2013-08-18, 23:38
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
Du pstod att ATn INTE blev mildare fr att det var 300mg om dagen.
D vnder jag p det och frgar dig om ngon missbrukar 1-2g om dagen, skulle ATn allts inte bli vrre?
Fattar du nu?!
Du skrev:
eftersom det r en mild terapeutisk dos, och verkligen ingen missbrukar dos. D fr man ju heller ingen missbrukar-AT.
P vilket jag svarade:
Menar du p allvar att hans AT skulle bli mildare? (syftande min vn som d gtt p 300 mg flera r, inte veckor).

Antingen lser du inte igenom inlggen mina ordentligt eller s trollar du, du svarar kort och undviker pongen.
Citera
2013-08-18, 23:41
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandiego83
Lyrica r en vldigt snll drog att sluta med - om man jmfr med tyngre droger. Allt annat r BS.
Vldigt f knner knappt nn AT p Lyrica, men generellt sett r den ett helvete. Jag har snackat med flera mngriga blandmissbrukare (opiatmissbrukare och benso m.m) och alla utom en sger att Lyrican r mycket vrre. Det du sger r BS - ls mer om det hr p FB om du tvivlar, folk hr hatar ocks den ATn mer n andra.
Senast redigerad av KITTENMITTONS 2013-08-18 kl. 23:45.
Citera
2013-08-18, 23:47
Medlem
TasmanianPs avatar
Citat:
ngra dagar?! Skmtar du eller

g p det MNADER och prata sen.
Ngra dagar r ju fr fan ett skmt.
Klart som fan du inte fr en jobbig AT efter ngra dagars race.
Den ATn skter du ju om med lite l fr fan.

Varfr ska jag gra det? Jag har inte skrivit att man inte fr AT om man gr p de lnge... Blir bara lite trtt efter ett lyrica race inget jag behver alkohol till fr att klara.
Citera
2013-08-19, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Vldigt f knner knappt nn AT p Lyrica, men generellt sett r den ett helvete. Jag har snackat med flera mngriga blandmissbrukare (opiatmissbrukare och benso m.m) och alla utom en sger att Lyrican r mycket vrre. Det du sger r BS - ls mer om det hr p FB om du tvivlar, folk hr hatar ocks den ATn mer n andra.

Du fr vl leva i den villfarelsen. Men det r ju skrattretande! Vet du varfr? Fr jag vet. Det gr inte du. Det r skillnad. Men det r klart att det varierar individuellt. Sn verkar Lyrican tydligen vara. Men du r en idiot om du tror att det gr att jmfra med en mngrig heroinAT inklusive abs.
Citera
2013-08-19, 01:26
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Du fr vl leva i den villfarelsen. Men det r ju skrattretande! Vet du varfr? Fr jag vet. Det gr inte du. Det r skillnad. Men det r klart att det varierar individuellt. Sn verkar Lyrican tydligen vara. Men du r en idiot om du tror att det gr att jmfra med en mngrig heroinAT inklusive abs.
r de mnniskor som har genomgtt bgge ocks idioter? Gr det inte att jmfr Benso AT's med Heroin AT's? Det r nmligen s illa, fast vrre som dessa mnniskor har upplevt avtndningen p Lyr det r inte meningen att man ska bli lngtidsbehandlad med beroendeframkallande medel utav en anledning. Man fr vl ta med i rkningen hur lnge ATn sitter i, Opiat/OpiodAT r ju ver relativt snabbt nd.
Citera
2013-08-19, 09:28
Medlem
cnbizzzs avatar
Du ska definitivt inte g p lyrica ,man fr biverkningar om man tar en handfull nve o tar bara fr att flumma testa o ta en 300mg s kan jag lova att du inte fr ngra biverkningar ,det r en bra medicin om man fljer ordinerad dos. Du ska inte sga att det r en helvetes medicin bara fr att du flummat p den.
Citera
2013-08-19, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
Du ska definitivt inte g p lyrica ,man fr biverkningar om man tar en handfull nve o tar bara fr att flumma testa o ta en 300mg s kan jag lova att du inte fr ngra biverkningar ,det r en bra medicin om man fljer ordinerad dos. Du ska inte sga att det r en helvetes medicin bara fr att du flummat p den.

Om det va mig du syftade p var jag inte ute efter att flumma utan f bort tminstone lite av ngesten jag hade d och orka med dagen
Citera
2013-08-19, 09:49
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NymfoMania
Om det va mig du syftade p var jag inte ute efter att flumma utan f bort tminstone lite av ngesten jag hade d och orka med dagen
Okej men du tog frmodligen fr mycket, annars mr man inte sdr dligt.
Citera
2013-08-19, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
Okej men du tog frmodligen fr mycket, annars mr man inte sdr dligt.

N det har du dremot rtt i.
Citera
2013-08-19, 12:54
Medlem
S olika det r. Vet inte i hur mnga gnger jag har ftt det utskrivet,
glmt bort dem och inte knt ngonting alls.
Men som ngon skrev hr ovan, fljer man den ordinerade dosen s
kanske det inte r ngra problem.
Citera
2013-08-19, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
r de mnniskor som har genomgtt bgge ocks idioter? Gr det inte att jmfr Benso AT's med Heroin AT's? Det r nmligen s illa, fast vrre som dessa mnniskor har upplevt avtndningen p Lyr det r inte meningen att man ska bli lngtidsbehandlad med beroendeframkallande medel utav en anledning. Man fr vl ta med i rkningen hur lnge ATn sitter i, Opiat/OpiodAT r ju ver relativt snabbt nd.

Nej d. Ett mngrigt bruk av heroin/metadon/subutex/oxy krver normalt sluten behandling i helst minst 2-3 veckor bara fr avgiftning. Sen har du mnader av svr abstinens med massor av svra symptom som ngest, insomnia, depression, strningar i hjrt- och andningsapparat, koncentrationssvrigheter, drogsug osv osv.

Att Lyrica skulle kunna orsaka ngot liknande r skrattretande och helt barockt.
Citera
2013-08-19, 13:28
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Nej d. Ett mngrigt bruk av heroin/metadon/subutex/oxy krver normalt sluten behandling i helst minst 2-3 veckor bara fr avgiftning. Sen har du mnader av svr abstinens med massor av svra symptom som ngest, insomnia, depression, strningar i hjrt- och andningsapparat, koncentrationssvrigheter, drogsug osv osv.

Att Lyrica skulle kunna orsaka ngot liknande r skrattretande och helt barockt.

Mrks att du r erfaren , en Lyrica at r som en blandning mellan en benso at o en opiat/opiod at samtidigt. Jvla rvgift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in