Citat:
Ursprungligen postat av
sandiego83
Rent objektivt sett, s har du och dina meningsfrnder superfel. Om man tittar p det s. Preparatet r inte ens narkotikaklassat... S sitter ni hr och sger att det r vrre att g av n heroin. Vilket r skrattretande. Som jag har sagt innan s finns det en liten grupp som har ngest i grunden och nr de slutar med vilket preparat som helst, s blir det ett himla vsen om deras lidanden. Nu ska Lyrica tydligen vara vrre n heroin! Fr alla, enligt denna lilla grupp!
Det borde vara en vrldsnyhet!
Men det r inte det...
Av den enkla anledningen att det inte r sant. Det r inte sant. Ngra enskilda personers hjrnspken r inte sanningen! Det finns bara inom deras huvuden! Lyrica r ltt trappa ut. Man gr det rutinartat utan problem.
Det r DU som sitter och ljuger. DU r inte erfaren p ngot stt. Den slutsatsen kan man ltt dra nr en person ljuger, och det gr du. Hur vet jag d detta? Jo det skall jag ta att bertta fr dig oerfarna lilla pojk
1. Jag har haft ett tungt opiatmissbruk under ungefr 4 r. Tnde sedan av.
2. Jag har haft ett alkoholmissbruk. Har ven tnt av frn detta.
3. Jag har ven tnt av frn bensodiazepiner, GHB osv.
4. Jag klagar inte i ondan nr jag tnder av ifrn ngot utan tar smllen.
5. Av mina ovanstende erfarenheter, som du uppenbarligen inte har ngra av, s r Lyrica minst lika jobbigt att tnda av frn som t.ex. tunga opiater. Pstr du ngot annat s r det lgn.
G och lgg dig tillbaka under den gr stenen du kom ifrn.