2014-01-29, 11:23
Medlem
Veasellls avatar
Jokern kommer ikväll. Jokern är inte vem som helst utan Gurkan från Big Brother. Tydligen ska han direkt efter ingång ha startat värsta jävla bråket med Jesper Fröidh, då Jesper betett sig som den lillkille han är.
Vill ni veta vilka som åker ut ikväll pm:a
Citera
2014-01-29, 11:47
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icedancer24
Det par som förtjänar att vinna är Niklas och Aina då dem varit med från vecka 1 och aldrig åkt upp. Produktionen har dessvärre riggat spelet så att Fröidh-skiten ska vinna.
Man har märkt från början att dem vill bygga upp nån slags underdog story med att han är 35 år, äldst i huset och allt det här. Tror faktiskt att Samir och Anja inte ville ta tillbaka den hemliga gästen från början, men att producenterna klev in och sa till dem att dem verkligen vill att gästen ska komma tillbaka i spelet och ändrade därför deras beslut.

Märkte ni en sak när Samir och Anja skulle rösta.
Då sa Samir: Nej, fan det går inte. Vi kan inte ta in en ny.
Anja svarade: nej nej, det kan vi inte. Det...
Sedan klipptes det till när Jeppe får veta att han ska välja ut en.
Det höll på ett tag med dom övriga, sedan tillbaka till Samir och Anja.
Då har Anja helt plötsligt bytt uppfattning och säger: men vi borde kanske ta in han ändå.
Samir: ja, varför inte (typ)
sedan höll dom på att mäta och så vidare.

Sjukt tydligt att produktionen va med och lirkade där.
Citera
2014-01-29, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Detta var det löjligaste hittills! Först får Jeppe makten att kasta ut Nicklas, men nej, produktionen får kalla fötter och ser till så att Joppe åker istället.

Så fruktansvärt meningslöst hela "spelet" är. Produktionen vet ju hela tiden hur alla deltagarna tänker och har hela tiden chansen att ändra på förutsättningarna om deltagarna tycker "fel", eller gör "fel", och de visar tydligt att de också gör det när de känner för det.

Jo, visst är det så men samtidigt så skulle det varit fruktansvärt orättvist om Niklas gått åka där. Han är den som har spelat överlägset bäst genom hela tävlingen och den ENDA som aldrig åkt ut. Sen att produktionen tagit tillbaka varenda jävel satte ju såklart Niklas i skiten så trots allt rättvist att han också fick en andra chans.
Citera
2014-01-29, 12:17
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenken
Jo, visst är det så men samtidigt så skulle det varit fruktansvärt orättvist om Niklas gått åka där. Han är den som har spelat överlägset bäst genom hela tävlingen och den ENDA som aldrig åkt ut. Sen att produktionen tagit tillbaka varenda jävel satte ju såklart Niklas i skiten så trots allt rättvist att han också fick en andra chans.

Fast Aina och Anja kan ju knappast klassas som att ha åkt ut. Man kan säga att dom var 10 tjejer från början som skulle bli 5. Dom har ju varit med sen första parceremonin osv. Ganska löjligt o påstå att dom åkt ut ur tävlingen.
Citera
2014-01-29, 12:23
Medlem
Memnoks avatar
Nu har jag tröttnat på den svenska versionen av PH, fy fan vad dåligt det är. Man har totalt producerat sönder programmet och det finns väl inte en enda person som har blivit utspelad på ett normalt sätt utan att få en andra chans av produktionen om de inte har varit dödstråkiga. Det blir så genomskinligt och löjligt när det är uppenbart att deltagarna inte kan göra något för att stanna på hotellet förutom att göra sig intressanta för producenterna.

Kan visserligen ha att göra med att deltagarna i år är sällsynt efterblivna, Samir och några av de andra verkar behöva få förklarat för sig vad som händer hela tiden, det är lite svårt att spela ett spel då.

Jag kommer att titta på sista avsnittet för att se vem som vinner och om det blir en person som snor pengarna men nästa säsong kommer jag att skippa.

Tack tv6 för att ni har förstört ett i grunden intressant programkoncept. Folk tittar inte på programmet för att se guppande täcken och "snygga" wt-människor. Det är spelet som är det intressanta i PH, annars kan man lika gärna titta på big brother.
Citera
2014-01-29, 12:24
Medlem
Heavenlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenken

Jag tyckte Thobias sa något i början av avsnittet till Jeppe, typ "jag ger det till dig". Och så tar Jeppe på sig särken och får uppdraget. Var det då egentligen Thobias som skulle vara oraklet? För det kan ju vara därför produktionen tog bort makten ifrån Jeppe? För Thobias hade ju lätt valt att ta ut Joppe, vilket verkar vara det som produktionen ville?

Angående scenen med Anja och Samir så kan det ju vara så enkelt att producenterna säger något i stil med "när ni har bestämt er så låtsas först att ni valt det motsatta alternativet". Blir bättre TV på det viset kan jag tänka mig.
Citera
2014-01-29, 13:02
Medlem
Jag förstår inte syftet med att ha med en ensam bög i programmet. Thobias må hävda att han är bisexuell, och förmodligen var det väl så han lurade sig in i programmet, men det är alldeles uppenbart att han inte är intresserad av någon av tjejerna och att ingen av tjejerna är intresserad av honom på det sättet.

Då det inte finns några andra bögar i huset gör det honom till en helt asexuell figur och då fallerar hela programidén som bygger på att det skapas olika par lite. Det vore mycket dråpligt om han gick och vann.
Citera
2014-01-29, 13:27
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavenly
Jag tyckte Thobias sa något i början av avsnittet till Jeppe, typ "jag ger det till dig". Och så tar Jeppe på sig särken och får uppdraget. Var det då egentligen Thobias som skulle vara oraklet? För det kan ju vara därför produktionen tog bort makten ifrån Jeppe? För Thobias hade ju lätt valt att ta ut Joppe, vilket verkar vara det som produktionen ville?

Thobias fick, i egenskap av gud, i uppdrag att ge oralkeltiteln till någon och då valde han Jeppe.
Citera
2014-01-29, 13:34
Medlem
BoysNoizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Jokern kommer ikväll. Jokern är inte vem som helst utan Gurkan från Big Brother. Tydligen ska han direkt efter ingång ha startat värsta jävla bråket med Jesper Fröidh, då Jesper betett sig som den lillkille han är.

Ärligt talat blir jag inte ens förvånad om detta stämmer. Iallafall, Niklas och Aina är dom enda värdiga vinnarna. Om man nu kan vara en "värdig" vinnare i Paradise Hotel. Dock unnar jag Jeppe en vinst eftersom han fuckat upp programmet och varit mest underhållande medan de andra har varit så jävla konflikträdda.
Citera
2014-01-29, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll

Vad har denna gurkan för facebook eller instagram? Skulle vara intressant om han är vän med nån PH deltagare
Citera
2014-01-29, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 901an
Bara jag som hoppades på Björn?

ja
Citera
2014-01-29, 14:11
Medlem
hararjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestarchild
Vad har denna gurkan för facebook eller instagram? Skulle vara intressant om han är vän med nån PH deltagare

https://www.facebook.com/gurkan.gasi.52?fref=ts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in