Citat:
Ursprungligen postat av challeh
Berätta gärna varför du tror på företaget.
Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem
Jag antar att det var det han försökte göra. Från början tog jag det för spam vilket kändes konstigt med tanke på vem som postade men sedan kom jag att tänka på att det antagligen var produkten han gillade så att säga. Finns väl många som köper aktier i bolag vars produkter de gillar/använder/känner till/tror har en framtid.
Kraftig undervärderad och kommer med rapport inom kort.
Tillväxten ligger på över 50 % och
till skillnad från andra fjantiga startups som folk alltid hypar på detta forum så tjänar bolaget pengar!
Detta är en guldklimp som jag köpte för 6 - 7 månader sedan, ligger kriftigt plus, men det skiter jag i, kassaflödet är så jävla fint!
Kommer få utdelningar i framtiden som är högre per år än det totala investeringsbeloppet idag!
En våt dröm för en investerare.
Så, något i den stilen?