Citat:
Ursprungligen postat av
snoogentz
tatuerade brudar kan ju iof vara sjukt sexigt ^^
Måste vara bland det dummaste jag har hört och typiskt WT-talk. Regel #1: Alla passar inte i tatuering.
Du tycker förmodligen att det är sexigt för att du sett sexiga brudar i tatueringar. De hade varit sexiga även utan tatueringarna. Med andra ord spelar tatueringarna ingen roll utan bidrar högst som en extra upphetsande dimension hos en redan sexig brud.
Idag är tatueringar mainstream. Jag ser ned på människor som har tatueringar för att de försöker vara häftiga i desperat försök att inte uppfattas som tråkiga. Ett försök att fylla sitt liv (och sig själv) med mening. "Hemligheten" är att otroligt många hamnar i samma konsumtionsfälla och tror sig vara unika (kollektivt medvetande). Sorry to break the news but tattoo's don't change a sh*t about who you are and just make you less special nowadays.
Det mest patetiska är folk med inristade namn, personnummer etc. för att "minnas" personer. Min kritik till detta är:
*Minns man inte sina närmsta och måste tatuera dessa på sig är är man förmodligen helt dum i huvudet #guldfiskminne
*Skulle man förlora sitt minne så spelar det ingen roll om man har bokstäver/siffror tatuerade på armen då de är FRÄMMANDE. Man minns inte. Get it!?
Men aja, ska inte såga tatueringar för mycket nu. Då blir folk allt för sårade. Forumet badar säkert i tatuerade användare. Tatueringar är trots allt mainstream #degeneric. Ska ut och ta en cigg med ett stort segerflin.