• 9
  • 10
2021-08-20, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommanderShepard
Kollade på första avsnittet av säsong 8, wow.. Jag hoppas att det blir mindre PK, eller iallafall mindre ”in your face” PK längre in i säsongen. (Ni förstår nog vad jag menar efter att ha sett första avsnittet.

Håller med, PK så det blir direkt löjligt, sorgligt vad den här serien gått från favorit till skit snabbt.

Känns tom. som att skådespelarna blir sämre och sämre, kan iofs. bero på det övertydliga PK-manuset som gör att det känns sjukt onaturligt när dom pratar så att inte ens blinda och förståndshandikappade ska ha en chans att missa budskapet, på snudd till obehagligt.
Citera
2021-08-20, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag hade lätt sett mer Scully och Rosa alltså.

Rosa har ju blivit den mest PK-förstörda karaktären i hela serien.

Från att vara hård som sten och polisbrutaliteten personifierad till att bli nån hjärntvättad antifa/BLM-aktivist, och flata givetvis som pricken över i:et.🤢🤮
Citera
2021-08-20, 21:00
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det var en riktig kräkstart på säsongen men som tur är speglades det i imdb's betyg, 5,1 mot de vanliga runt 8, ett tydligt bevis på vad publiken tycker om såna stunts.

Som tur var fortsatte dom inte i samma anda. Det är såklart svårt att förnya en så enkelspårig serie, vi får vara glada att dom fortsätter. Saknar Gina, trodde inte jag skulle göra det någonsin.
Citera
2021-08-20, 22:48
Medlem
Gillade Gina, hon var ju en betydande unik karaktär för serien!😂😊
Citera
2021-08-21, 11:38
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Hate

Från att vara hård som sten och polisbrutaliteten personifierad till att bli nån hjärntvättad antifa/BLM-aktivist, och flata givetvis som pricken över i:et.🤢🤮
Cry me a river son.

Jävla sund sensmoral i senaste avsnittet.
Citera
2021-08-22, 00:13
Medlem
Vad i helevete har hänt...

Första avsnittet var ren skit, andra blev bättre men nu tredje är samma som första. En polis serie som promotar mindre poliser, vad fan!
Citera
2021-08-22, 00:17
Medlem
Dimaks avatar
Känslan jag får av era kommentarer är att det är inte kul längre, Gubbar och tanter, jag följde how i met your mother de sista 4 säsongerna, Lått det vara och hitta annat där ute, det är inte värt det.
Citera
2021-08-22, 06:23
Medlem
VoktorDodkas avatar
Har någon tv-serie överlevt när huvudkaraktärerna fått barn? Fjärde avsnittet sög nästan lika hårt som första.
Citera
2021-09-09, 10:09
Medlem
gato12s avatar
Gillar John C McGinley's uppdykande som stridbar fackbas för polisen. Lyckas supa både Amy och Rosa under bordet.
Tar sig några ynka öl till frukost.

Bor hemma hos mamsen och älskar Billy Joel.
Citera
2021-09-16, 10:03
Medlem
gato12s avatar
Sista avsnitten visas i USA i kväll

Oddsen på att Gina dyker upp?
Senast redigerad av gato12 2021-09-16 kl. 10:08.
Citera
2021-09-16, 10:18
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Hate

Hon som spelar Rosa är en bisexuell jude, hon vill ha det så

Edit: Skiter nog i att se säsong 8. Kritiken på IMDB är brutal
Senast redigerad av TheJacket 2021-09-16 kl. 10:22.
Citera
2021-10-07, 23:21
Medlem
gato12s avatar
Nu går de nya avsnitten på sexan också, gick ju relativt snabbt att få över dom hit.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in