2014-01-14, 21:15
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimpaen1
Någon mer än jag som ser likheten mellan mia och jar jar binks?

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20120404182411/starwars/cs/images/c/c0/Jarjarport.jpg

http://cdn01.nyheter24.se/74bfab6e0702021d0100005a008002bd01/2013/11/28/900297/n-409a2b40577d11e39b350ede7ca4daf7_8.jpg

Hahahahhahaahaha dagens!!
Citera
2014-01-14, 21:21
Medlem
Hoppas vid Gud, kung och fosterland att Emelie skadar sig riktigt illa eller får AIDS eller något. Hoppas hon blir gruppvåldtagen av 8 negrer och rejält piskad av dem också. Skulle skratta den dagen bilderna på en blodig och sönderslagen horäckel-Emelie Rydberg kommer ut. Hoppas minst lika mycket att hon läser det här. Äckelhora!
Citera
2014-01-14, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Hoppas vid Gud, kung och fosterland att Emelie skadar sig riktigt illa eller får AIDS eller något. Hoppas hon blir gruppvåldtagen av 8 negrer och rejält piskad av dem också. Skulle skratta den dagen bilderna på en blodig och sönderslagen horäckel-Emelie Rydberg kommer ut. Hoppas minst lika mycket att hon läser det här. Äckelhora!

Visst att hon är äcklig, men inte fan förtjänar hon det där....

Förstår inte hur hon kan bli arg när hon fick en av killarna att stoppa in rosa bollen i munnen... Det är väl fan värre?
Citera
2014-01-14, 21:27
Medlem
Ledarens avatar
Citat:

Lugna ner dig, du är en vidrig människa som vill att något sånt ska hända en person.
Citera
2014-01-14, 21:27
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Cimaron. Det var det bästa jag läst hittills i år! Kan inte annat än hålla med dig, hon är det vidrigaste som skapats på denna jord. Hoppas du läser, ditt äckliga jävla kreatur.
Citera
2014-01-14, 21:28
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Lugna ner dig, du är en vidrig människa som vill att något sånt ska hända en person.
Haha vafan, lugna ner dig själv.. Hon är såpass äcklig. Moralkärring.
Citera
2014-01-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Möjligt. Men jag skulle inte börja gråta om någon hade samma önskemål beträffande mig. Och det utgör en västenlig skillnad på mitt människovärde och hennes.
Hoppas det är 12 negrer förresten. Gambianer också med falukorvskukar som spräcker hennes tvåa så det sprutar blod och bajs...
Fast hon hade förmodligen gillat det och AIDS har hon kanske redan.
Citat:
Ursprungligen postat av BosseKnopp
Cimaron. Det var det bästa jag läst hittills i år! Kan inte annat än hålla med dig, hon är det vidrigaste som skapats på denna jord. Hoppas du läser, ditt äckliga jävla kreatur.
High-Five!!!
Citera
2014-01-14, 21:31
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Haha vafan, lugna ner dig själv.. Hon är såpass äcklig. Moralkärring.
Nej, man är ingen "moralkärring" för man tycker det är sjukt osmakligt att önska att en person blir våldtagen. Man är helt enkelt normalt funtad.
Citera
2014-01-14, 21:34
Medlem
Rangvalds avatar
Citera
2014-01-14, 21:36
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Nej, man är ingen "moralkärring" för man tycker det är sjukt osmakligt att önska att en person blir våldtagen. Man är helt enkelt normalt funtad.
Möjligt i din värld. Men inte i min, mina värderingar är inte samma som dina. Säg inte till mig vad som är rätt eller fel, eller normalt. Yttrandefrihet på riktigt va?
Citera
2014-01-14, 21:38
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Möjligt i din värld. Men inte i min, mina värderingar är inte samma som dina. Säg inte till mig vad som är rätt eller fel, eller normalt. Yttrandefrihet på riktigt va?

Är för yttrandefriheten, det är därför man kan säga att dina och Cimarons värderingar är moraliskt förkastliga.
Citera
2014-01-14, 21:39
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ja, du är helt fri att ha dina taskiga värderingar och visa din unkna människosyn helt öppet. Samtidigt kan jag nyttja min yttrandefrihet för att påpeka detta och tala om vad jag tycker är rätt och fel. Yttrandefrihet handlar inte om att få stå oemotsagd om du nu tror det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in