Paradise Hotel-Emelie utkastad efter storbråk
Festen slutade i tårar och slagsmål när de gamla deltagarna återvände till Paradise Hotel i kvällens avsnitt. Men det var när hässleholmstjejen Emelie Rydberg, 23, började slå vilt omkring sig som situationen urartade totalt.
Hon tvingades lämna hotellet på grund av sitt våldsamma beteende.
– Så här efteråt ångrar det jag gjorde, säger hon till Kvällsposten.
– Jag blev ganska berusad och minns inte så mycket av vad som hände sen, säger Emelie till Kvällsposten.
Niklas blandade sig i bråket och kallade henne "en fet kossa".
– Han känner till att jag hade det svårt i skolan på grund av min vikt och visste exakt vilken knapp han skulle trycka på, säger Emelie.
– Jag var förbannad redan innan men då brast det för mig.
Eftersom våld inte accepteras på Paradise Hotel beslutades det att hon skulle lämna hotellet utan att medverka i finalavsnittet där vinnarna koras.
– Jag förstår deras beslut för våld är aldrig okej. Men samtidigt har produktionsteamet sett många av oss bli kränkta och hotade utan att ingripa, säger Emelie.
Nu när det har gått ett tag sedan inspelningen har hon lämnat ilskan bakom sig. Hon beskriver sin relation till de övriga deltagarna som god.
– Det är en fantasivärld i Mexico och det är bara deras förlust om de lever kvar i vad som hände där. Nu är jag tillbaka i verkligheten, säger hon.
http://www.expressen.se/kvp/noje/paradise-hotel-emelie-utkastad-efter-storbrak/