Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-09-19, 17:51
  #1
Medlem
ZiggyMarley14s avatar
http://www.imdb.com/title/tt2467372/?ref_=sr_2

Laddade nyss ner det piloten, och det bjöd på många garv. Tycker Andy Samberg är lysande. Bland de roligare komedierna jag sett på senare år!

Producenten är samma snubbe som skapat Parks and Recreation, och den har lite samma känsla.

Citera
2013-09-19, 18:01
  #2
Medlem
Shintas avatar
Tyckte absolut att det fanns en del roliga scener och Samberg har bra komisk tajming, synd bara att jag redan hade sett i princip alla skämten tidigare i trailern. Undrar hur avsnitt två kommer se ut..?
Citera
2013-09-19, 23:04
  #3
Medlem
Maaans avatar
Tycker också det verkar lovande, gillar ju i princip allt Samberg gör. Ska följas!
Citera
2013-09-27, 20:44
  #4
Medlem
TinTims avatar
Tycker helt klart denna serie är den bästa komediserie som startat på länge, men den är ju på Fox så undrar hur länge den håller.
Citera
2013-10-23, 19:10
  #5
Medlem
Salgouds avatar
Bara jag som fortsatt tycker serien håller hög klass? Senaste avsnittet var till en början lite svagt men hämtade sig fort.. Hoppas den lyckas få in ordentligt med tittate så den får fortsätta. Tror den kan "hitta sig" i säsong 2 och bli en riktig höjdare, hellre 100 mediokra Brooklyn avsnitt än mer skit som The Goldbergs, Anger Management , och The Michael J Fox Show...
Citera
2013-10-23, 22:24
  #6
Medlem
Shintas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Bara jag som fortsatt tycker serien håller hög klass? Senaste avsnittet var till en början lite svagt men hämtade sig fort.. Hoppas den lyckas få in ordentligt med tittate så den får fortsätta. Tror den kan "hitta sig" i säsong 2 och bli en riktig höjdare, hellre 100 mediokra Brooklyn avsnitt än mer skit som The Goldbergs, Anger Management , och The Michael J Fox Show...

Tycker bara den blir roligare och roligare nu när vi kommit förbi introducerandet av alla karaktärer och kan fokusera på annat. Fått en fullsäsongsorder order på 22 avsnitt iaf, trots nästan halverade tittarsiffror sedan piloten, http://www.tv.com/shows/brooklyn-nin...-138213123024/. Får se om det blir en andra säsong också? Kan tänka mig att Samberg har en del pull, han är ju inte direkt okänd eller humorlös och så är han ju seriens producent också.
Citera
2014-01-08, 14:16
  #7
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Äntligen ett nytt avsnitt! Har inte sett det än... Ska göra det nu

Måste säga att det B99 är kanske den bästa polisserien jag någonsin sett. Jag brukar annars inte gilla serier likt denna men den här är fantastisk
Citera
2014-01-15, 07:26
  #8
Medlem
Den här serien är riktigt bra. Varje karaktär känns bra och lovande.
Citera
2014-01-15, 15:34
  #9
Medlem
Var tvungen att ladda ner ett avsnitt eftersom serien tydligen vann en Golden Globe, stort misstag då det var bland det sämsta skit jag någonsin har sett
Citera
2014-01-15, 17:11
  #10
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Var tvungen att ladda ner ett avsnitt eftersom serien tydligen vann en Golden Globe, stort misstag då det var bland det sämsta skit jag någonsin har sett
Oj, se där. Tycker det var en av de bättre humorserierna. Väldigt bra bi-karaktärer i serien!
Citera
2014-01-15, 17:26
  #11
Medlem
Nintendokids avatar
Den här serien är riktigt bra. Varje karaktär känns bra och lovande.
Citera
2014-02-05, 09:22
  #12
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Såg ögonen på denna sköna serie igår och är helt klart sevärt. Gillar denna sorts av snabb humor. Gillar även Terry Crews som karaktär i denna serie.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback