Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Jag avskydde Jeppe, men är väl tvungen att erkänna att han kanske behövs för tillfället för att röra runt lite i lägerelden. Bara inte Samir åker på grund av honom!
Håller med, men nu när de kvarvarande som var underhållande blivit otroligt tråkiga (Samir, Niklas, Fröidh) så är det bra att Jeppe kommer in. Förhoppningsvis börjar han bråka med TH och Samir samt parar ihop sig med Niklas!
Citat:
Ursprungligen postat av
tertep
Även jag skulle vilja ta tillfället i akt att spy galla över produktionen, stör mig som fan på exempelvis dessa saker
- Konstant nya "brev" med ändrade förutsättningar. Manusförfattarna verkar fan inte ha koll på vad de gör. Är ju helt omöjligt för deltagarna att "spela spelet" när reglerna ändras konstant.
- Deltagare har ofta inget sätt att påverka sitt öde, exempelvis var det helt i händerna på tjejerna vem som skulle åka ikväll. Om man ska åka ut borde man åtminstone få ställa sig hos den som man tror att man har störst chans hos.
- Alla homospelare, poängen med programmet försvinner ju helt.
- Producenterna gör allt för att ta ut Niklas, skulle bli galen om jag var han.
- Nästan alla deltagare är sjukt fula, extremt låg kvalité bland tjejerna.
Väldigt bra punkter. Av vad jag hört och läst av tidiga deltagare är maktfördelningen cirka 70/30 där produktionen har överhanden. Intriger skapas ofta per automatik (brist på detta i den här säsongen) när man är instängda i ett hus så produktionen behöver inte alltid sköta saker och ting.
Är det för övrigt ett nytt produktionsbolag för Paradise jämfört med tidiga säsonger? Kommer ihåg att jag ändå uppskattade de 2 tidigare men det här är nästan absurt. Var ju minst 3 av både Jesper och Samir och detsamma gäller Jackie i de föregående. Nu har dem däremot med TH, Thobias och Joppe som inte passar där alls. Anja och Emelie är väl de som passar in på tidigare program när det gäller tjejsidan. Genomsnittsåldern är dessutom sjukt hög.