2014-02-04, 23:25
Medlem
Varför har Emelie en islam-tatuering på armleden? Är hon muslim eller vad är hennes problem?
Citera
2014-02-04, 23:26
Medlem
KycklingKlubbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Har precis kollat på Pandoras ask. Jag hatar Emelie av hela mitt hjärta. Vill slå någon, nu, ikväll, helst henne. Funderar fan på att gå ut och springa ikväll, så jävla arg är jag.

Hon är:

Ful
Äcklig
WT
Hora
Slampa

Var är hon uppvuxen? Någon som känner henne privat? Beter hon sig så här irl också? Hon måste ju åkt på stryk?

I Skåne, jag skäms...
Dock delar vi samma aggression just nu vilket vi verkligen inte var ensamma om.
Citera
2014-02-04, 23:27
Medlem
MC.Hammers avatar
Var bara tvungen att säga att jävlar vilken kille Niklas är. Så synd att han är ute för han är den ende som jag tycker förtjänar pengarna.

Emelie... herregud
Citera
Medlem
KycklingKlubbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendita
Varför har Emelie en islam-tatuering på armleden? Är hon muslim eller vad är hennes problem?

HAHAHA, inte för att vara sån. Men detta är nog i alla fall årets roligaste inlägg. KAN INTE SLUTA SKRATTA IRL...
Citera
Medlem
Emelie... Har kollat några minuter på hela Pandoras och vill demolera hela min lägenhet. Är så äckligt förbannad. Hoppas allvarligt talat att hon blir överkörd av en bussjävel, snarast.
Citera
2014-02-04, 23:28
Medlem
Något jag undrat under hela säsongen, är Mia vindögd? Många frågor nu... Men något fel med hennes ögon.
Citera
Medlem
Citat:
Hon gjorde den på charterresa till Turkiet tillsammans med sin lätt utvecklingsstörda mamma. Ingen av dem fattar att det betyder (fritt översatt): Jag är en hora - alla män får knulla min röv.
Citera
Medlem
Citat:

Du hör ju hur hon pratar, hon verkar ju tro det.
Citera
2014-02-04, 23:29
Medlem
KycklingKlubbans avatar
Den oklippta versionen av pandoras: http://www.tv3play.se/play/355393
Citera
2014-02-04, 23:29
Medlem
Jag som tjej hade gått fram och smällt till Emelie åt killarna eftersom de inte "kan" slå henne. Fyfan vad hon betedde sig, typiskt sån tjej som tror att hon kan slå killar hur mycket hon vill utan konsekvenser. Jag har inte gillat Samir genom programmet men nu måste jag faktiskt ansluta mig till klungan och säga att han verkar vara den mest äkta där inne. Sjukt synd om honom för det känns verkligen som att han blir så sjukt missförstådd och allt går emot honom.

Tror heller inte att Samir skrev det där på Linneas ben om jag ska va ärlig, man fick ju se något klipp i studio paradise från det där när Joppe sitter och säger "Knulla? Står det knulla?" och Samir verkar inte fatta vad som står och sen säger han "Jahaaa, aaa då förstååår jag" typ så det verkade då som att Linnea skrev något med knulla. Skrev han det så var det iaf framprovocerat av Linnea så hon ska ju inte anklaga honom för att va vidrig då hon är på upptagna killar.

Tycker även Paow var så otroligt patetisk. Hon sitter först och säger att hon inte vill träffa Jeppe efter paradise och han ger henne ledsna hundögonen i tre sekunder och hon säger "Du får köpa en kattunge och blommor så är det lungt"
Citera
2014-02-04, 23:30
Medlem
emelie är hemsk
Citera
2014-02-04, 23:30
Medlem
€rics avatar
Tråkigt att Mia, Thobias, Emelie ska skydda varandra som en grupp konstant utan att kunna ta någon kritik av andra. Sedan säger de hela tiden att "andra inte vågar stå upp" men de bildar någon sorts mobbningsgrupp mot alla andra. Löjliga,fega och äckliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in