2013-07-26, 16:49
Medlem
Caparzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valfrid
Jays har ju gått som tåget

I Santiago de Compostela eller? 80 pers kolade och föraren körde på tok för snabbt. Jays vaxvingar kommer att smälta då de stiger för nära solen.
Citera
2013-07-26, 22:09
Medlem
Harry_s avatar
Köp Guideline
Citera
2013-07-27, 01:04
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Köp Guideline
kan du inte utveckla lite?
Citera
2013-07-30, 10:42
Medlem
Bartix12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartix12
Cefour!

Tillverkar vinglas med vin i som finns att köpa på systembolaget.

Grattis till de som hoppade på Cefour i Februari, upp 52% idag. Finns säkert de som sitter ännu bättre!
Citera
2013-07-31, 23:28
Medlem
Hoppas ingen luras in i Valfrids skräpbolag Emotra. från 9,25 till 7kr på två dagar och lär falla vidare till 3kr.
Citera
2013-07-31, 23:30
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Hoppas ingen luras in i Valfrids skräpbolag Emotra. från 9,25 till 7kr på två dagar och lär falla vidare till 3kr.
Nej då, vi som var tidiga kunde sälja av efter det lilla ruset med ett tiotal % avkastning på ett par dagar
Citera
2013-08-01, 12:32
Medlem
CheckMyBrains avatar
Citat:
Grattis till de som hoppade på Cefour i Februari, upp 52% idag. Finns säkert de som sitter ännu bättre!

Nedrans! Såg nyligen reklamen för de glasen och tänkte att det där faktiskt var en lysande idé.
Tankegångar om det är försent att hoppa på tåget eller om den har mer att ge?
Ska kolla upp det bolaget omedelbums!
Citera
2013-08-01, 14:05
Medlem
Bartix12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheckMyBrain
Nedrans! Såg nyligen reklamen för de glasen och tänkte att det där faktiskt var en lysande idé.
Tankegångar om det är försent att hoppa på tåget eller om den har mer att ge?
Ska kolla upp det bolaget omedelbums!

Jag tror det är ett bolag som kommer gå starkt i framtiden, det är ju fortfarande i början utav sin karriär.
När grannarna börjar köpa hem sådant till helgen så är du nog glad att du köpte in dig under 1 krona
Citera
2013-08-01, 16:34
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Fortnox!
http://www.fortnox.se/

Citat:
Ursprungligen postat av challeh
Berätta gärna varför du tror på företaget.

Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem
Jag antar att det var det han försökte göra. Från början tog jag det för spam vilket kändes konstigt med tanke på vem som postade men sedan kom jag att tänka på att det antagligen var produkten han gillade så att säga. Finns väl många som köper aktier i bolag vars produkter de gillar/använder/känner till/tror har en framtid.

Nu var det flera månader sedan som jag sålde men vill bara sticka in huvudet och säga att jag hade rätt.
100 % vinst.

Klappat och klart.
Citera
2013-08-01, 20:27
Medlem
Antabus12s avatar
Citat:

Har blivit hånad av mina vänner när jag bjudit dem på det vinet. Känns ganska så bra nu, hoppas bara att inget otippat dyker upp på DD
Citera
2013-08-01, 20:36
Medlem
Citat:
Jag tror det är ett bolag som kommer gå starkt i framtiden, det är ju fortfarande i början utav sin karriär.
När grannarna börjar köpa hem sådant till helgen så är du nog glad att du köpte in dig under 1 krona

Det finns väl ingen som är vid sina sinnes fulla bruk som skulle köpa hem dylika produkter för att konsumera hemmavid? Det måste väl ända vara en produkt som är tänkt att säljas vid diverse evenemang där syftet främst är att få i sig alkohol för att bli berusad. Såsom festivaler och dylikt.
Citera
2013-08-02, 14:30
Medlem
Hexatronic är en aktie man bör ta sig en extra titt på. Efter diverse uppköp kommer de ha en omsättning som vida överstiger värdet på företaget. VDn är storägare i aktier, vilket borde inge förtroende i styrelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in