2013-01-15, 22:34
  #6961
Medlem
Harry_s avatar
försök hoppa på KapAhl innan dom öppnar
4,37 ligger den på nu
Citera
2013-01-15, 23:21
  #6962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
försök hoppa på KapAhl innan dom öppnar
4,37 ligger den på nu

Göra en hacka under morgondagen eller långsiktigt?
Och vad tror/hoppas du på för kurs?

Var precis inne och såg att de lämnar sin rapport imorgon.
__________________
Senast redigerad av jongari 2013-01-15 kl. 23:24.
Citera
2013-01-15, 23:30
  #6963
Medlem
Finans.killens avatar
Fortnox!
http://www.fortnox.se/
Citera
2013-01-16, 01:54
  #6964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Fortnox!
http://www.fortnox.se/

Berätta gärna varför du tror på företaget.
Citera
2013-01-16, 02:01
  #6965
Medlem
karatekung90s avatar
Säger bara SAS.
kraftig undervärderad och har väl snart gått upp ca 100% sedan någon månad.
Citera
2013-01-16, 05:16
  #6966
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av challeh
Berätta gärna varför du tror på företaget.
Jag antar att det var det han försökte göra. Från början tog jag det för spam vilket kändes konstigt med tanke på vem som postade men sedan kom jag att tänka på att det antagligen var produkten han gillade så att säga. Finns väl många som köper aktier i bolag vars produkter de gillar/använder/känner till/tror har en framtid.
Citera
2013-01-16, 05:18
  #6967
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Säger bara SAS.
kraftig undervärderad och har väl snart gått upp ca 100% sedan någon månad.
+14,29% på en månad.
+55,04% på tre.

Nästan 100% på ett drygt halvår.

.. men 10,5% på ett år.


Sedan 2007 har den tappat från uppemot 340 spänn till 10.

Men visst, mer än 5!
Citera
2013-01-16, 20:43
  #6968
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Resan har just börjat..

Får man fråga vad du baserar det på? Är mottagen för info

Skrivet den 11e

https://www.avanza.se/aza/press/press_article.jsp?article=237586&fromPage=newsModu le
__________________
Senast redigerad av Benedictus 2013-01-16 kl. 20:45.
Citera
2013-01-17, 13:50
  #6969
Medlem
Någon som har lite snabba tips på vad man kan satsa på? något speciellt företag så går uppåt och ser ut att stanna där?
Citera
2013-01-17, 16:09
  #6970
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benedictus
Får man fråga vad du baserar det på? Är mottagen för info

Skrivet den 11e

https://www.avanza.se/aza/press/press_article.jsp?article=237586&fromPage=newsModu le

För att den är fortfarande väldigt lågt värderad, och försäljningen av Lumior kommer öka under Q1.
Som det har sett ut nu har dom inte ens lanserat 920 i alla länder, samt att det funnits extremt begränsat av dom. Får dom ordning på tillverkningen och komponentbristen kommer det gå betydligt fler.
Och sen har vi ju 620an som antagligen kommer säljas i flest kvantiteter och den börjar rullas ut först nu.

Slutar dom blöda pengar och kanske t.om börjar gå på plus så är inte 5€ långt borta.
Citera
2013-01-17, 17:56
  #6971
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
För att den är fortfarande väldigt lågt värderad, och försäljningen av Lumior kommer öka under Q1.
Som det har sett ut nu har dom inte ens lanserat 920 i alla länder, samt att det funnits extremt begränsat av dom. Får dom ordning på tillverkningen och komponentbristen kommer det gå betydligt fler.
Och sen har vi ju 620an som antagligen kommer säljas i flest kvantiteter och den börjar rullas ut först nu.

Slutar dom blöda pengar och kanske t.om börjar gå på plus så är inte 5€ långt borta.


Okej! Tackar för detta (skadar inte att ge lite info i första inlägget )

Respiratorius har nyss fått igenom ett patent, tål att kollas upp, har själv suttit där ett tag nu.
Citera
2013-01-17, 18:17
  #6972
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av challeh
Berätta gärna varför du tror på företaget.

Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem
Jag antar att det var det han försökte göra. Från början tog jag det för spam vilket kändes konstigt med tanke på vem som postade men sedan kom jag att tänka på att det antagligen var produkten han gillade så att säga. Finns väl många som köper aktier i bolag vars produkter de gillar/använder/känner till/tror har en framtid.

Kraftig undervärderad och kommer med rapport inom kort.

Tillväxten ligger på över 50 % och till skillnad från andra fjantiga startups som folk alltid hypar på detta forum så tjänar bolaget pengar!

Detta är en guldklimp som jag köpte för 6 - 7 månader sedan, ligger kriftigt plus, men det skiter jag i, kassaflödet är så jävla fint!
Kommer få utdelningar i framtiden som är högre per år än det totala investeringsbeloppet idag!

En våt dröm för en investerare.

Så, något i den stilen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in