- underbart med Emma och Oskar
- sammanhllningen i det svenska laget
- kampen om fjrde sprintplatsen
- Linns skada (som man inte frstod hur allvarlig den var d)
Sedan Oskar. Hur kan man vara s anonym? Slog mig i avsnitt 3 nr Oskar var med i ngra sekunder att man frst trodde det var en glad vallare eller ntt innan man frstod att det var Oskar.
Johanna H levererar i vanlig ordning. Gr igenom rutan p ett vldigt tilltalande stt.
Inte s mycket nytt dock. Betrffande kampen om den fjrde sprintplatsen blev sprinten i Falun i princip avgrande. Hagstrm lg bst till efter Falun men man ville avvakta och se hur hon kte i Ulricehamn. Hennes prologvinst och pallplats dr avgjorde definitivt.
Behllningen fr mig var Emmas gldje och de mer lugna intervjuerna med Oskar och framfrallt Wille.
ven intressant hra Linn prata kring skadan.
Ska vi gissa att det blir vldigt mycket Jonna, inklusive tillbakablickar, i sista avsnittet?
Fr mig knns det fortsatt som att det r lite fr mycket utfyllnad och jag har svrt att frst att det r vrt att lgga s mycket tid p Johanna.
Linns distansseger i Falun var vrd mer tid.
Inte s mycket nytt dock. Betrffande kampen om den fjrde sprintplatsen blev sprinten i Falun i princip avgrande. Hagstrm lg bst till efter Falun men man ville avvakta och se hur hon kte i Ulricehamn. Hennes prologvinst och pallplats dr avgjorde definitivt.
Citat:
Ursprungligen postat av Ms-X
Ja, vissa sdana detaljer blir tydliga nr man kollar p dokumentren.
Behllningen fr mig var Emmas gldje och de mer lugna intervjuerna med Oskar och framfrallt Wille.
ven intressant hra Linn prata kring skadan.
Ska vi gissa att det blir vldigt mycket Jonna, inklusive tillbakablickar, i sista avsnittet?
Fr mig knns det fortsatt som att det r lite fr mycket utfyllnad och jag har svrt att frst att det r vrt att lgga s mycket tid p Johanna.
Linns distansseger i Falun var vrd mer tid.
Jag tror det kan vara ngra olika anledningar att det inte blev s mycket fokus p det:
* Huvudstoryn var "vilka fr ka VM"
* Jag fick intrycket att de inte fick filma s mycket extra i Falun (och Ulricehamn frresten)
* De ville inte att det skulle bli "Linn show" vilket det grna blir eftersom hon grna pratar och syns och hrs
Rent sportsligt r det vl inget snack om att det kunnat haft mer utrymme.
Sedan Oskar. Hur kan man vara s anonym? Slog mig i avsnitt 3 nr Oskar var med i ngra sekunder att man frst trodde det var en glad vallare eller ntt innan man frstod att det var Oskar.
Johanna H levererar i vanlig ordning. Gr igenom rutan p ett vldigt tilltalande stt.
Jag tycker faktiskt Johanna r rtt intetsgande, kndes som att hon var med vldigt mycket i det hr avsnittet och jag vet nd inget mer om henne frutom att jag nu sett hennes frldrar sitta och titta p TV.
Jag tycker faktiskt Johanna r rtt intetsgande, kndes som att hon var med vldigt mycket i det hr avsnittet och jag vet nd inget mer om henne frutom att jag nu sett hennes frldrar sitta och titta p TV.
Ja, vissa sdana detaljer blir tydliga nr man kollar p dokumentren.
Det blev ju en s.k. amerikansk uttagning dr allt hngde p ett enda lopp (Falun). Att det blev s berodde naturligtvis mycket p covid-19, konstiga beslut att inte delta p vissa vrldscuptvlingar och instllda tvlingar (Norge). Jag gillar inte amerikansk uttagning dr allt ska bero p ett enda lopp men som lget var s var det vl inte mycket att gra t. Det blev i alla fall bra till slut.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!