2014-01-30, 11:16
Medlem
merrilys avatar
Angående Jeppes chans att vinna, se blogginlägg från Paow http://www.paow.se/nu-brinner-din-tavla

Citat:
Jag har vart jävligt schysst mot honom, låtit han bo hos mig. Fått pengar av mig

Citat:
jag skiter i om han vill hångla och ha sig på sina krogjobb

Det är säkert som det sägs i tråden, att pengarna betalas ut först efter finalen. Men om man vet med sig att inom en kort period kommer en halv miljon in på mitt konto, så behöver man väl inte snylta på någon annan när man ändå har någon form av sysselsättning?

Jag avskyr verkligen Jepper. Innerligt.
Citera
2014-01-30, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merrily
Angående Jeppes chans att vinna, se blogginlägg från Paow http://www.paow.se/nu-brinner-din-tavla

Det är säkert som det sägs i tråden, att pengarna betalas ut först efter finalen. Men om man vet med sig att inom en kort period kommer en halv miljon in på mitt konto, så behöver man väl inte snylta på någon annan när man ändå har någon form av sysselsättning?

Jag avskyr verkligen Jepper. Innerligt.
Jag tar också för givet att ALLT som Paow skriver i sin blogg är sanning, och ingenting annat än sanningen.
Att krogjobben kanske inte ger några 40 000/netto per månad samtidigt som Jeppe mycket väl kan vara en sådan typ som slösar mer än han får in är ovidkommande och väldigt osannolikt. Han är trots allt 23 år och ger intryck av att vara en städad helyllegrabb som dricker med måtta. Eller hur?
Citera
2014-01-30, 11:32
Medlem
merrilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Jag tar också för givet att ALLT som Paow skriver i sin blogg är sanning, och ingenting annat än sanningen.
Att krogjobben kanske inte ger några 40 000/netto per månad samtidigt som Jeppe mycket väl kan vara en sådan typ som slösar mer än han får in är ovidkommande och väldigt osannolikt. Han är trots allt 23 år och ger intryck av att vara en städad helyllegrabb som dricker med måtta. Eller hur?

Haha, roligt svar faktiskt.
Även om jag inte är något superfan av Paow så ogillar jag Jeppe mer, så jag vill gärna tro på att det hon skriver är sant. Han förnekade ju inte direkt i Studio Paradise att han var ett as heller.

Griper efter halmstrån, FAN OM HAN VINNER
Citera
2014-01-30, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JDAM
Det enda intressanta är hur slampig aina lesse är, hur många har hon legat med?

Emelie: 27
Niklas: 18
Joppe: 90
Mia: ??
Samir: 67 (?)
Aina: 17
Anja: 8
Tobias: 100+
Citera
2014-01-30, 11:35
Medlem
Vaennis avatar
Om jag får gissa vem som vinner så tror jag parvis att det blir thobias och Aina eller bara thobias om nu det är en som vinner. Min teori baseras på att alla forna deltagare i årets pärädajs hotel kommer att rösta och ställa sig bakom den de vill ska vinna (och "röra om i grytan"? xD) och "han är omtyckt av alla vilket är en fördel vid slutet då alla deltagare som åkt ut ska ställa sig vid personen dom tycker ska vinna".

Thobias är omtyckt av typ alla deltagare. Han vinner skiten!
Citera
2014-01-30, 11:51
Medlem
Jag tyckte att Niklas var den "värdiga" vinnaren av tävlingen. Han lyckades både spela taktiskt men ändå förbli relativt väl omtyckt bland de andra. Hans fall blev att AK kom tillbaka varpå han där och då fick sin relation med Aina förstörd. Om inte AK hade återvänt tror jag att Aina och Niklas hade gått till final och förmodligen även vunnit.

Att välja bort Niklas var en dolk i ryggen av Aina men likafullt ett klokt val - Thobias kommer förmodligen att få fler röster från övriga deltagare än vad Niklas hade fått och känslan är även att den ständigt morgontrötte bögen är mer att lita på när det kommer till att dela på pengarna än vad Niklas hade varit. Min gissning är att Aina och Thobias vinner - psykfallet Jeppe är för impopulär liksom den mycket tråkige Anja och korkade Samir.

Med det sagt tycker jag det är trist om Thobias vinner - inte för att jag har något emot bögar eller liknande - utan för att han inte tillfört någonting över huvud taget till programmet och mest glidit fram på ett bananskal tack vare sina goda med asexuella relationer med tjejerna.

För övrigt tycker jag det är märkligt att ingen lyckades lista ut vilken den onda symbolen var. Då hade man ändå förstått att det var en paddel.
Senast redigerad av Rastapopulos 2014-01-30 kl. 11:53.
Citera
2014-01-30, 12:28
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Righted
Minderåriga fjortisar och homofober regerar i tråden!

Jag tror Aina gjorde ett bra val i Thobias. Thobias är mer populär än Niklas och Thobias känns även mer pålitlig. Det är möjligt att detta inte spelar någon roll i finalveckan. Men oavsett, jag ser inget positivt i att välja Niklas framför Thobias. Och nu pratar jag bara rent taktiskt. Niklas verkar vara en schysst snubbe och hade helt klart varit en värdig vinnare.

Är man homofob för att man inte anser att en homosexuell person hör hemma i en dokusåpa vars hela programidé är att det ska bildas heterosexuella par?
Citera
2014-01-30, 13:00
Medlem
Ymir1s avatar
Jag är ganska säker på att Tobias vinner med sitt jävla övertag över alla andra killar - alla tjejer älskar honom.. Rätt så jävla orättvist faktiskt.

Förövigt, haha rolig insats Linnea gjorde då,
Bli knullad av ett slisk och fick åka hem nån dag senare
Citera
2014-01-30, 13:09
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Är man homofob för att man inte anser att en homosexuell person hör hemma i en dokusåpa vars hela programidé är att det ska bildas heterosexuella par?

Nej, homofob är man om man har fobi(rädsla) för homosexuella.
Citera
2014-01-30, 13:15
Medlem
Samirs skratt är ju skönast lol
Citera
2014-01-30, 13:21
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Det betyder att man är rubbad, jo.

Sluta med dina fula pekpinnar, jag hatar Aina ännu mera nu.

Du vet inte vad du pratar om. Jag fortsätter med mina uttalanden och jag tror Tobbe och Aina vinner, helt välförtjänt. De har undvikit bråk och det är en bra taktik. Hade helst sett Niklas vinna men det tåget har gått.
Citera
2014-01-30, 14:31
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Emelie: 27
Niklas: 18
Joppe: 90
Mia: ??
Samir: 67 (?)
Aina: 17