Idag, 09:19
  #17125
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Jag behöver råd. Löning idag och tänkte investera en summa.

Det jag har i tanken:

Investor B
SAAB B
Rheinmetall
LUMI
Handelsbanken B
Ascelia

Alltså någon av dessa giganter som är lite mer "safe", har jag missat någon? LUG?


Har länge velat gå in i SAAB om den går under 500 vilket den är nu.


Vilken hade ni satsat på?

Tack på förhand!

Investor och Saab har gått upp för mycket på sistone. Övervärderade.

Och om du ska köpa Handelsbanken så är det A aktien du vill ha, inte B.
Citera
Idag, 11:34
  #17126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Investor och Saab har gått upp för mycket på sistone. Övervärderade.

Och om du ska köpa Handelsbanken så är det A aktien du vill ha, inte B.

Okej! Tack Dan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in