2014-01-14, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindtricks1
Fyfan, homo-hotell.

Nu byter jag till Danska, verkar vara mycket roligare att se än denna skit.

Hoppas fröidh/niklas vinner, får kika i tråden senare vem som vinner då.

over and out
+1 på Danska

Men seriöst överväger helt seriöst på att sluta kolla på det svenska nu. Både Niklas, Jesper och Joppe kommer åka ut förr eller senare om dom inte får någon immunitet. Alla tjejer älskar bögarna och Samir kan spela med Anja. Hoppas fan den nya tjejen som kommer imorgon inte är lika kåt på bögarna som dom övriga tjejerna är. Hoppas även att dom riktiga killarna inser att det är dags att börja ta ut bögarna eftersom dom är det största hotet just nu. Alla tjejer utom Anja skulle nog välja Tobbe x2 i en parceremoni just nu.

Ända anledningen att kolla vidare nu är ifall det är Samir som äntligen får ligga med Anja.

Till nästa säsong hoppas jag att dom skippar alla bög/bi killar, programet har blivit så mycket tråkigare sen Tobbe nummer 1 kom in och dagens avsnitt med Tobbe 2 var det sämsta i Paradise Hotels historia. Hoppas dom lyckas få ihop säsongens slut ändå.
Citera
2014-01-14, 02:10
Medlem
SpooN.s avatar
Har kollat på hela säsongen (74 avsnitt) av Danmark PH 2013. Finns att se med svensk textning på tv6play.
Där censureras inte negerskämt, fyllor och taskiga intriger. De har allt ni vill se som vi inte får se eller har(!) sett i Sveriges version.

Bojkott på svenska versionen efter dagens avsnitt ... FYFAN!! Det där jag nyss såg skulle absolut inte sändas på rysk tv och anses som homo/trans-propaganda... Ironiskt att jag sa förra veckan att allt som fattades i den svenska PH är en transa och greenpeace'are. Får väl se om sistnämnda dyker upp snart också.
Senast redigerad av SpooN. 2014-01-14 kl. 02:13.
Citera
2014-01-14, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
http://www.youtube.com/watch?v=fckrZ6wp9Us Nya deltagaren i gårdagens/kvällens avsnitt?

det är fan de
Citera
2014-01-14, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Har kollat på hela säsongen (74 avsnitt) av Danmark PH 2013. Finns att se med svensk textning på tv6play.
Där censureras inte negerskämt, fyllor och taskiga intriger. De har allt ni vill se som vi inte får se eller har(!) sett i Sveriges version.

Bojkott på svenska versionen efter dagens avsnitt ... FYFAN!! Det där jag nyss såg skulle absolut inte sändas på rysk tv och anses som homo/trans-propaganda... Ironiskt att jag sa förra veckan att allt som fattades i den svenska PH är en transa och greenpeace'are. Får väl se om sistnämnda dyker upp snart också.

Det är precis vad Paradise Hotel Sverige är: ett enda stort försök att normalisera folk med avvikande sexuell läggning. PK-kampanjen har pågått alltför länge nu. Jag köper det inte. Tröttsamt och genomskinligt. Finns ju inget land i världen som är så pass desperat som Sverige när det kommer till att promota folk som gömmer sig i garderoben. Tro inte att Sverige är "landet lagom" när det kommer till diskussioner om sexuell läggning. Den som tror det borde ta av sig foliehatten. Sverige är extremt och ganska långt från en demokrati när medel-Svensson blir matad med bög-propaganda genom alla sorters medier nuförtiden. Säger man emot blir man stämplad som "homofob". Man är antingen det ena eller det andra. Finns ingen gråzon i detta rike. Snart är sitter bögarna uppe på samma piedestal som judarna och banne dig om du försöker kritisera dem.

Det sista man gör i ett program som PH är att lägga in en bög. Snacka om att döda produktionen och höja förutsägbarheten. Det är en enda stor klassiker att killbögar dras till tjejer och ser straighta killar som skitstövlar/hot. Man visste i samma ögonblick som Thobias kom in att han skulle skapa band med tjejerna på nolltid då bögar tenderar att vara dramaqueens. Jag har sett mönstret tillräckligt ofta för att veta om att det inte är en slump. Inte ska väl Niklas ligga i sängen med Thobbe och prata om manikyr? Nu har produktionen två bögar i programmet och det var droppen för min del.

Nej, nu blir det danska PH framöver. Där har de både kvalitet OCH kvantitet. Dessutom undviker de att sprida vänstervridna värderingar av politisk art i programmet.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-14 kl. 02:37.
Citera
2014-01-14, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Jag lyckades dra igenom hela avsnittet med ad-blocker, andra gången nu.

Tatuerad. Skräll.

tatuerade brudar kan ju iof vara sjukt sexigt ^^
Citera
2014-01-14, 03:33
Medlem
Inget fel på tatuerade brudar, men ska man ha tatueringar så får man bete sig normalt för att inte falla i WT-kategorin.

Danska Paradise Hotel är ALLTID långt bättre än svenska, av någon jävla anledning. Produktionen där går in för mycket mer drama och gör allt för att underhålla. I svenska Paradise så händer det inte mycket. Känns mer som om man tittar på en random fest på Rhodos

Förövrigt, är det inte ganska random att båda männen som är bisexuella heter Thobias med H?

Men nä, in med Jeppe och lite snygga drama-donnor. Mer drama för fan!
Citera
2014-01-14, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoogentz
tatuerade brudar kan ju iof vara sjukt sexigt ^^

Måste vara bland det dummaste jag har hört och typiskt WT-talk. Regel #1: Alla passar inte i tatuering.

Du tycker förmodligen att det är sexigt för att du sett sexiga brudar i tatueringar. De hade varit sexiga även utan tatueringarna. Med andra ord spelar tatueringarna ingen roll utan bidrar högst som en extra upphetsande dimension hos en redan sexig brud.

Idag är tatueringar mainstream. Jag ser ned på människor som har tatueringar för att de försöker vara häftiga i desperat försök att inte uppfattas som tråkiga. Ett försök att fylla sitt liv (och sig själv) med mening. "Hemligheten" är att otroligt många hamnar i samma konsumtionsfälla och tror sig vara unika (kollektivt medvetande). Sorry to break the news but tattoo's don't change a sh*t about who you are and just make you less special nowadays.

Det mest patetiska är folk med inristade namn, personnummer etc. för att "minnas" personer. Min kritik till detta är:

*Minns man inte sina närmsta och måste tatuera dessa på sig är är man förmodligen helt dum i huvudet #guldfiskminne

*Skulle man förlora sitt minne så spelar det ingen roll om man har bokstäver/siffror tatuerade på armen då de är FRÄMMANDE. Man minns inte. Get it!?

Men aja, ska inte såga tatueringar för mycket nu. Då blir folk allt för sårade. Forumet badar säkert i tatuerade användare. Tatueringar är trots allt mainstream #degeneric. Ska ut och ta en cigg med ett stort segerflin.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-14 kl. 03:43.
Citera
2014-01-14, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porterbiff
Inget fel på tatuerade brudar, men ska man ha tatueringar så får man bete sig normalt för att inte falla i WT-kategorin.

Jaha, så det finns en tatuerings-hierarki (status) som är bunden till socialt beteende? Berätta mer hur du är mer unik än alla andra. #hipster #mainstream #sönderläst

Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-14 kl. 03:44.
Citera
2014-01-14, 04:32
Bannlyst
Paradise var så jävla mycket roligare med Jeppe, Dorota, Casanovan, Samir och rubbet under samma vecka. Samt att man slapp bögen 2 och att bögen 1 ändå var så rädd för jeppe att han höll käften hela dagarna. Nu händer det fan ingenting utan man tar tillbaka horan emelie, tönten joppe och ännu en jävla bög. Jag tänker fan inte se mer. Dagens avsnitt är fan lika tråkig och lam som årets farmen.

Vad fyller tjejerna för jävla funktion i huset? Meningen är ju att det ska vara intriger, men tex. Mia är ju bara där för att dricka och gulla med tobias. Aina är tråkig som fan med, Anja ser ju fan ut att lida av autism och Emelie ska vi fan inte ens snacka om. Sen blir det ju inte bättre av att alla är så jävla fula och bara vill hänga med varandra och dricka. Blir fan en walk in the park för vinnaren om man ska sammanfatta årets säsong lite senare.
Senast redigerad av anti-svensk 2014-01-14 kl. 04:34.
Citera
2014-01-14, 04:32
Medlem
ragingcows avatar
Undra vilka det är som har sex i nästa avsnitt? kan det vara anja och samir?
Citera
2014-01-14, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrosafisk
Hört talats om alkoholfria drinkar?

Edit: Dom hade ju kunnat komma med något bättre tema...

Ja det har jag. Jag tänkte inte på det eftersom att resten var så fejk. Det såg ut som han drack Niklas drink
Citera
2014-01-14, 08:23
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Blir denna säsong den första det blir bajspackning mellan två män?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in