Sedan några månader tillbaka har jag börjat svettas något helt overkligt mycket. Det är främst över rumpan, ryggen, benen, huvudet och bröstet. Alltså INTE fötter och händer.
Detta kan ske oavsett om jag sitter själv hemma och ser på tv, eller om jag ska gå en promenad på fem minuter till affären, jag blir helt dyngsur, måste byta kalsonger och tröja direkt... Detta har gjort att jag knappt kan/vill träffa mina vänner längre då det är så oerhört pinsamt.
Jag är 26 år man, 192 cm 85 kg, tränar 5 gånger i veckan..Jag har exakt samma matvanor och rutiner i vardagen. Det är INTE hypotyreos då mängden av symptom inte stämmer, min läkare vet inte vad det kan vara och vi har testat blodtryck, kikat ämnesomsättningen m.m... Det beror inte heller på väder eller vad jag har på mig, det är likadant vaaarje dag. Jag är konstant varm men utan feber och sitter jag bredvid någon så börjar jag svettas så att det rinner...Jag har aldrig haft någon social fobi utan är en väldigt social och glad människa annars.
Någon som har en aning om vad det kan här kan vara? Jag går snart helt under härborta..