Citat:
Ursprungligen postat av
anonym747
Samir har i stort sett endast gjort ett misstag och det var att hamna i säng med den fula kossan och det misstaget stod han för. I övrigt har han skött sig exemplariskt, han och Niklas är en av få deltagare som kommer ur det här programmet med någon sorts värdighet iaf.
Håller helt med dig. Samir och Niklas är de två mest genuina människorna där inne, och de som hade förtjänat att stå i final. Men jag kan ändå se Jeppe som en värdig vinnare, definitivt. Spelmässigt så har han gjort allt rätt, och det var med förtjusning som jag såg honom skicka ut Paulina. Det är sådant jag vill se. Det var dock lite löjligt att han satt som en hundvalp vid Pandoras ask när Paulina och övriga konfronterade honom. Jag är övertygad om att han inte känner någonting speciellt för Paulina, och att han inte bryr sig huruvida hon vill se honom efter programmet eller inte, så det handlade nog mest om feghet ifrån Jeppes sida när han bad om ursäkt och förklarade hur mycket han vill träffa henne efter programmet.
Och som övriga - Instämmer i hatkören vad gäller Emelie och Mia. De är de två överlägset minst intelligenta på hotellet, med sämst förmåga att uttrycka sig i diskussioner, sämst självinsikt och som alltid tappar greppet och börja skälla ut andra deltagare med ord som fitta, hora och dylikt. Jag är inte övertygad, men jag ser det om en möjlighet att de båda sitter inne med någon slags bokstavskombination.
Otroligt kul att Emelie verkar anse att alla deltagare i Paradise Hotel står i någon slags skuld till det svenska folket, som hon säger, där man bara måste förmedla en ärlig bild av sig själv. Så sanslöst efterbliven.