Citat:
Ursprungligen postat av
Lollsan
Off-topic var det ju knappast. Ja, och även jag får säga vad jag vill helt anonymt
Kränkt? Please. Varför ska jag ta åt mig av vad andra människor blir kallade för? Jag uttryckte bara min åsikt och det var väl mest en undran. Ja, för resten av den här tråden verkar ju krylla av intelligenta människor som inte ens vet vad en hora är.
Om du inte diskuterar om programmet eller deltagarna är det ju off-topic, eller hur?
Det är tydligt att du inte hänger med i det svenska språkets utveckling. Ord kan ändra betydelse beroende på hur människor använder det. Nuförtiden används hora som ett skällsord mot personer(främst kvinnor, vilket jag beklagar) som ligger runt mycket eller uppfattas som "lösa", dvs enkla att få i säng. Kan också betyda en kvinna som har ett behov av att visa upp sig och sin kropp för att få uppmärksamhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
KaktusDan
För fan sluta vara off-topic och förstå att det här är ett anonymt diskussionsforum där folk får säga vad dom vill, anonymt. Att blir kränkt över det och skriva uppstatser kring det är bara så jävla korkat.
Frågar igen: Vad innebär semifinal? Kommer deltagarna börja åka ut parvis nu eller fortfarande bara en och en? Känns som att det börjar gå mot sitt slut trots att det är 10 deltagare kvar och det säkert kommer komma in en till nästa vecka.
För att komma tillbaka ON TOPIC, inte off-topic som Lollsan verkar syssla med, kan jag faktiskt svara på frågan som har med programmet att göra. Tror inte att det kommer in fler deltagare. Troligtvis ryker det en deltagare/ett par i princip varje dag tills sista dagen då det brukar vara så att samtliga deltagare får rösta på 1 av 2 par som de tycker är värdiga vinnare.