2014-01-13, 23:10
Medlem
Att Emelie och Jesper F inte sov ihop var en nyhet för mig. Lite oväntat då hon valde honom först.

Säkert någon som tröttnat på henne och därför sprutar sperma på bilden. Rätt åt henne. Sjukt vidrig tjej.

Än en gång fällde hon kommentaren "detta är det roligaste i mitt liv" stackare...

Niklas njöt verkligen av dragshowen.
Citera
2014-01-13, 23:14
Medlem
Haha ja alltså vad ska man säga...

Tycker att det har gått åt helvete för långt när man slänger in två "bisexuella" (nej de gillar självklart bara killar), släng in en genuspedagog också och tvinga alla att kalla varandra "hen" så kan ni byta namn från PH till PK. Inget emot homosexuella men hela idén är ju att killar och tjejer ska bilda par.

Oddset på att Thobias skulle vinna dragshowen kan inte ens ha gett pengarna tillbaka. Skulle inte bli ett dugg förvånad om vi får se Thobias x2 trycka på varandra i duschen.

Brudarnas logik? "Ja men nu passar vi på att bada topless när det inte är några killar här". Hmm, nej det lär nog inte vara några killar som ser era bröst...

Tyckte Emelie var vidrig innan men i kvällens avsnitt så måste hon slagit något slags rekord. Usch fy fan.
Citera
2014-01-13, 23:15
Medlem
Urijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colaglas
Är det någon som har några uppgifter på vem som hade saggat på emelies bild? Det var bland det bästa jag sett på länge haha

Skulle vara sjukt kul om det visar sig vara en anställd på hotellet som gjort det.

Inte för att jag vill verka för trångsynt, men killen som kom in i dag är fan pinsam. Är det så en man ska vara i dagens Sverige?
Citera
2014-01-13, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Det där med den rosa bollen var väl inte så jävla farligt. Kan tänka mig att man blir rätt uttråkad av att sitta där och uggla hela dagarna och då händer sådant här.

Nya snubben måste vara skådis, för mycket grejer som inte stämmer, de skulle aldrig släppa in en nykterist på PH och en skådis behöver en ursäkt för att inte dricka sig aprak varenda kväll. Dessutom är det hela grejen med att han delar rum med en snubbe och folk inte vet om han spelar som tjej eller kille.

I call bullshit.

Sov du genom avsnittet? Det var hans "tjej-jag" som inte drack. Efter han dragit av sig peruken drack han ju en drink. Han valde dessutom Emelie som partner i slutet...
Citera
2014-01-13, 23:21
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollsan
Sov du genom avsnittet? Det var hans "tjej-jag" som inte drack. Efter han dragit av sig peruken drack han ju en drink. Han valde dessutom Emelie som partner i slutet...

På intervjun på Aftonbladet så säger han att han är nykterist och ska inte ha sex inne i huset.
Citera
2014-01-13, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JogaBonito
Fyfan vad thrashig Emelie är. Kan vara den äckligaste personen jag sett

Class can't exist without trash (vilket fortfarande inte svarar på gåtan hur Emelie kan jobba på Hugo Boss Arlanda)
Citera
2014-01-13, 23:23
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:

Kasta inte glas i stenhus.
Citera
2014-01-13, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CombatCow
Är det bara jag som tycker Mia är pittögd?

Nej, det har nämnts ett dussintal gånger tidigare i forumet av andra deltagare. Att du också tycker det styrker bara tesen.
Citera
2014-01-13, 23:28
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:

Hört talats om alkoholfria drinkar?

Edit: Dom hade ju kunnat komma med något bättre tema...
Citera
2014-01-13, 23:31
Medlem
berra17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Class can't exist without trash (vilket fortfarande inte svarar på gåtan hur Emelie kan jobba på Hugo Boss Arlanda)

Legat med chefen/cheferna?
Citera
2014-01-13, 23:32
Medlem
I slutet av dagens avsnitt fick man se trailern till nästa avsnitt.
I trailern var det oxå ett par som pökade under täcket.

Vilka tror ni att det var som pökade?
Citera
2014-01-13, 23:33
Medlem
Oformads avatar
Jesper och Jesper börjar kännas som outcasts nu när Jesper har lämnat.

Vad är oddsen att en tjej ska hitta till dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in