2014-01-16, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Fattar inte riktigt varför de ska ha den här saken att personen med immunitet "slår" ut en person? Jag har alltid föredragit att personen med immunitet väljer först för att sedan låta en deltagare välja mellan två personer, skapar alltid mer drama på det sättet.
Precis så! Helt sjukt så dåligt svenska versionen är utformad jämfört med den danska, hade kunnat bli så mycket mer kaos
Citera
2014-01-16, 01:26
Medlem
tuffkatts avatar
Vad är grejen med Joppe, att han ballade ur helt och hållet idag? Sprang runt och kedjerökte och verkade ha någon slags dödsångest. Han har väl inte varit där inne speciellt länge nu?

Han verkar vara mentalt instabil.
Citera
2014-01-16, 01:30
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag avskydde Jeppe, men är väl tvungen att erkänna att han kanske behövs för tillfället för att röra runt lite i lägerelden. Bara inte Samir åker på grund av honom!

Håller med, men nu när de kvarvarande som var underhållande blivit otroligt tråkiga (Samir, Niklas, Fröidh) så är det bra att Jeppe kommer in. Förhoppningsvis börjar han bråka med TH och Samir samt parar ihop sig med Niklas!

Citat:
Ursprungligen postat av tertep
Även jag skulle vilja ta tillfället i akt att spy galla över produktionen, stör mig som fan på exempelvis dessa saker

- Konstant nya "brev" med ändrade förutsättningar. Manusförfattarna verkar fan inte ha koll på vad de gör. Är ju helt omöjligt för deltagarna att "spela spelet" när reglerna ändras konstant.
- Deltagare har ofta inget sätt att påverka sitt öde, exempelvis var det helt i händerna på tjejerna vem som skulle åka ikväll. Om man ska åka ut borde man åtminstone få ställa sig hos den som man tror att man har störst chans hos.
- Alla homospelare, poängen med programmet försvinner ju helt.
- Producenterna gör allt för att ta ut Niklas, skulle bli galen om jag var han.
- Nästan alla deltagare är sjukt fula, extremt låg kvalité bland tjejerna.

Väldigt bra punkter. Av vad jag hört och läst av tidiga deltagare är maktfördelningen cirka 70/30 där produktionen har överhanden. Intriger skapas ofta per automatik (brist på detta i den här säsongen) när man är instängda i ett hus så produktionen behöver inte alltid sköta saker och ting.

Är det för övrigt ett nytt produktionsbolag för Paradise jämfört med tidiga säsonger? Kommer ihåg att jag ändå uppskattade de 2 tidigare men det här är nästan absurt. Var ju minst 3 av både Jesper och Samir och detsamma gäller Jackie i de föregående. Nu har dem däremot med TH, Thobias och Joppe som inte passar där alls. Anja och Emelie är väl de som passar in på tidigare program när det gäller tjejsidan. Genomsnittsåldern är dessutom sjukt hög.
Senast redigerad av Cpt.Obvious 2014-01-16 kl. 01:36.
Citera
2014-01-16, 01:37
Medlem
tuffkatts avatar
Haha, så jävla kul när Samir ser på sin bild på rummet, frågar Paradise Hotel vad de gjort med honom och sen spänner ut sin mage utanför tröjan, hahaha.
Citera
2014-01-16, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tertep
Även jag skulle vilja ta tillfället i akt att spy galla över produktionen, stör mig som fan på exempelvis dessa saker

- Nästan alla deltagare som åker ut kommer tillbaka.

Men det blir bättre tv om detagare som blivit huggna i ryggen får en chans att komma tillbaka. Gamla deltagare kan intrigerna och nya deltagare så här sent i serien tillför inte samma nerv som en gammal bitter deltagare som styrs mer av hämdlysnad än något annat. Att Jeppe kommer tillbaka är därför mycket postivt för kommande veckas händelseutveckling. Förhoppningsvis kommer Paow också tillbaka. Hon var ju väldigt fäst vid Jeppe under tiden för inspelningen, och det var först flera veckor senare som separationen var ett faktum...
Senast redigerad av Tomteboda 2014-01-16 kl. 01:41.
Citera
2014-01-16, 01:52
Medlem
Får säga att denna veckan var rejält tråkig. Joppe gjorde bort sig totalt och nojjade i 20 min av programmet. Att Jeppe är tillbaka ska bli så grymt!
Citera
2014-01-16, 01:56
Medlem
max02s avatar
Vet inte om denna har länkats förut, men en gammal bild på Niklas som tjejerna går igång på kanske.

http://instagram.com/p/jAc_uepfuE/
Citera
2014-01-16, 02:05
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaxigkille
alltså jag blir så jävla irriterad.
vart kan man se studio paradise????????
det enda avsnittet som ligger ute är den med paow och jeppe?
fitt tv3
Samma här, avsnittet låg uppe lite tidigare. Men då gick det inte att kolla på det, utan det blev bara svart. Nu när jag kollar, kan jag inte hitta det senaste öht.
Citera
2014-01-16, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenperson
En sak som är katastrof är att ingen av tjejerna ser särskilt bra ut bortsett ifrån Linnea.

Skojar du ? Kilarna är ju fula som stryk, inte en enda snygging.
Citera
2014-01-16, 02:14
Bannlyst
http://i.imgur.com/VA0B1RO.jpg

natthumor. haha vad jag garva
Citera
2014-01-16, 02:18
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Vet inte om denna har länkats förut, men en gammal bild på Niklas som tjejerna går igång på kanske.

http://instagram.com/p/jAc_uepfuE/

Den har redan länkats ett par gånger. Niklas är dock ett levande bevis på att även en snubbe utan FB-dase kan få till det och tillfredsställa!

Citera
2014-01-16, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Är ju inte en enda av tjejerna i huset som ser speciellt bra ut. Linnea skulle nog kunna vara rätt söt utan sina tatueringar, skrotet i öronen och med en annan hårfärg. Och nej, jag är ingen hunk själv, men man får faktiskt uttala sig om andras utseende ändå...

Linnéa är utan tvekan den snyggaste tjejen i PH, men jag klarar inte av hennes fula tatueringar. Till skillnad från dom andra tjejerna i huset gillar jag hennes personlig hittills (har dock inte fått se speciellt mycket av henne, men hon verkar genuin).
Senast redigerad av anonym747 2014-01-16 kl. 02:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in