Citat:
Ursprungligen postat av
Faceback
Intressant, kanske är det hon.
Iaf denna personen föddes 1988 och fyllde 25 nu i Juni.
Finns det ljudupptagning på BO? Någon skrev något om en TV-intervju. Då kan man jämföra med programmet i Uppdrag Granskning. Sedan får man även leta efter en TV-debatt där hon medverkar utan niqab. Då kan man ännu lättare göra en jämförelse.
Det är kopplingarna som driver mig och är intressanta, inte att försöka smutskasta en höggravid kvinna som blivit misshandlad. Kanske behöver påtalas. Extraordinära fakta kräver extraordinära bevis, och kan man avfärda denna koppling då är det bara glädjande.
Editerat: Här är tråden om den finskbrytande "Marianne"
https://www.flashback.org/t1317681p24
Men jag hittar inget fungerande material någonstans, varken på SVT eller Youtube från programmet.
Inte för att man kan dra för stora växlar på resultatet, men har BO bott i Rinkeby (som tydligen var "Mariannes" bostadsort vid tiden för intervjun i UG).
Läste nu i tråden om "Marianne" att hon skulle ha sex barn. Stämmer detta kan man direkt avfärda henne som BO i denna händelse. Dock ska jag försöka få fram kopplingen mellan när Marianne är i TV utan niqab och sedan med i Uppdrag Granskning. Men det blir i en annan tråd då. Kanske släkt med BO? Man kan gräva mycket.. godnatt.