2014-01-14, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Är för yttrandefriheten, det är därför man kan säga att dina och Cimarons värderingar är moraliskt förkastliga.
Välkommen att tycka vad du vill om mina värderingar. Jag tycker att äckel-Emelie som människa är förkastlig. Som kreatur också.
Hade kanske gått med på att hon har ett människovärde om inte... se fortsättning i spoiler:
Citera
2014-01-14, 21:46
Medlem
StorJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Hoppas vid Gud, kung och fosterland att Emelie skadar sig riktigt illa eller får AIDS eller något. Hoppas hon blir gruppvåldtagen av 8 negrer och rejält piskad av dem också. Skulle skratta den dagen bilderna på en blodig och sönderslagen horäckel-Emelie Rydberg kommer ut. Hoppas minst lika mycket att hon läser det här. Äckelhora!

+1
Citera
2014-01-14, 21:59
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Välkommen att tycka vad du vill om mina värderingar. Jag tycker att äckel-Emelie som människa är förkastlig. Som kreatur också.
Hade kanske gått med på att hon har ett människovärde om inte... se fortsättning i spoiler:

Och därför tycker du hon förtjänar att bli våldtagen eller tillochmed dö? Är det nån som är en hemsk och vidrig människa så är det ju DU och ingen annan...
Citera
2014-01-14, 22:03
Medlem
SnaskStefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Har kollat på hela säsongen (74 avsnitt) av Danmark PH 2013. Finns att se med svensk textning på tv6play.
Där censureras inte negerskämt, fyllor och taskiga intriger. De har allt ni vill se som vi inte får se eller har(!) sett i Sveriges version.

Bojkott på svenska versionen efter dagens avsnitt ... FYFAN!! Det där jag nyss såg skulle absolut inte sändas på rysk tv och anses som homo/trans-propaganda... Ironiskt att jag sa förra veckan att allt som fattades i den svenska PH är en transa och greenpeace'are. Får väl se om sistnämnda dyker upp snart också.

Dock censurerar dom naket i danska, vilket jag tycker är lustigt. Hela danska produktionen känns hundra gånger mer trovärdig, och inte som att ett gäng somaliska praktikanter håller i trådarna. Det är bättre klippt, mer spänning och BETYDLIGT bättre castat.
Citera
2014-01-14, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Och därför tycker du hon förtjänar att bli våldtagen eller tillochmed dö? Är det nån som är en hemsk och vidrig människa så är det ju DU och ingen annan...
Nej dö vill jag inte att hon skall göra. Då kommer jag aldrig få chansen att skratta henne rakt i ansiktet efter att negrerna haft sin lördagskväll med henne. Och hon kommer aldrig få känna besvikelsen när 8-12 gambianer frias i alla instanser då de inte haft uppsåt. Föreställ er följande i en tingsrättsförhandling:
"- Vaddå? Det var ju bara ett skämt...
- Ja vad fan, kan hon inte ta ett skämt eller?!
- Alla utom hon var ju med på det
"
Och så vidare.

Sedan dör hon väl om hon får AIDS, men inte så fort. Finns ju bra bromsmediciner...
Blir också bra. En lång, utdragen och plågsam död till det lilla äcklet!

Nej men allvarligt.
Jag gillar inte Emelie så värst mycket
Senast redigerad av Cimaron 2014-01-14 kl. 22:08.
Citera
2014-01-14, 22:14
Medlem
belieberns avatar
Efter att ha sett avsnitt 20:

Den nya tjejen verkade till en början vara ganska vettig. Fram till dess att hon avslöjade att hon inte berättat för sina nära och kära om sin sexuella innan hon gick ut i tv med det. Där föll hon som en sten.

Ganska självklart att det är Jesper F som kommer att ryka i morgon då jag inte ser någon annan anledning för Niklas att böla.

Joppes kommentar var sjukt dryg och äcklig. Fan nästan värre än själva handlingen.

Fan vad jobbig Emelie är. Hon och den nya Tobbe är bara för mkt. Sen att hon beter sig så jävla äckligt får en att nästan tycka att hon allt är värd att få sin bild ned-saggad.

Jeppe måste komma in igen ...

Folk som måste ut:
1. Emelie
2. Tobbe 2
3. Joppe
Citera
2014-01-14, 22:23
Medlem
mckillahs avatar
Hahaha billig är ju exakt vad hon är!! Nä Joppe borde sagt att han borde dratt satsen direkt i munnen likvärdigt med va dom gjorde med den nya killen som dom lurade i bollen.

Och det med att hela sverige kommer ogilla han tror det kan bli lite tvärtom i detta fallet, om han gjorde det så steg han lite i mina ögon då han iaf har insett vilket äckligt luder hon är.
Citera
2014-01-14, 22:27
Bannlyst
Är inte Samir ovanligt anonym hittills i kvällens avsnitt? Brukar ju synas väldigt mycket annars.
Citera
2014-01-14, 22:30
Medlem
Men att stoppa upp en boll i fittan och sen låta andra ha den i munnen utan vetskap, det är okej då?
DIN dumma jävla hora!
Citera
2014-01-14, 22:31
Bannlyst
Mia såg ju helt retarderad ut när jokern kom in, stå där som världens fån. Och ännu en bisexuell, bara bra när det handlar om en brud som åtminstone dricker kalla.
Citera
2014-01-14, 22:31
Medlem
Taokers avatar
Vad är det här för jävla skit?! Måste Sverige bestå av hälften bögar och hälften tjejer? Vi vita män är ju förfan helt förtryckta.

Den här nya killen... - VILKEN DJÄVULSKT ÄCKLIG JÄVLA JÄVEL

O hur fan snackar de där inne? "Seriöst" "Asså på riktigt" "På riktigt ja asså". Blir förbannad som FAAAAN.
Citera
2014-01-14, 22:35
Medlem
Min teori och förhoppning: Nya tobbe saggade på bilden som hämnd för fittbollen. Hade gjort min vecka att se hennes min efter att hon får veta det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in