Citat:
Ursprungligen postat av
Bartix12
Grattis till de som hoppade på Cefour i Februari, upp 52% idag. Finns säkert de som sitter ännu bättre!
Nedrans! Såg nyligen reklamen för de glasen och tänkte att det där faktiskt var en lysande idé.
Tankegångar om det är försent att hoppa på tåget eller om den har mer att ge?
Ska kolla upp det bolaget omedelbums!