Citat:
Ursprungligen postat av
ParadiseWHOREtel
Lilla vännen, håll dig försäkringar och sälj dem till någon som behöver dina försäkringar. Du är inte "alla" och du kan bara stå för din åsikt. Du har inget kollektivt medvetande även om du gärna anser dig ha ett. "Flera" har inte alltid rätt bara för att de är fler till antalet. Nu har jag lärt dig något nytt för idag. Sov på det.
OT nu:
Verkar bli väldigt stelt nu inför slutet när det finns par som håller tight. Joppe hänger löst då han är i solo och dessutom färskast av alla deltagare. Det som är bra är att programmet kräver att deltagare ska åka ut ända till finalen (#obvious) vilket öppnar upp för ännu fler backstabbings närmaste tiden = drama? Kan bli väldigt bråkigt mellan Niklas och Aina som det ser ut men med ett par bärs i fjortisen så kan Niklas vattenpumpa henne i poolen igen. Emelie kan vara väldigt lurig tror jag så Fröidh borde passa sig. Vad tror ni?

Vid tanke på hur neurotisk Aina varit i de avsnitt jag sett, så tror jag inte Aina släpper sitt hay i första taget.
Tror snarare Joppe har all chans om han går till Aina. Känns som Om en ny tjej behöver komma in åt Niklas. Alternativt är att ta Emelie från Fröjd, borde inte vara svårt, men tror Niklas vill ligga lågt om möjligt.