2013-12-21, 14:17
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 223355
Min känsla är att allt är mer eller mindre manus. De flesta intriger känns för uttänkta. "Om x knullar x, blir x och y ovänner och då står x säkert och y åker ut", osv. Har svårt att se att programmet skulle bli lika underhållande om medverkande inte hade något manus.

Kan någon bekräfta/dementera?

Å andra sidan är det scenariot inte så svårt att räkna ut. Samir som hade sagt att han var kär i Anja hade sex med en annan. Klart man kan räkna ut att Anja blir arg. Dock gick det ju inte helt enligt planerna ändå då Anja fortfarande ville ha kvar Samir, men ändå.
Citera
2013-12-21, 14:25
Medlem
Raxzxs avatar
Deltagarna:

Jeppe:

Grott-människa som förmodligen har lägre iQ än neandertalarna hade, han har inte utseende
eller en skön personlighet samt att han har pottfrilla: * http://kakafoni.se/wp-content/uploads/mitt.jpg

"Pottfrillan och mittbena såg man på tidiga 90-talet."

Sen försöker han väga upp sina brister genom tatueringar och en vältränad-kropp, han hatar
även "Aina"(polisen) så lite "Bad-pojke" är det över han. Förmodligen är det dessa punkter
som gör att han överhuvudtaget får ligga.

Jesper.f:

Första gången jag såg han tänkte jag vad fan gör en 35årig snuskgubbe i ett program som
ska handla om 20åriga snyggingar som har samlag?

Sen tyckte jag att han var ganska skön, men det var ett svagt moment av mig.
Han är helt Klart för mycket, tror att han är snällast i världen osv.

Emelie:

Tjejen som vid 10års åldern tittade på paradise-hotel och sa till sin mamma:
"När jag blir stor ska jag ha silikon och vara med i paradise-hotel"
Hon valde redan vid 10års åldern att hon skulle bli en "hora" så att hon knullade med
Samir på grund av spelet kom ju inte direkt som någon chock.

Att tillägga: Hennes salami-vårtor är vidriga, tv3 skulle göra Svenska folket en tjänst om
dem censurerade dem.

Paow:

"jag har inte tänkt så mycket för jag har haft så jävla ont i huvudet av allt tänkande"

Är det enda förutom allt knullande, som man har sett av Paow i paradise-hotel, vilket gör det
svårt att bedöma henne.

Det var deltagarna.

Anledningen till att jeppe och Niklas slickar Mister Fröidhs röv är ju för att han är mest omtyckt
och blir man gillad av den som är mest omtyckt så står man starkare i spelet.
Utan Fröidh blir nog inte Jeppe långvarig, så det optimala är att Fröidh lämnar så snabbt
som möjligt så att Jeppe sedan kan åka ut.

Så vem vinner, förhoppningsvis kommer det någon sjuk twist i slutet som gör att ingen
vinner, men man lever på hoppet.
Citera
2013-12-21, 14:39
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Största kritiken: tjejerna är fan inte så jävla snygga asså.
De är ju helt i klass med killarna. Inget ögongodis bland herrarna heller.

Niklas: snygg i både tryne och kropp.
++++
Samir: ser ut som vilken förortsblatte som helst. Små, obehagliga grisögon dessutom.
++
Albino-Jeppe: han är så ful och äcklig att jag får rysningar. Gult hår i en frisyr som gud glömde, halvöppen mun helatiden som om han hade en svår hjärnskada (vilket han säkert har) och den vidriga skånska på det.
-
Pedofil-Jesper: ser egentligen helt normal ut, men ticksen får mig tänka på tjackskador.
+++
Thobias: läste på hans blogg tror jag att han är 185cm lång och väger ca 68 kg, hur kan man ändå lyckas se så lönnfet och plufsig ut? Som en tonårspojke som just börjat ed hormonbehandling inför ett könsbyte. Skulle fortfarande välja honom framför Albino-Jeppe.
+
Jesus-Jesper: sådan ringar under ögonen får jag också när jag supit och knarkat i veckor. Fet och grisnäsa på det. Irriterande vokabulär - najs. Extra många minus får han för cash is king tatueringen, den människan har aldrig sett cash.
+
Sebastian: OK, en neger med skum dialekt. Inte ful eller snygg egentligen. Vanlig människa.
++
Björn: Ser ut som Anja (hängande ögon) vilket är ett stort minus, såg annars ut som folk gör.
+++

Nu snackar vi inte om deras personligheter, för då åker alla på fem minus.
Senast redigerad av ÄlskaMig 2013-12-21 kl. 14:48.
Citera
2013-12-21, 14:44
Medlem
Thobias förklarar sitt val på Instagram:
Jag FÖRSTÅR ER! Jag är lika arg på mig själv för vad som hände! Ta det lugnt, Paradise är inte över & jag och @juniorsofficial är fantastisk bra vänner. Älskar honom, allt kommer bli bra vänner, jag lovar er ❤️ hata mig inte 😭 självklart skulle jag tagit ut grisen Jeppe, det var min tanke. Men jag fegade ur, tänkte att vi kommit så kort i programmet och att dom antagligen kommer tillbaka. Jeppe är inte lite hotfull och jag visste att jah och Samir skulle hålla ihop även om han kommer tillbaka. Förlåt 😢❤️ #paradisehotelse
Citera
2013-12-21, 16:22
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
Björn: Ser ut som Anja (hängande ögon) vilket är ett stort minus, såg annars ut som folk gör.

Nu snackar vi inte om deras personligheter, för då åker alla på fem minus.

Anja ser ut som en väldigt ledsen hund med sina ögon.
Citera
2013-12-21, 17:06
Medlem
ragingcows avatar
Tycker att jesus-jesper ser ut som tomas brolin han passar verkligen inte in i en sån utseendefixerad dokusåpa som paradise hotel.

Emelie: kan tänka mig att hon blir en av de i raden dokusåpa deltagare som det går utför i livet efter programmets slut, hon känns väldigt destruktiv , knullar/blir slickad av en kille hån hatar, flashar silikonbrösten non stop och super sig redlös så att en ur hotellpersonalen får hjälpa henne.

Jesper F: Verkar vara som ett litet barn som vill bekräftelse genom att vara de vuxnas kelgris.

Jeppe: Hade inte Bruce willis ihjäl han i Die Hard?

Mia: En tråkig skelögd Marcus Birro kopia.

Aina: Som ser rätt så oskyldig och pryd ut men som är den enda tjej som har haft sex med två killar, sen så kastar hon sten i glashus när hon skällde ut samir när hon själv knullar med den kille som hennes bästis var kär i.

Thobias: En smalfet bög som lurade sig in i programmet pga av att utger sig för att bisexuell.

Niklas: Skön kille som botar tjejernas sexuella frustration.
Citera
2013-12-21, 18:53
Medlem
raxmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxzx
Deltagarna:

Jeppe:

Grott-människa som förmodligen har lägre iQ än neandertalarna hade, han har inte utseende
eller en skön personlighet samt att han har pottfrilla: * http://kakafoni.se/wp-content/uploads/mitt.jpg

"Pottfrillan och mittbena såg man på tidiga 90-talet."

Sen försöker han väga upp sina brister genom tatueringar och en vältränad-kropp, han hatar
även "Aina"(polisen) så lite "Bad-pojke" är det över han. Förmodligen är det dessa punkter
som gör att han överhuvudtaget får ligga.

Jesper.f:

Första gången jag såg han tänkte jag vad fan gör en 35årig snuskgubbe i ett program som
ska handla om 20åriga snyggingar som har samlag?

Sen tyckte jag att han var ganska skön, men det var ett svagt moment av mig.
Han är helt Klart för mycket, tror att han är snällast i världen osv.

Emelie:

Tjejen som vid 10års åldern tittade på paradise-hotel och sa till sin mamma:
"När jag blir stor ska jag ha silikon och vara med i paradise-hotel"
Hon valde redan vid 10års åldern att hon skulle bli en "hora" så att hon knullade med
Samir på grund av spelet kom ju inte direkt som någon chock.

Att tillägga: Hennes salami-vårtor är vidriga, tv3 skulle göra Svenska folket en tjänst om
dem censurerade dem.

Paow:

"jag har inte tänkt så mycket för jag har haft så jävla ont i huvudet av allt tänkande"

Är det enda förutom allt knullande, som man har sett av Paow i paradise-hotel, vilket gör det
svårt att bedöma henne.

Det var deltagarna.

Anledningen till att jeppe och Niklas slickar Mister Fröidhs röv är ju för att han är mest omtyckt
och blir man gillad av den som är mest omtyckt så står man starkare i spelet.
Utan Fröidh blir nog inte Jeppe långvarig, så det optimala är att Fröidh lämnar så snabbt
som möjligt så att Jeppe sedan kan åka ut.

Så vem vinner, förhoppningsvis kommer det någon sjuk twist i slutet som gör att ingen
vinner, men man lever på hoppet.

E-type:

Fantastiskt framhävd strupe vid live framträdanden. Alltid en snygg duo b-rudar runtomkring sig. Eget matställe med bara VIKINGATEMA, FATTAR DU? VIKINGAR! En Gud i sängen(oppa-viking-style) Grym autotune, bäst i världen. Snyggt långt hår, ryktas att han duschar det i ÄKTA mjöd. Knullade först på hotelet innan produktionen hade börjat. Vinner.

2 saker som gör E-type till en vinnare i Paradis hotellet:

Lätt att få med sig brudarna: http://www.ladda-upp.se/bilder/dojbezyekhynrw/

Attityd som en riktig douchébag: http://nojesguiden.se/sites/default/files/e-type.jpg

Nicklas eller Jesper vinner av killarna. Anja eller Mia av tjejerna.
Senast redigerad av raxmouse 2013-12-21 kl. 18:56.
Citera
2013-12-21, 19:22
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
De är ju helt i klass med killarna. Inget ögongodis bland herrarna heller.

Thobias: läste på hans blogg tror jag att han är 185cm lång och väger ca 68 kg, hur kan man ändå lyckas se så lönnfet och plufsig ut? Som en tonårspojke som just börjat ed hormonbehandling inför ett könsbyte. Skulle fortfarande välja honom framför Albino-Jeppe.
+

Om man kollar på lite nyare bilder på honom från ex hans Instagram så ser han ju smalare (och bättre) ut nu än under hans medverkan i PH.
Citera
2013-12-21, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrosafisk
Om man kollar på lite nyare bilder på honom från ex hans Instagram så ser han ju smalare (och bättre) ut nu än under hans medverkan i PH.

Vad heter han på Instagram?
Citera
2013-12-21, 20:34
Medlem
Raxzxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raxmouse
E-type:

Fantastiskt framhävd strupe vid live framträdanden. Alltid en snygg duo b-rudar runtomkring sig. Eget matställe med bara VIKINGATEMA, FATTAR DU? VIKINGAR! En Gud i sängen(oppa-viking-style) Grym autotune, bäst i världen. Snyggt långt hår, ryktas att han duschar det i ÄKTA mjöd. Knullade först på hotelet innan produktionen hade börjat. Vinner.

2 saker som gör E-type till en vinnare i Paradis hotellet:

Lätt att få med sig brudarna: http://www.ladda-upp.se/bilder/dojbezyekhynrw/

Attityd som en riktig douchébag: http://nojesguiden.se/sites/default/files/e-type.jpg

Är det något önske-tänkande från din sida?

Om jag fick önska in någon skulle min röst mer gå till:

Markoolio: Han är en skön finsk-man därav kan han förmodligen dricka rejäla mängder sprit han har även mer brudar än E-type, då E-typ är någon låtsas rockare med längre hår än brudarna han umgås med, därför går han helt enkelt bort hos tjejerna.

Men Markoolio skulle nog inte ställa upp då han är sambo samt har två barn med den här skönheten:
http://www.bloggportalen.se/blogportalimages/avatars/originals/114443.png

Citat:

Personligen använder jag mig inte av ordet "hora" så ofta och som du kanske såg använde jag mig av citat-tecken när jag i detta fall gjorde det.

När man bedömer ett program som går ut på utseende-fixering är det kanske inte så konstigt att man just bedömer deltagarna genom utsidan.

Som du själv säger är mister grott-man den enda som spelar ett spel i huset / ger sken till att göra det. Sen vet man aldrig kanske är det någon som spelar i hemlighet?

Citat:
Nicklas eller Jesper vinner av killarna. Anja eller Mia av tjejerna.

Ingen av dem nämnda "vinnarna" hoppas jag vinner gör dem det är det skandal.
Senast redigerad av Raxzx 2013-12-21 kl. 21:18.
Citera
2013-12-21, 20:47
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxzx
Ingen av dem nämnda "vinnarna" hoppas jag vinner gör dem det är det skandal.

Varför skulle det vara skandal ifall Nicklas eller Jesper vinner? Skulle väl snarare vara skandal ifall t.ex. Samir eller Thobias (som är ogillad av alla killar) vinner.

Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Ta på dig foliehatten och göm dig i garderoben. Dina argument är hur skeva som helst, eftersom en person som Jesper F med enormt behov av bekräftelse och uppmärksamhet söker till PH är det fake?..

Tidigare säsonger har till stor del blivit styrda av produktionsbolaget, åtminstone parceremonier. Intriger skapas ofta per automatik efter ett par veckor och alkohol med i bilden. Bara att läsa på diverse bloggar. Framför allt en dansk deltagare som jag inte kommer ihåg namnet på beskrev det väldigt bra.
Senast redigerad av Cpt.Obvious 2013-12-21 kl. 20:50.
Citera
2013-12-21, 21:38
Medlem
Raxzxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Varför skulle det vara skandal ifall Nicklas eller Jesper vinner? Skulle väl snarare vara skandal ifall t.ex. Samir eller Thobias (som är ogillad av alla killar) vinner.

Det finns ingen som heter "Nicklas" i paradise och Jesper är så långt ifrån den stereotypa Paradise hotel deltagare man kan komma just därför skulle det vara skandal.

Tjejerna nämnde du inte och där tror jag inte att jag behöver förklara mig.

Samir åkte för övrigt ut i det senaste avsnittet, verkar vara väldigt många som missat den "nyheten".

Thobias är ju dock gillad av alla tjejer, vilket utgör 50% av deltagarna i huset. Samt kan det spel-mässigt vara bättre att ha tjejerna på ens sida istället för killarna, tror inte Thobias kommer bilda par med en kille om man säger så, även om han har den läggningen.

Däremot blir jag inte förvånad om Niklas och Fröidh blidar ett par och hamnar i final tillsammans.
Där dem förlorar mot Dorota, japp hon kommer in i avsnitt 30 och vinner hela rubbet.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in