2014-01-23, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baggerfuhrer
Kvällen bästa:

* Emelie åker hem
* Programledaren frågar Aina "Mår du nästan lite illa?"
* Samir säger "Skål för TH och Dorota". Redan glömt Emelies namn
* Aina får vara kvar
* Samir verkar tröttna på Anja och förmodligen skickar ut henne nästa vecka

Det här är ju anledningen till att man gillar Samir så jävla mycket. Legat lite lågt de senaste programmen men verkar komma igen nu när han tydligen tröttnat på Anja. På tiden fan.
Citera
2014-01-23, 00:42
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Det var livesändningen som låg uppe innan. Nu håller de väl på att göra om skiten, så tar nog inte lång tid innan det ligger uppe.
Aha akej, tackar.
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrverkeri
Det här är ju anledningen till att man gillar Samir så jävla mycket. Legat lite lågt de senaste programmen men verkar komma igen nu när han tydligen tröttnat på Anja. På tiden fan.
Vill inte göra er besvikna, men dom hade ju redan skålat för Emelie efter första parcermonin. Därav skålade dom endast för TH i slutet. Minns inte riktigt helt vad som sades men det var väl mer TH/Dorota, och inte TH och Dorota.
Senast redigerad av Pellens 2014-01-23 kl. 00:44.
Citera
2014-01-23, 00:42
Medlem
reazzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Knullar någon Thobias med något annat än en kille så äter jag upp min hatt. Ingen av de jävlarna är straighta för fem öre. Märkligt att de överhuvudtaget får delta. De är som två extra brudar.
Dock så har Thobias nr1 legat med paow. Video finns på någon av deltagarnas ig
Citera
2014-01-23, 00:44
Medlem
SoulShouters avatar
Skriver nästan aldrig - men måste fan säga detta:

Emelie är nog den tveklöst vidrigaste människa jag någonsin sett i ett tv-program. Ingen jag kan komma på jag ogillat mer. Allt från denna ständiga dubbelmoral; total avsaknad av självinsikt; hennes bekräftelsebehov; hennes röst; hennes utseende; hennes sätt att hela tiden lägga i sig saker hon inte har någonting att göra med; även hennes fula jävla tuttar som hon tydligen behövt flasha varje dag för att inbilla sig att någon faktiskt gillar dem.

Inte ens Dorota som jag hatade kan mäta sig med Emelie Rydberg. Känns minst sagt bra att hon är ute. I synnerhet att Samir fick bevittna det - pricken över i:et hade väl varit om just han tagit ut henne. För andra gången.

Vi har nu följande par kvar:

1. Jeppe/Paow
2. Niklas/Aina
3. Samir/Anja
4. Thobias/Mia
5. Joppe/Linnea

"Objektivt" sätt så får man väl ändå säga att både Jeppe och Niklas varit enormt bra spelare. Thobias har ju ständigt varit tjejernas bästa vän, men det känns mer som hans naturliga sätt att vara än att det skall ha varit taktik. Så jag hade nog helst sett en final mellan 1:a och 2:a paret. Och av dem ligger ju helt klart Niklas/Aina bäst till. Däremot så känns det som att Thobias/Mia är favoriter. Inte p.g.a äcklet Mia så klart utan p.g.a Thobias. Det hade förvånat mig om dem inte vinner.
Citera
2014-01-23, 00:54
Medlem
reazzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
Varför kan jag inte se programmet på viaplay? Kan se alla andra.

Emelie har ju redan fått en andra chans, horan förtjänade inte den och förtjänar inte heller en tredje
Citera
2014-01-23, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Aha akej, tackar.

Vill inte göra er besvikna, men dom hade ju redan skålat för Emelie efter första parcermonin. Därav skålade dom endast för TH i slutet. Minns inte riktigt helt vad som sades men det var väl mer TH/Dorota, och inte TH och Dorota.

Jag kopplade det först som att Samir blandade ihop TH med Thobias, som under Pride-veckan när han körde sin show kallade sig Dorota. Hur som, virrig är han.
Citera
2014-01-23, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reazzor
Dock så har Thobias nr1 legat med paow. Video finns på någon av deltagarnas ig

Ehhhh, det var väl ändå ett skämt?
Citera
2014-01-23, 01:19
Avstängd
Horrorgrams avatar
Helvete..i slutet av detta avsnitt, är det Anjas(samirs brud) röv man får se???

Sjukt jävla nice, riktgt välformad Fyfan.
Citera
2014-01-23, 01:28
Medlem
Urijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram

Ja, det var Anja.
Citera
2014-01-23, 01:36
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram

Anja var det riktigt nice faktiskt.
Det man inte fick i hjärnan fick man i rumpan, bra att alla får nåt att leva på iaf haha
Citera
2014-01-23, 01:56
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porterbiff
Om hon är 186 så lär ingen av killarna vara över 180...

Nej. Och? Spelar det någon roll? Helvete, vafan tror du. Att alla snubbar i Sverige är 190+?
Senast redigerad av GoldenBlitz. 2014-01-23 kl. 02:00.
Citera
2014-01-23, 02:01
Medlem
enklistras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrV
Vilka hoppas folket att få se som segrare?

Det är ett långskott men jag skulle säga Jesper Fröjd och Anja.
Lite kortare långskott är Niklas och Anja där Niklas tar pengarna i egen ficka och vinner. Det skulle vara underbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in