Citat:
Ursprungligen postat av
Minimoi
Att du ens kan med att visa dig här och skriva "skippa skitsnacket om mig och anhöriga" (till Henrik) efter all skit du har pratat om Gabriels familj. T ex i det här samtalet:
Varning till syskonen som läser. Tänk på att det här säger allt om BH och inget om er.
Den här historien är så fasansfull att man mår illa! De två anhöriga som skriver här i tråden verkar vara helt annorlunda än B med son. Jag beundrar att dom bibehåller lugnet och sakligt argumenterar.
I stort sett iaf. Själv hade jag spottat ur mej hat. Henrik måste vara psykopat. Finns ingen annan förklaring till detta barbariska dåd. Jag blir gråtfärdig när jag läser hur han fotat en döende människa.
Han måste ha njutit av hela situationen. Man tror inte det är sant.
Att det överhuvudtaget finns någon kvar i gruppen "Vi som finns för Henrik",är helt otroligt.
Admins i gruppen kan jag förstå. Dom är ju av samma kaliber.
Inget straff finns i Sverige,som kan rättfärdiga denna handling! Hoppas dom får vad dom gjort sej förtjänta av! Fransson är säkert lika livrädd för Henrik som en annan person här inne.
Det är ju rama maffiametoder som används. F.ö vet jag att Bruno för många år sen sköt halvt ihjäl en man strax utanför Hova. Några knivdåd har jag inte hört talas om. Däremot har han suttit många år för knarkbrott.