Citat:
Ursprungligen postat av
Snarkomanen
Jag behöver råd. Löning idag och tänkte investera en summa.
Det jag har i tanken:
Investor B
SAAB B
Rheinmetall
LUMI
Handelsbanken B
Ascelia
Alltså någon av dessa giganter som är lite mer "safe", har jag missat någon? LUG?
Har länge velat gå in i SAAB om den går under 500 vilket den är nu.
Vilken hade ni satsat på?
Tack på förhand!
Investor och Saab har gått upp för mycket på sistone. Övervärderade.
Och om du ska köpa Handelsbanken så är det A aktien du vill ha, inte B.