"
Raxzx"å alla dessa påhoppare hör väl till "flashbackmentaliteten"(kanske blir ett läkarbegrepp en vacker dag.), men att kalla folk grottmänniskor, horor, negre, fetton....fula bröstvårtor? alla andra utseendefixerade synpunkter, är det någon dålig självkänsla hos er själv som gör det relevant? När till och med en moderator ska hålla på
Men, om jag ska betygsätta "spelet"(som det handlar om) så lyder dom nuvarande deltagarna:
Tattoo-Jesper:
Alfahanen. Lite för naiv ibland dock. Har en del uppkäftiga och spydiga kommentarer som jag tror kommer vara till en nackdel. När han kommer spela(smöra) i resterande del så kommer det bli svårt om han tvingas stå med någon annan, förutsatt att han inte byter pulla med Jesper F.
Spelar spelet bäst just nu och skulle man kröna en kung inne i huset(av hierarkieska definitioner) så är Jesper Kung just nu.
Jesper "rimmästarn" Fröjdh(rim kan betyda två saker och jag tror han är bra på båda, he he, see what I did there?

)
Snuskig karl. Snackade väl rövsex första eller andra avsnittet vid frukosten? hahaha way to go bro! Klart hon knappt vill hålla hand med dig då.
Helt klart en av dom roligaste. Dock en smula "bitch" åt ena alfagänget men han vet gynnar han. Han trivs också att inte vara "alfa", han är mer en Joker. E-type hade anställt Jeppe F som joker under...vikingatiden? Ja medeltiden hade han vart joker iaf
http://img.joke.co.uk/images/products/jmw-v3/large/67118.png 
Schyst partypolare, skulle säkert bli en bra familjekarl.
Har potential att vinna men hans ödmjukhet kan också bli ett problem.
Samir:
Klockren snubbe. En urtypisk partykille som alltid får attention runt sig. En riktig "fotomodel" och då är jag långt ifrån bög men killen utstrålar ju fullkomligt fotosyntes, lol. Hade säkert vunnit om han inte blev sugen på Emelie. Vem klandrar dom 1650g??? Jag skyll på pattarna iaf. Finns inte mycket mer att tillägga att han är den man mest fastnar för, stöpt ur en egen form som sagt.
Emelie:
Vill vinna spelet och dricka sprit. Falsk och hal. Lojal mot Jesprarna dock. Har inte fått så många intryck av hon för att göra en mera uppfattning, brösten är redan nämnda. Hennes glädje när spelet går sämre för andra kommer slå tillbaka, hon känns desperat.
Nicklas:
Tjejernas gode prins(korv) som tabbade sig lite sist då han skälde ut Anja men annars har han nog ett gott öga hos alla. Verkar vara en svärmorsdröm. Är han en duktig snickare(har ingen aning om vad nån deltagare gör förutom bloggerskan) är han DEFINITIVT en svärsmorsdröm.
Kommer dock bli strypt av Anna-Karin om hon dyker upp igen(
Allt kan hända i paradiset.
).
Har potential att vinna.
Thobias:
Sa sig haft ett förhållande med män tidigare, gillar kvinnor annars med.
Jag tror han kör på bögkortet lite för mycket. En såndär "gayfriend" som tjejerna kan prata med. Bakom kameran framstås han som en egoistisk slug typ som spelar spelet. Hade han varit smart sist hade han dock ställt sig och vid Pao(som han dessutom vill ligga med, har han sagt) men han valde Anja vilket jag personligen tycker var lite fegt, det hade gynnat spelet och ställt till med en intressan situation...samtidigt stod väl JesperJoker lite väl åt höger för att han skulle klämma sig in?

Nog för att han är nätt och jämn. Thobias alltså.
Kommer troligtvis inte vinna, för feg.
Mia
Borde legat med Jesper om hon haft lite stil. Har inget speciellt intryck av hon mera än att hon gillar att festa. Har potential att vinna.
Aina
Snygg rumpa? Oja. Smart? Nja. Ögonen speglar självsäkerhet dock.
Har spelat lite i skymundan och glidit med allt för lätt(rumpans orsak?). Sådär sockersötrig, men ändå sötbitchig, kommer inte gynna utfallet av spelet. Jag tvivlar på Aina men vem fan vet? Hon gillar ju pirater.
Paowolina:
Bloggarska som antingen fick förfrågan om lite cash vid sidan av eller gjorde ett smart "blogg-move" för att få lite mer uppmärksamhet till verksamheten(...bloggen.). Spelar spelet mest laidback, har funnit Alfahanen och ligger säkert(HE HE, see what I did there?. Skulle hon skiljas så hittar hon en ny partner relativt enkelt. Hon verkar omtyckt och snackar oftast ärligt vilket kan göra henne till en potential vinnare men jag tvivlar på att hon kommer kunna spela spelet som Kung Jesper gör, hon glider trotsallt bara med. Söt tjej.
Anja:
Ingen potential vinnare. Tjurig över Samir's lille dill med Emelie. Tycker hon faktiskt blev mer ägd av Emelie än Samir.
Men, jag ska inte klandra hon...hon blev väl lite förtjust i Samir och det tror jag han blev i hon också. Men samtidigt hade Samir ett val och han tabba sig. Hade Emelie blivit sårad men ändå velat fortsätta spela spelet skulle hon fortsatt spela med Samir och det vet hon. Kanske försökte hon få Thobias att ställa sig vid Paow men det lät ju inte så efteråt. Snäll tjej, kattögon.
Jag har dock märkt att jag försöker imitera hennes uttal av ord(hon låter speciellt!!!) och jag fattar inte hur hon vinklar bakre tungan?
Joppe:
tänker direkt från forna tider då man hade alla möjliga slang till braj, "ska do me å röka en joppe?"

...längesen jag hörde ordet. Heter han Joppe? Skönt namn!
Har ingen potential att vinna dock. Kom in för sent. Vågar inte ta för sig riktigt. Känns sm en regular everyday normal gu(
http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw) Verkar vara en schyst dude som droppar något roligt ibland, men som sagt, ingen alfa, kommer lunka på och hoppas vinna immunitet. Skulle lätt suttit på en pubb i göteborg å tjötat skit med han.
Vet inte om jag har glömt någon.