2014-02-08, 18:23
Medlem
Tyckte den va rtt s dlig. Fick mig att skratta till ibland men knappast ngon hjdare.

Kanske varit bttre om det var Terry Crews som va huvudrollen istllet.
Citera
2014-02-17, 03:53
Medlem
utanws avatar
Jag lskar serien. Passar perfekt att kolla p nr man precis har rkt och ska ta ngot gott till kvllsmat.
Den enda komediserien som gr just nu som faktiskt kan locka fram skratt.
Citera
2014-02-17, 17:03
Medlem
Tycker serien r s jvla kass att jag var tvungen att g in hr och gnlla...
Kan inte pminna mej sett ngt s uselt p lnge...

Men men, smaken r ju olika...
Citera
2014-02-28, 20:47
Medlem
Ratis avatar
Hur kan ni gilla denna skitserie? Trodde Flashbackarna hll hgre niv n detta.
Citera
2014-02-28, 21:12
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati

sch! Detta r en BRA serie! Nyanser i humorn som utgr frn vl utmejslade karaktrer redan frn brjan.
Du trodde flashbackarna hll hgre niv? Vad utgr du d ifrn?....Hamsterpaj eller?.....mmmmhhh.....(frlt flashback)

//Crimson
Citera
2014-02-28, 21:35
Medlem
BigFatCones avatar
Skn serie som pendlar mellan trovrdig och ren parodi, ofta i samma scen. Fullstndigt lysande i mina gon.
Citera
2014-04-22, 03:23
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Skn serie som pendlar mellan trovrdig och ren parodi, ofta i samma scen. Fullstndigt lysande i mina gon.

Indeed.

Dock en av de serier dr det krvs att man lr knna karaktrerna fr att fullt ut uppskatta seriens storhet.
Citera
2014-04-22, 05:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Indeed.

Dock en av de serier dr det krvs att man lr knna karaktrerna fr att fullt ut uppskatta seriens storhet.
Jo, egentligen s verkar alla karaktrer vid frsta gonkastet vara riktigt douchebags men om man bortser frn att dom r tillskruvade fr TV s r dom som vem som helst egentligen.
Citera
2014-05-29, 12:00
Medlem
BlodigDelfins avatar
Fantastisk serie! Helt lagom att kolla p en 2-3 avsnitt p en kvll och bara garva t de olika karaktrerna. Tillsammans med New Girl s ska detta bli min nya sitcom att sl kolla p.

Tror ni serien ngonsin kommer bli djup nog fr att folk ska bli kra och skit likt HIMYM? ( har bara kollat 10 frsta avsnitten s vet inte om det bli mer senare i S01)
Citera
2014-05-29, 12:03
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigDelfin
Fantastisk serie! Helt lagom att kolla p en 2-3 avsnitt p en kvll och bara garva t de olika karaktrerna. Tillsammans med New Girl s ska detta bli min nya sitcom att sl kolla p.

Tror ni serien ngonsin kommer bli djup nog fr att folk ska bli kra och skit likt HIMYM? ( har bara kollat 10 frsta avsnitten s vet inte om det bli mer senare i S01)
Skippa slutscenen p ssongsavslutet om du inte vill se snt, jag frstr precis vad du menar och romans bland huvudkaraktrer blir sllan om ngonsin bra.
Citera
2014-09-29, 14:25
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Ibland sknt att slappna av och titta p ngot som inte krver s hg tankeverksamhet, la House som ser p "Real Housewives of New Jersey".
Halvbra serie, fljer den men hller inte s hg klass som mycket annat.
Citera
2014-09-29, 14:31
Medlem
dethalvabarnets avatar
Den r helt ok. Tror det r den bsta roll som Samberg haft hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in