävla skit man kan få.
Citera
2014-02-05, 01:05
Medlem
Smuggelss avatar
Fyfan vilket snusk hon emelie är alltså, sitter nu och ser den oklippta pandoras ask. Och har redan gått i taket, bara när emelie börjar tjafsa mot aina för att hon inte stod upp för den andra slampan linnea(som försöker utmåla sig själv som nån snäll brud) när hon just före har sagt att hon är konflikt rädd, vad fan förväntar hon sig?

Dom enda som förtjänar att vinna är ju Jeppe och Aina. Jeppe är en rak spelare som spelar spelet och Aina är en genuint snäll tjej.

Satan om bögen och satmaran vinner.

Förövrigt har jag märkt hur ofta Emelie ska påtala att hon är en bättre människa pga ditt och datt, hon är en sån dålig människa att hon måste övertala sig själv gång på gång om att hon är bra.
Senast redigerad av Smuggels 2014-02-05 kl. 01:13.
Citera
2014-02-05, 01:06
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
fördomar...

Listade du ut det helt själv? Duktig pojke.
Citera
2014-02-05, 01:06
Medlem
dovAkins avatar
Varför var inte Joppe med på Pandoras Ask? Han var ju med längre än TH
Citera
2014-02-05, 01:12
Medlem
dovAkins avatar
Efter sett kvar avsnittet, Emelie är ju helt sinnes sjuk
Citera
2014-02-05, 01:12
Avstängd
Kedoxs avatar
På previewen inför nästa avsnitt spoilade de i vanlig ordning vilka som satt som finalpar:

Men fyhelvete vad arg jag skulle bli om Jeppe vann, så otroligt genomvidrig människa, visst han kanske har spelat spelet men då kan man ju göra det på ett snyggt sätt som Nicklas gjorde istället för att gå över lik och pissa folk rätt i ansiktet. Tur man inte är från Skåne för hade jag sett Jeppe hade en käftsmäll inte varit otänkbart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in