2014-01-23, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Läs Anjas blogg, hon förklarar sig där.

http://www.tv3.se/blog/anja/samir-%C3%A4r-%C3%A4cklig

Bortförklaringar och bullshit

Vilken tragisk människa.
Citera
2014-01-23, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Chis
Fy fan va äcklig Joppe är. Kladdar på Linnea och viskar saker i hennes öra medans hon är ledsen över att ha skickat hem TH. Han är så jävla desperat av att få ligga och spela spelet som hans idol Jeppe. Pinsamt, Jeppes lille knähund....

Jo tack. Svettig och vidrig. Varför är han ens med i programmet? Han är ju inte precis snygg och vältränad.
Citera
2014-01-23, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
http://prntscr.com/2lqtnl
oh helvete! så nära en 10a man kan komma, den rumpan vill jag äta

såg nyss gårdagens avsnitt och fyfaaaaan va skönt att horan emelie åkte ut!!
jag låg och mådde så bra när jag såg henne åka, genuint gottade mig i hennes olycka.
fick ett litet glädjerus och en sådär skön känsla i kroppen.
en sån äcklig jävel tar jag inte i ens med radiostyrd tång.
Citera
2014-01-23, 14:51
Medlem
Om jag inte ser helt fel så har Emelie Sidecut på denna bild ? !

Hon blev just nu ännu sexigare ! Och är det inte sidecut borde hon fixa det !

http://www.tv3.se/blog/emelie-r/sjukling
Citera
2014-01-23, 15:14
Medlem
CoachWades avatar
Vet någon vad låten i slutet av det senaste avsnittet heter? Den som dom spelar absolut sist innan Anja börjar whina?
Citera
2014-01-23, 15:15
Medlem
Hunden007s avatar
När Börjar Folk bli Jury?
Citera
2014-01-23, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gordionface
Om jag inte ser helt fel så har Emelie Sidecut på denna bild ? !

Hon blev just nu ännu sexigare ! Och är det inte sidecut borde hon fixa det !

http://www.tv3.se/blog/emelie-r/sjukling

Det där är en gammal bild på Emelie. Hon har tidigare haft den på Badoo. Sidecuten passar henne men som vi alla har sett så är Emelie väldigt fotogenisk och väldigt ful IRL/i rörelse. Skymtar en FC Barcelona-kudde i bakgrunden. Ingen hemlighet att hon gillar Barca (vilket förmodligen är hennes enda positiva attribut dvs att hon är en fotbollsbrud)
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-23 kl. 15:27.
Citera
2014-01-23, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
De som undrade hur långa deltagarna var, efter mycket researches här kommer svaret.

Killarna:

TH: 204cm
Björn: 196cm
Thobias: 184cm
Sebastian: 182cm
Jesper F: 181cm
Jeppe: 180.5cm
Niklas: 180cm
Samir: 178cm
Joppe: 174cm

Tjejerna:

Emelie: 186cm
Dorotha: 181cm
Magda: 178cm
Lenita: 175cm
Emilie: 174cm
Linnea: 174cm
AK: 173cm
Anja: 172cm
Aina: 170cm
Paow: 167cm
Mia: 165cm
Evelina: 161cm

Det där stämmer inte.

Ak är 170 har hon själv sagt på paradise och jag har träffat henne vi är lika långa. Jesper f är knappast längre än Nicklas.

Th är lång men 204? njaaa väldigt tveksam till det faktisk!

Anja ser kort ut hon kanske är 174 med klackor

Detta är enbart spekulationer från min sida
Citera
2014-01-23, 15:45
Medlem
Dresscs avatar
http://www.fildirekt.se/dl/1390550701.png

Bästa moment från gårdagens avsnitt, hans min är priceless :P
Senast redigerad av Dressc 2014-01-23 kl. 15:49.
Citera
2014-01-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollsan
Off-topic var det ju knappast. Ja, och även jag får säga vad jag vill helt anonymt
Kränkt? Please. Varför ska jag ta åt mig av vad andra människor blir kallade för? Jag uttryckte bara min åsikt och det var väl mest en undran. Ja, för resten av den här tråden verkar ju krylla av intelligenta människor som inte ens vet vad en hora är.
Emelie är en jävla HORA! Och då tänker jag inte på incidenten där hon hade oralsex/petting med Samir för att själv vinna fördelar i spelet, som ligger farligt nära yrkesbeskrivningen av just "hora" = sex mot betalning det vill säga.
Utan jag använder ordet hora som skällsord för att uttrycka min avsky mot detta äckliga viderluder. Hade jag träffat henne hade jag kunnat säga liknande saker, fast då får jag nyansera mitt språkbruk en aning i och med att det är straffbart att kalla folk för hora och liknande tillmälen. Som tur är får jag ge uttryck för vad jag Verkligen anser om äckelhoran här på flashback, anonymt utan att riskera att straffas för det.

Klarnade det nu?
Citera
2014-01-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollsan
Off-topic var det ju knappast. Ja, och även jag får säga vad jag vill helt anonymt
Kränkt? Please. Varför ska jag ta åt mig av vad andra människor blir kallade för? Jag uttryckte bara min åsikt och det var väl mest en undran. Ja, för resten av den här tråden verkar ju krylla av intelligenta människor som inte ens vet vad en hora är.

Om du inte diskuterar om programmet eller deltagarna är det ju off-topic, eller hur?

Det är tydligt att du inte hänger med i det svenska språkets utveckling. Ord kan ändra betydelse beroende på hur människor använder det. Nuförtiden används hora som ett skällsord mot personer(främst kvinnor, vilket jag beklagar) som ligger runt mycket eller uppfattas som "lösa", dvs enkla att få i säng. Kan också betyda en kvinna som har ett behov av att visa upp sig och sin kropp för att få uppmärksamhet.

Citat:
Ursprungligen postat av KaktusDan
För fan sluta vara off-topic och förstå att det här är ett anonymt diskussionsforum där folk får säga vad dom vill, anonymt. Att blir kränkt över det och skriva uppstatser kring det är bara så jävla korkat.

Frågar igen: Vad innebär semifinal? Kommer deltagarna börja åka ut parvis nu eller fortfarande bara en och en? Känns som att det börjar gå mot sitt slut trots att det är 10 deltagare kvar och det säkert kommer komma in en till nästa vecka.

För att komma tillbaka ON TOPIC, inte off-topic som Lollsan verkar syssla med, kan jag faktiskt svara på frågan som har med programmet att göra. Tror inte att det kommer in fler deltagare. Troligtvis ryker det en deltagare/ett par i princip varje dag tills sista dagen då det brukar vara så att samtliga deltagare får rösta på 1 av 2 par som de tycker är värdiga vinnare.
Citera
2014-01-23, 16:15
Medlem
Jag undrar också vilken låt som spelas där mot slutet när de festar, skulle verkligen uppskatta ifall någon vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in