2014-01-15, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
golbög e la när man sitter å pratar så nån får straff elle? och va e han skyldig dig penga för då jo d måste la va knark deklart säljer du möe sånt så du förstör småbarn elle

Golbög? Är denna personen en golbög för att han vittnar i en rättegång där han kan hjälpa till att få en vidrig mördare dömd? Det är skillnad på att vara en golbög och på att vara idiot. Denna personligen är uppenbarligen mänsklig och gör helt rätt!

Tummen upp & stor eloge till ALLA vittnen i rättegången!
Citera
2014-01-15, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
1. Du skriver som en jävla åsna. Helt obegripligt.
2. Hur fan kan du fortsätta att försvara ett svin som Henrik?
3. Är du fortfarande rädd för honom? Jag menar, du skrev ju tidigare i tråden att du var det. "Tänk vad han kunde ha gjort mot mig..."

Hur som helst så borde du sluta göra en idiot av dig själv, och inse att din idol Henrik kommer att vara inlåst för lång tid framöver.

har inte skrivet te dig så ja fattar inte va du tjötar om och henke e absolut inte min idol
Citera
2014-01-15, 23:54
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Golbög? Är denna personen en golbög för att han vittnar i en rättegång där han kan hjälpa till att få en vidrig mördare dömd? Det är skillnad på att vara en golbög och på att vara idiot. Denna personligen är uppenbarligen mänsklig och gör helt rätt!

Instämmer till 110% med dig. Det är skönt att läsa att det fortfarande finns folk med lite civilkurage i detta landet.
Citera
2014-01-15, 23:57
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
har inte skrivet te dig så ja fattar inte va du tjötar om och henke e absolut inte min idol
Det är klart han är din idol. Vill du återigen verkligen bli bortgjord av att jag citerar dina gamla inlägg där du skriver det?

Nå, är du fortfarande rädd för din idol Idiot-Henrik?
Citera
2014-01-16, 00:09
Medlem
Citat:

Tycker inte han verkar va så mänskli med dom hoten han skriver för lite pengars skull, har han inte rå å bli av me dom ska han la tänka på vem han lämnar ut grejer elle pengar till inte fan vet ja va d jäller.inte faan vittnar han för gabbes skull iaf
men vecka e coolingarna som du skrev om
Citera
2014-01-16, 00:11
Medlem
Citat:
Ja trodde inte han hade gort detta då hade ja inte velat va me i nån grupp och vicka e coolingarna ?

Vilka coolingarna är? Ja, den frågan ställer jag nog snarare dig. För enligt mig så finns det då inga där.

Att stötta en mördare. Att stötta någon som hugger ihjäl någon bakifrån, vänder kroppen för att ta en bild och sedan fortsätter med sin vidriga handling och sedan smutskastar personen och iskallt fortsätter låtsas som inget.. Att göra så emot sin egna släkt. Det är inte bara sjukt, det finns inga ord för det avskummet. - sedan för att stötta ett sådant kräk så är man inte "cool" man är enbart själv lika sinnessjuk!
Citera
2014-01-16, 00:16
Medlem
Citat:
Tycker inte han verkar va så mänskli med dom hoten han skriver för lite pengars skull, har han inte rå å bli av me dom ska han la tänka på vem han lämnar ut grejer elle pengar till inte fan vet ja va d jäller.inte faan vittnar han för gabbes skull iaf
men vecka e coolingarna som du skrev om

Jag får för fan huvudvärk av att läsa din kassa svenska. Jag har redan svarat på din fråga.
Skiter faktiskt i vad anledningen till vittnesmålet är, bara att han vittnar är värt en eloge.
Kan dock instämma att pengarna inte borde vara det viktiga utan det viktigaste borde vara att få fast den kallblodiga parasit på livstid.
Citera
2014-01-16, 00:18
Medlem
Citat:
Vilka coolingarna är? Ja, den frågan ställer jag nog snarare dig. För enligt mig så finns det då inga där.

Att stötta en mördare. Att stötta någon som hugger ihjäl någon bakifrån, vänder kroppen för att ta en bild och sedan fortsätter med sin vidriga handling och sedan smutskastar personen och iskallt fortsätter låtsas som inget.. Att göra så emot sin egna släkt. Det är inte bara sjukt, det finns inga ord för det avskummet. - sedan för att stötta ett sådant kräk så är man inte "cool" man är enbart själv lika sinnessjuk!

ja e la fan inte me å stöttar nån va e d du inte fattar, ja trodde la inte henke hade gort detta för då hade ja aldri försvarat honom ja trodde inte d va sant när ja läste hur d gått till håller me om att d e en sjuk mänskas värk men bruno e ja lite rädd för men vårst e la om hans bikerkusin håller me honom
Citera
2014-01-16, 00:23
Medlem
Citat:
ja e la fan inte me å stöttar nån va e d du inte fattar, ja trodde la inte henke hade gort detta för då hade ja aldri försvarat honom ja trodde inte d va sant när ja läste hur d gått till håller me om att d e en sjuk mänskas värk men bruno e ja lite rädd för men vårst e la om hans bikerkusin håller me honom

Är du rädd för Bruno? Förhoppningsvis har Bruno så pass mycket innanför pannbenet att han förstår att nästan allt och alla föraktar och avskyr hans avkomma efter detta. Det borde han själv kunna lista ut!

Ang "bikerkusinen" så är jag väldigt säker på att han INTE stöttar horhenriks handling.
Citera
2014-01-16, 00:26
Medlem
Citat:

Jag hoppas innerligt att alla vittnen är till Henriks nackdel o att ingen sitter o försvarar honom.
Av det som du har delat med dej av FUP, så tycker jag att det är helsjukt hur någon ens kan göra något så sjukt o hoppas att det inte framkommer mer sjuka saker.
Citera
2014-01-16, 00:30
Medlem
Citat:
Är du rädd för Bruno? Förhoppningsvis har Bruno så pass mycket innanför pannbenet att han förstår att nästan allt och alla föraktar och avskyr hans avkomma efter detta. Det borde han själv kunna lista ut!

Ang "bikerkusinen" så är jag väldigt säker på att han INTE stöttar horhenriks handling.

ja en vet la inte va han gör om han får veta att en tycker henke e ett jävla svin som ja aldri vill se mer om han får reda på vem ja e menar ja altsså e du säker på d me kusinen för den e ju lisfalig
Citera
2014-01-16, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
Jag hoppas innerligt att alla vittnen är till Henriks nackdel o att ingen sitter o försvarar honom.
Av det som du har delat med dej av FUP, så tycker jag att det är helsjukt hur någon ens kan göra något så sjukt o hoppas att det inte framkommer mer sjuka saker.

Det jag delat med mig av är faktiskt saker som också redan stått i alla tidningar. Vad jag vet så finns det inga vittnen som är till fördel för avskummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in